Lockdown: Πότε το 13033 μπορεί να «κόψει» τη μετακίνηση- Τι ισχύει αν δεν σταλεί απάντηση στο SMS
Το 13033- ο αριθμός που αποστέλλονται τα SMS για τις μετακινήσεις εν μέσω του lockdown- μπορεί να «κόψει» την έξοδο από το σπίτι, δήλωσε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
- 09/11/2020
- Κείμενο: NouPou.gr
Ο κ. Σταμπουλίδης απάντησε σε ερωτήματα αναφορικά με το σύστημα αποστολής μηνυμάτων στο 13033 για τις κατ’ εξαίρεση μετακινήσεις την περίοδο του lockdown. Απαντώντας σε ερώτηση για το αν υπάρχει ημερήσιο όριο για τον ίδιο κωδικό μετακίνησης, είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1: «Δεν υπάρχει όριο στη διαδικασία, όμως αν το σύστημα δει ότι μετακινείστε πολλές φορές θα σας “κόψει”. Υπάρχει αλγόριθμος που βλέπει ακριβώς την κινητικότητα των αιτούντων. Για δύο φορές την ημέρα προφανώς και επιτρέπεται».
Σε ό,τι αφορά τον χρόνο για τον οποίο ισχύει κάθε SMS για μετακίνηση, ο κ. Σταμπουλίδης είπε: «Ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Δεν μπορεί να το στείλουμε το πρωί και να μας βρουν έξω το βράδυ». Παράλληλα υπογράμμισε ότι «το θέμα δεν είναι να ξεγελάσουμε το σύστημα, αλλά το πώς θα ανακόψουμε τον ιό».
Σε περίπτωση που κάποιος στείλει μήνυμα στο 13033 για μετακίνηση και δεν λάβει απάντηση, ο κ. Σταμπουλίδης ανέφερε ότι είναι πολύ πιθανό αυτό να συμβαίνει επειδή «εκείνη τη στιγμή η περιοχή είναι επιφορτισμένη στις μετακινήσεις». Οι πολίτες θα πρέπει να ξαναστείλουν το μήνυμα μέχρι να λάβουν απάντηση, πρόσθεσε, αλλά σημείωσε ότι «αν πρόκειται για θέματα υγείας δεν περιμένουμε να μας απαντήσει». Τέλος, ο κ. Σταμπουλίδης υπενθύμισε ότι οι πολίτες μπορούν να καλούν και στον τηλεφωνικό αριθμό 1520, για τυχόν απορίες και διευκρινίσεις.
Πηγή: Lifo