JYSK: Άνοιξε νέο κατάστημα στον Κηφισό – Αύριο opening στην Μεταμόρφωση
Με τα δύο νέα καταστήματα σε Κηφισό και Μεταμόρφωση, η JYSK φτάνει τα 41 καταστήματα στην Ελλάδα, ολοκληρώνοντας έτσι την πρώτη φάση ανάπτυξής της στη χώρα, ενώ το πλάνο της κάνει λόγο για αύξηση του δικτύου τουλάχιστον σε 70 καταστήματα σε εύρος πενταετίας.
- 16/12/2020
- Κείμενο: Μάκης Αποστόλου
Το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων σε Κηφισό και Μεταμόρφωση ανακοίνωσε η JYSK, επιβεβαιώνοντας πρόσφατο report του NouPou. Έτσι, σήμερα ανοίγει το νέο κατάστημα JYSK στον Κηφισό και πιο συγκεκριμένα στη Λ. Κηφισού 60. Ο χώρος πωλήσεων του καταστήματος είναι περίπου 1.000 τετραγωνικά μέτρα. Αύριο ανοίγει το κατάστημα της Μεταμόρφωσης (1.000 τ.μ. επίσης), το οποίο βρίσκεται στη Λ. Τατοΐου 93.
Σημειώνεται ότι και τα δύο καταστήματα προσωρινά λειτουργούν μόνο για online παραγγελίες και παραλαβή στο κατάστημα. Έτσι, η JYSK φτάνει τα 41 καταστήματα στην Ελλάδα, ολοκληρώνοντας έτσι την πρώτη φάση ανάπτυξής της που προέβλεπε τη λειτουργία 40 καταστημάτων έως το τέλος του 2020 με βάση το πενταετές πλάνο που εκπονήθηκε το 2015, χρονιά εισόδου της JYSK στην Ελλάδα.
Επέκταση του δικτύου και την επόμενη 5ετία
Το άνοιγμα των δύο νέων καταστημάτων, στον Κηφισό και τη Μεταμόρφωση δεν σημαίνουν όμως το τέλος της ανάπτυξης της JYSK στην Ελλάδα καθώς η Δανέζικη εταιρεία δουλεύει ήδη το πλάνο επέκτασής της για τα επόμενα χρόνια το οποίο κάνει λόγο για αύξηση του δικτύου τουλάχιστον σε 70 καταστήματα σε εύρος πενταετίας.
Ο Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας ανέφερε ότι «με τα δύο νέα καταστήματα η JYSK ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα και πλέον, διαθέτοντας 41 καταστήματα, έχουμε εδραιωθεί ως μια μεγάλη αλυσίδα στο χώρο των ειδών σπιτιού, κήπου και ύπνου και έχουμε γίνει γνωστοί στους Έλληνες πελάτες μας. Το οικονομικό έτος που τελείωσε τον Αύγουστο ήταν το πρώτο που η JYSK Ελλάδας κατέγραψε θετικό αποτέλεσμα ΕΒΙΤ, έστω και μικρό, αλλά μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα πως είμαστε σε πορεία για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, παρά την δύσκολη για την αγορά τωρινή κατάσταση. Την ίδια στιγμή δουλεύουμε εντατικά για την προετοιμασία και άλλων νέων καταστημάτων τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία. Στόχος μας είναι το δίκτυο των καταστημάτων μας να ξεπεράσει τα 60 μέσα στα επόμενα χρόνια, κάτι που θα μας επιτρέψει να έχουμε παρουσία σε όλους τους μεγάλους δήμους και πόλεις της Ελλάδας».
Ανακαίνιση και B2B
Πέρα από την ανάπτυξη του δικτύου της η JYSK, μέσω της μετεγκατάστασης σημείων με χαμηλή απόδοση σε νέους πιο κατάλληλους χώρους αλλά και με την ανακαίνιση των παλιών καταστημάτων με βάση το νέο format που λάνσαρε πρόσφατα, στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη και των υπαρχόντων καταστημάτων της. Ταυτόχρονα με την ανάπτυξη του τζίρου η εταιρεία θέλει να αναπτύξει περισσότερο την marketing επικοινωνία και παρουσία της ενώ η ομάδα των στελεχών της αναπτύσσεται συνεχώς καθώς προστίθενται τομείς που απαιτούν νέες δεξιότητες, όπως για παράδειγμα το κανάλι Β2Β.