Go 4 Fashion by Gogo Farmaki: Συνέντευξη με τον στυλίστα και σχεδιαστή Γιώργο Μεσημέρη
Η νέα στήλη μόδας από τη fashion influencer Γωγώ Φαρμάκη έρχεται στο ΝouPou για να παρουσιάσει μια διαφορετική, εκ των έσω ματιά στο χώρο της Mόδας. Στο πρώτο post, ο Γιώργος Μεσημέρης αποκαλύπτεται.
- 31/01/2010
- Κείμενο: Γωγώ Φαρμάκη
Σάββατο πρωί, περίπου 10:15, περιμένω σε ένα παγκάκι στην Καπνικαρέα τον Γιώργο. Δεν μπορώ να πω ότι με έστησε, απλώς εγώ ήμουν αγχωμένη και πήγα 30’ νωρίτερα στο ραντεβού μας. Λίγα λεπτά αργότερα, είναι εδώ.
Ανεβαίνουμε στο showroom του, με κερνάει καφέ και αρχίζουμε να τα λέμε…
Πού παραπέμπει το όνομα του brand σου, Hard;
Παρόλο που μέσα στους δρόμους της Αθήνας μπορείς να ταξιδέψεις σε διαφορετικούς πολιτισμούς, στην πραγματικότητα δεν τους συναναστρεφόμαστε ή ακόμη και τους αγνοούμε επιδεικτικά. Το Hard εκφράζει σκέψεις και συναισθήματα που είναι εκεί. Αφουγκράζεται, αποτυπώνει και αναπαράγει αυτούς τους ήχους. Η προσπάθεια να καταργήσουμε την άγνοια και το φόβο μέσα από τη μόδα και την pop κουλτούρα είναι για μας ένας από τους κυριότερους μηχανισμούς προόδου.
Τι σημαίνει τελικά Hard; Πώς επέλεξες το κυριλλικό αλφάβητο ;
Πρόκειται για ένα κράμα γραμμάτων, γλώσσας και πολιτισμών. Παίρνοντας αφορμή από το κυριλλικό αλφάβητο προσπαθώ να αποτυπώσω έναν νέο κόσμο, ξεκινώντας από την γλώσσα του . Η διαμόρφωση μιας γλώσσας η οποία φαντάζει τόσο κοντά στη ρωσική αλλά και στην ελληνική, όμως στην πραγματικότητα απέχει και από τις δυο. Είναι φράσεις στα αγγλικά σε αναγραμματισμό στο κυριλλικό αλφάβητο.
Τι ετοιμάζετε αυτήν την περίοδο;
Για πρώτη φορά θα έχουμε φυσική παρουσία σε κατάστημα του εξωτερικού. Θα πραγματοποιηθεί ένα pop up hard store στη Ρώμη και δημιουργήθηκε μια capsule collection επηρεασμένη από την κουλτούρα και τον πολιτισμό που φέρει η Ρώμη.
Θα χαρακτήριζες το brand σου unisex;
Είναι ένα αμιγώς unisex brand. Ακόμα και οι campaign το στηρίζουν αυτό όπως η περσινή με θέμα «Love has no gender». Το φύλο είναι μια υποκειμενική ταμπέλα. δεν ήμαστε φύλα αλλά δικαιώματα. Όποτε ο καθένας έχει τη δυνατότητα της επιλογής.
Είναι το στυλ και ζήτημα χρημάτων;
Πιστεύω πως όχι, το στυλ είναι έμφυτο και όταν δεν είναι επιτηδευμένο είναι γνήσιο και ακριβό ακόμα και αν στοιχίζει 5€ το look που φοράς.
Ξεκινήσεις την εταιρεία σου μέσα στην κρίση. Το μετάνιωσες;
Αυτό που με εξέπληξε ήταν η πολύ γρήγορη ανταπόκριση του κόσμου. Πολλοί διαφορετικοί άνθρωποι μπήκαν στη διαδικασία να πειραματιστούν με την εικόνα τους και να έρθουν πιο κοντά στην αισθητική της Hard. Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις πως οι περισσότεροι που φορούν Hard, δεν το κάνουν γιατί είναι trend, αλλά γιατί τους έχει αγγίξει πραγματικά η ιδέα πίσω από αυτήν και αντιλαμβάνονται τι έχω να τους πω μέσα από το συγκεκριμένο project.
Διαθέτεις ένα από τα πιο ωραία brand – project στο instagram , πιστεύεις ότι αυτό μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις μιας εταιρίας;
Σίγουρα η εικόνα είναι το πιο δυνατό μέσο που έχει μια εταιρία στα χέρια της. Πιστεύω αν υπάρχει μια έντονη εικόνα αλλά και ένα δυνατό storytelling τότε χτίζεται το success story που αντιστοιχεί και στις ανάλογες πωλήσεις. Πιστεύω ότι με τα HardClo έχω καταφέρει να αγγίξω ένα τέτοιο στόχο.
Τι είναι αυτό που σε εμπνέει και δημιουργείς τις τόσο ιδιαίτερες συλλογές σου;
Οι έννοιες Ελευθερία, Επιβίωση, Διαφορετικότητα είναι ο βασικός κορμός στην αφήγηση και έμπνευση της ιστορίας που λέγεται Hard. Έννοιες οι οποίες εξελίσσονται σύμφωνα με τον κάθε χαρακτήρα διαφορετικά. Τα όρια της γλώσσας σου είναι τα όρια του κόσμου σου. Αντλώ έμπνευση από ανθρώπους και απευθύνομαι σε ανθρώπους. 100% Human.
Έχουν γράψει για εσένα αρκετά περιοδικά. Πώς νιώθεις γι’ αυτό;
Γενικά είναι πολλά τα δημοσιεύματα που έχουν γίνει τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό. Kaltblut, Fucking Young, Vogue US, Adam In Town, Marie Claire GR, Madame Figaro GR, Instyle GR, Down Town, Lifo, Athens Voice είναι κάποια από τα περιοδικά που αγκάλιασαν το project και υπερήφανος για αυτό.
Στοχεύεις σε μια καριέρα στο εξωτερικό;
Η εξέλιξη του project έρχεται μέσα από διάφορα ερεθίσματα. Αν κάποιο από αυτά μας οδηγήσει στο εξωτερικό, όπως έτυχε τώρα και με τη Ρώμη, εννοείται ότι η πόρτα θα είναι πάντα ανοιχτή.
Σχεδιαστής ή στυλίστας; Τι σε γεμίζει περισσότερο;
Σημασία δεν έχει ο τίτλος αλλά να είσαι και να νιώθεις δημιουργικός μέσα σε αυτόν. Δεν θα έλεγα ότι είμαι σχεδιαστής. Λειτουργώ σαν Art Director και για το δικό μου brand αλλά και για αλλά, με τα οποία μπορώ να συνεργάζομαι.