Cosmossport.gr: “πρωταθλητής” το 2020 στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
To ηλεκτρονικό κατάστημα αθλητικών ειδών Cosmossport.gr κατέχει ηγετική θέση στο online εμπόριο, με πάνω από 800.000 παραγγελίες & πλατινένια διάκριση το 2020.
- 23/12/2020
- Κείμενο: NouPou.gr
To ηλεκτρονικό κατάστημα αθλητικών ειδών Cosmossport.gr απέσπασε το 1ο και πλατινένιο βραβείο στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν καθώς και το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Κορυφαίο Κατάστημα Αθλητικών Ειδών», που πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα του GR.E.CA. Οι διακρίσεις ήρθαν για 8η χρονιά, και μάλιστα μια χρονιά που το ηλεκτρονικό εμπόριο κυριάρχησε, λόγω συνθηκών, στις αγορές του καταναλωτών και συνοδεύτηκε από ισχυρά επιχειρησιακά αποτελέσματα.
Οι διακρίσεις αντικατοπτρίζουν την ηγετική ψηφιακή θέση της Κόσμος Σπορ Α.Ε., η οποία κατέχει σημαντική τεχνογνωσία και σταθερά ανοδικά αποτελέσματα. Ειδικά το 2020, ο οργανισμός επένδυσε σημαντικά σε ταλέντο και την ανάπτυξη καινοτόμων, αποκλειστικά ηλεκτρονικών υπηρεσιών, με μέλημα την παροχή ασφαλών συναλλαγών την περίοδο της πανδημίας.
Απαντώντας στην ανάγκη του καταναλωτή για γρήγορη και ανέπαφη παραλαβή, το Cosmossport.gr λάνσαρε το πρώτο Drive In σημείο παραλαβής online παραγγελιών εντός 24ώρου. Επιπλέον, δημιούργησε digital υπηρεσίες όπως το Home Try On, τη δυνατότητα δοκιμής προϊόντων στο σπίτι με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εντός 24 ώρου, το On line Stylist και την eGiftcard. Παράλληλα, αύξησε σε εύρος την προϊοντική του γκάμα, σε περισσότερους από 25.000 κωδικούς, εξυπηρετώντας εξειδικευμένα segments της αγοράς, ενώ λάνσαρε τη νέα multistore ηλεκτρονική πλατφόρμα του με προηγμένες δυνατότητες personalization.
H Κόσμος Σπορ Α.Ε αξιοποιεί νέες τεχνολογίες τόσο στις υπηρεσίες του πελάτη, όσο και στο Supply Chain, ενώ τον Ιούνιο του 2020 ξεκίνησε τη λειτουργία του το νεότευκτο logisticscenter της εταιρείας επιφάνειας 7.000 τμ υλοποιώντας επενδυτικό σχέδιο ύψους 1 εκατ. ευρώ.
Το 2020 τα ηλεκτρονικά κανάλια της Κόσμος Σπορ Α.Ε. (Cosmos Sport, Sneaker10, Sportsfactory, Slamdunk) πραγματοποίησαν άνω του 50% των ετήσιων πωλήσεων, με το ηλεκτρονικό εμπόριο να παραμένει προτεραιότητα και προσωπική ενασχόληση της διοίκησης, ενώ συνεχίζονται οι επενδύσεις σε ανθρώπινο ταλέντο, σε διάφορες θέσεις, σε στενή συνεργασία με κορυφαία ιδρύματα και φορείς της χώρας.