Cleanit-busters, oι άνθρωποι που φροντίζουν τα μαγαζιά των νοτίων να είναι πάντα καθαρά (και όχι μόνο)
Πίσω από τα περισσότερα μαγαζιά στα νότια προάστια, υπάρχει μια εταιρεία που φροντίζει να τα διατηρεί πεντακάθαρα και πλήρως εξοπλισμένα. Η Cleanit.
- 09/04/2019
- Κείμενο: NouPou.gr
- Φωτογραφίες: Νίκος Κατσαρός
Σε κάθε εστιατόριο, καφετέρια, ξενοδοχείο, νοσοκομείο υπάρχουν εκείνοι οι “αφανείς ήρωες” που είναι υπεύθυνοι για την εύρυθμη λειτουργία του. Γιατί, πέραν από τα προφανή, δηλαδή το προσωπικό, τις πρώτες ύλες, τα έπιπλα κτλ, η κάθε μία από τις παραπάνω επιχειρήσεις οφείλει, όχι μόνο να είναι πεντακάθαρη, αλλά και “άρτια” εξοπλισμένη.
Κάπου εκεί, στα τόσο βασικά συστατικά μιας επιχείρισης, έρχεται η Cleanit. Συμπληρώνοντας φέτος δέκα χρόνια λειτουργίας, η εταιρεία ξεπέρασε κατά πολύ το σκεπτικό με το οποίο δημιουργήθηκε, να κάνει δηλαδή εισαγωγές σε σακούλες απορριμμάτων από το εξωτερικό.” Αυτή ήταν η πρώτη ιδέα της Cleanit από τους τέσσερις ανθρώπους που την οραματίστηκαν”, μου λέει ο Νίκος Παπαδόπουλος, διευθυντής πωλήσεων κι ένας από τους ανθρώπους που “τρέχουν”, κυριολεκτικά και μεταφορικά, την εταιρεία από την πρώτη μέρα.
Γρήγορα όμως το πεδίο δράσης της Cleanit αναπτύχθηκε πέρα των αναλώσιμων και καθαριστικών ειδών. Η αρχική ιδέα του Μανώλη, του Κωνσταντίνου, του Γιάννη και του Νίκου εξελίχθηκε με τα χρόνια σε μια υγιή και συνεχώς αναπτυσσόμενη ελληνική επιχείρηση με πάνω από 10.000 ενεργούς κωδικούς και 40 άτομα μόνιμο προσωπικό που στεγάζεται σε μία έδρα 3500μ2.
Στην Cleanit θα απευθυνθείς τόσο για την αναζήτηση και αγορά αναλώσιμων ειδών (χαρτικά, απορρυπαντικά, σακούλες απορριμμάτων, είδη συσκευασίας), όσο και για την επιλογή επαγγελματικού εξοπλισμού από μία τεράστια γκάμα προϊόντων. “Κάνουμε εισαγωγές με αποκλειστική συνεργασία από μεγάλα εργοστάσια της Γερμανίας, ενώ έχουμε και μόνιμες συνεργασίες από τον ελληνικό χώρο”. Πρόσφατα μετά από αρκετά επιτυχημένα projects, εγκαινίασε στην έδρα της εκθεσιακό χώρο με προτάσεις για επαγγελματικό εξοπλισμό όπως πιάτα, ποτήρια, μαχ/να καθώς και ‘βαρύ’ εξοπλισμό, καλύπτοντας πλέον όλο το φάσμα αναγκών ενός νέου χώρου εστίασης.
“Το μεγαλύτερο πρόβλημα της αγοράς είναι ο μεγάλος όγκος των πληροφοριών από πολλούς προμηθευτές. Εμείς προσπαθούμε να γλυτώσουμε τους πελάτες μας από όλο αυτό, δίνοντας πολλές λύσεις στον ελάχιστο δυνατό χρόνο”
Το βασικό πλεονέκτημά της Cleanit σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτό το κομμάτι είναι ότι οι πελάτες μπορούν να βρουν τεράστια ποικιλία σε διαφορετικές οικογένειες προϊόντων σε έναν μόνο προμηθευτή γλιτώνοντας κόπο, χρόνο και επιλέγοντας είδη ίδιας φιλοσοφίας και αισθητικής. “Διαθέτουμε πάρα πολύ μεγάλη ποικιλία και πολύ καλές τιμές”.
