Jysk Ελλάδας: Τζίρος-ρεκόρ και πρώτη χρονιά με κέρδη
Στα άμεσα σχέδια της Jysk Ελλάδας η αύξηση του δικτύου καταστημάτων στην Αττική, ενώ δίνεται έμφαση στη Black Friday με τις καλύτερες τιμές της χρονιάς στα προϊόντα της εν μέσω lockdown.
- 26/11/2020
- Κείμενο: Μάκης Αποστόλου
Η πρώτη χρήση με θετικά κέρδη προ φόρων (EBIT) ήταν το οικονομικό έτος 2019/2020 για την JYSK Ελλάδας, παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε η πανδημία.
Ειδικότερα, η σκανδιναβική αλυσίδα με είδη σπιτιού και κήπου κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα από την έναρξη λειτουργίας της στην Ελλάδα με τζίρο-ρεκόρ 39 εκατ. ευρώ και EBIT 0.107 εκατ. από ζημιές τις προηγούμενες χρήσεις.
Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, τα νούμερα θα ήταν πολύ καλύτερα αν δεν υπήρχε το δίμηνο lockdown το οποίο ουσιαστικά «έκοψε» την ανάπτυξη σε επίπεδο like-for-like (σύγκριση δηλαδή μεταξύ ίδιων καταστημάτων σε σχέση με πέρυσι).
Ευτυχώς για την εταιρεία, υπήρξε αντιστάθμισμα των απωλειών από την τεράστια αύξηση που κατεγράφη στις online παραγγελίες κατά την περίοδο που τα καταστήματα ήταν κλειστά, ενώ θετικά λειτούργησε και η μαζική επιστροφή των πελατών της JYSK στα καταστήματα μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων στο πρώτο lockdown.
Σε πορεία για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο Sandor Szimeiszter, Country Manager της JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας υπογράμμισε ότι «είναι η πρώτη χρονιά που η JYSK Ελλάδας κατέγραψε θετικό αποτέλεσμα ΕΒΙΤ, έστω και μικρό, αλλά μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα πως είμαστε σε πορεία για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, παρά την δύσκολη για την αγορά τωρινή κατάσταση».
Ειδικά για κατηγορίες όπως αυτές των επίπλων, των στρωμάτων και των παπλωμάτων και μαξιλαριών η αύξηση των πωλήσεων ήταν ιδιαίτερα μεγάλη σε σχέση με την περσινή χρονιά.
«Είμαστε πολύ περήφανοι που καταφέραμε να εδραιωθούμε στην Ελληνική αγορά και η σταθερή ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων μας αλλά και ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός πελατών που μας επιλέγουν για τις αγορές τους μας κάνει ιδιαίτερα αισιόδοξους για το μέλλον», πρόσθεσε ο κ. Szimeiszter.
Black Friday και νέα καταστήματα
Εν μέσω του δεύτερου lockdown, η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στη Black Friday, με το φυλλάδιο της JYSK να υπόσχεται σε μία μεγάλη γκάμα προϊόντων της, τις καλύτερες τιμές που μπορούν να πετύχουν οι πελάτες της αλυσίδας μέσα στη χρονιά.
Παράλληλα προετοιμάζεται για το επικείμενο άνοιγμα του λιανεμπορίου μέσα στον Δεκέμβριο, οπότε και έχει προγραμματιστεί το άνοιγμα ακόμη 2 νέων καταστημάτων. Αυτά, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ανοίξουν στον Κηφισό και την Μεταμόρφωση.
Σημειώνεται ότι σήμερα η JYSK διαθέτει 39 καταστήματα, ενώ το πλάνο της επόμενης πενταετίας κάνει λόγο για αύξηση του δικτύου τουλάχιστον σε 70 καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.