Μεταξύ των πελατών τους, οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα, όπως το Costa Navarino, το Amanzoe, ο όμιλος της Grecotel, το Ηilton, η Μεγάλη Βρετάνια, αλλά και πολλά εστιατόρια και καφέ, όπως εκείνα του ομίλου Μοmentum (με μαγαζιά όπως το Akanthus και το Nalu) αλλά και εστιατόρια όπως η Σπονδή και Χύτρα. Έντονη και διαρκώς αυξανόμενη είναι η παρουσία τους και στο χώρο των επιβατικών πλοίων και σκαφών αναψυχής.
Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ας πάρουμε για παράδειγμα έναν χώρο εστίασης. Η Cleanit μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες εξοπλισμού της κουζίνας, των χώρων υγιεινής από τους φούρνους και τα ψυγεία έως το χαρτί και όλα τα απολυμαντικά, ενώ ταυτόχρονα θα ντύσει και θα εξοπλίσει τη σάλα του με προϊόντα υψηλής αισθητικής. Μια εξειδικευμένη ομάδα επαγγελματιών θα φροντίσει να δώσει τις κατάλληλες συμβουλές και προτάσεις.
Διαθέτοντας ένα πλήρες και οργανωμένο τμήμα, η Cleanit επισκέπτεται το χώρο του πελάτη, καταγράφει τις ανάγκες του, μελετά και καταθέτει την πρόταση της προσφέροντας άμεσες παραδόσεις, καθώς και επίβλεψη και πλήρη υποστήριξη σε έργα που το απαιτούν.
Η eco-friendly φιλοσοφία βρίσκεται στο DNA της Cleanit.”Είμαστε από τις πρώτες εταιρείες που αυτήν την στιγμή εξάγουμε σε Κύπρο, Γερμανία και Βέλγιο βιοδιασπώμενα προϊόντα όπως καλαμάκια και ποτήρια, ενώ δηλώνουμε έτοιμοι για οποιαδήποτε πρόταση ζητηθεί, είτε είναι από κάποια ξενοδοχειακή μονάδα, είτε από χώρο εστίασης, προκειμένου να καλύψουμε το κομμάτι που λέγεται βιοδιάσπαση. Σίγουρα αποτελεί μία τάση που προσπαθούν να την ακολουθήσουν όσο περισσότεροι γίνεται. Επειδή όμως η παραγωγή δεν είναι τόσο μεγάλη, η τιμή είναι κάπως υψηλή, κάτι που αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Ευελπιστούμε ότι κάποια στιγμή θα περάσουμε όλοι σε ανακυκλωμένα φυσικά προϊόντα”.
Παράλληλα, από τις πρώτες προτεραιότητες της εταιρείας ήταν η πιστοποίηση της λειτουργίας της με το τελευταίο ISO ώστε να συμβαδίζει με το επίπεδο των αντίστοιχων ευρωπαϊκών εταιρειών. Η εταιρεία είναι σε θέση σε συνεργασία με τους προμηθευτές της να παρέχει στους πελάτες της ειδικούς φακέλους με ανάλογα πιστοποιητικά καταλληλότητας των προϊόντων της για τη χρήση σε τρόφιμα, εξαιρετικά σημαντικό για τον κλάδο της εστίασης.
“Έχουμε αναγνωρίσει τη διαρκή ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου και την ανάγκη άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών μας σε δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς. Για αυτό το λόγο, έχουμε ολοκληρωμένη παρουσία στο Ηράκλειο της Κρήτης με ενεργό υποκατάστημα και αποθήκη όλο το χρόνο, ενώ παράλληλα, έχουμε και αρκετούς αντιπροσώπους σε πολλά ελληνικά νησιά.”
“Έχοντας μόλις ολοκληρώσει τον κατάλογο με τα προϊόντα του επαγγελματικού εξοπλισμού οι πελάτες μπορούν να λάβουν όλη την απαραίτητη πληροφόρηση για το τι ακριβώς θα βρουν στην Cleanit, ενώ παράλληλα αναβαθμίζουμε το site μας έχοντας πολλά νέα σχέδια για το μέλλον. Αναζητώντας προϊόντα άριστης ποιότητας, είμαστε διαρκώς σε αναζήτηση για νέες συνεργασίες με εργοστάσια της Ελλάδος ή του εξωτερικού. Ήδη σκεφτόμαστε νέα πεδία δραστηριοποίησης προκειμένου να καλύψουμε και άλλους κλάδους με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.”
Cleanit, μία εταιρεία που δεν σταματά να εξελίσσεται, στο τέλος πάντα (μας) κερδίζει.