Bread Factory- Ενδιαφέρον για άνοιγμα καταστημάτων στα νότια προάστια
Η εταιρεία Bread Factory (καταστήματα με καφέ προϊόντα φούρνου, ζαχαροπλαστικής κλπ.) εκτιμά πως με τα έργα που πραγματοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης της αγοράς, γι' αυτό έχει προχωρήσει ήδη σε διερευνητικές επαφές για το άνοιγμα καταστήματος στα νότια.
- 14/12/2021
- Κείμενο: Μάκης Αποστόλου
Επενδύσεις ύψους 4 εκατ. ευρώ δρομολογεί για την επόμενη τριετία η Bread Factory, οι οποίες περιλαμβάνουν κυρίως την επέκταση των δραστηριοτήτων της σε νέες περιοχές. Η διοίκηση της Bread Factory έχει ήδη προχωρήσει σε διερευνητικές επαφές για το άνοιγμα νέου καταστήματος στα νότια προάστια.
Η εταιρεία εκτιμά πως με τα έργα που πραγματοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή (Ελληνικό, ανάπλαση φαληρικού όρμου, τουριστικά projects, εκσυγχρονισμός μαρίνων), υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης της αγοράς. Προς αυτή την κατεύθυνση έχουν ήδη εντοπιστεί τρία ακίνητα και εντός του 2022 αναμένεται να γίνουν τα εγκαίνια του νέου καταστήματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει για την ευρύτερη περιοχή από Άλιμο μέχρι Γλυφάδα έχοντας στοχεύσει τόσο τη λεωφόρο Βουλιαγμένης όσο και την παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος.
Δυσκολίες
Οι δυσκολίες στην αναζήτηση ακινήτων έχουν να κάνουν τόσο με την έκταση που αναζητούν για ενοικίαση, αφού κατά κανόνα ψάχνουν για μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορούν να φιλοξενούν τους σχεδόν 4.000 κωδικούς. Παράλληλα πρόβλημα υπάρχει και με την εύρεση εξειδικευμένου προσωπικού για την κατασκευή των ειδών αρτοποιίας, γευμάτων και άλλων προϊόντων που υπάρχουν στην αλυσίδα. Θυμίζουμε ότι στην πρωτεύουσα λειτουργούν ήδη 8 καταστήματα.
Επέκταση και στην περιφέρεια
Σε ό,τι αφορά στην επέκταση των δραστηριοτήτων εκτός της Αττικής, η εταιρεία ήδη λειτουργεί νέο κατάστημα στη Λάρισα. Επόμενος σταθμός είναι η Θεσσαλονίκη, ενώ αναμένεται να ανοίξουν σε ορίζοντα τριετίας νέα καταστήματα σε Πάτρα, Καλαμάτα και Ιωάννινα με τη διοίκηση να δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον και για μία άκρως τουριστική περιοχή όπως είναι η Κρήτη. Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχει ενδιαφέρον για τις περιοχές που υπάρχουν λιμενικές υποδομές τις οποίες μπορεί να εκμεταλλευτεί η BreadFactory που λειτουργεί 365 ημέρες τον χρόνο, 24 ώρες το 24ώρο, για αυτό και θα υπάρξουν σχετικές αποφάσεις, ανάλογα με την πορεία των διαγωνισμών από το ΤΑΙΠΕΔ.
Σημαντική αύξηση του τζίρου το 2021
Τα επτά καταστήματα που ήταν σε λειτουργία το 2020 έφεραν τζίρο 20 εκατ. ευρώ, ενώ το 2021 να αναμένεται να κλείσει με σημαντική αύξηση. Ο λόγος είναι πως προστέθηκαν τα καταστήματα της Λάρισας και της Συγγρού. Το κατάστημα της Συγγρού είναι από τα μικρότερα καταστήματα της αλυσίδας, έχοντας εμβαδόν 800 τ.μ. Αντίθετα τα μεγαλύτερα καταστήματα, όπως στο Μοσχάτο, έχουν εμβαδόν έως 2.800 τ.μ.
Η προϊοντική γκάμα
Η εταιρεία εμπορεύεται πάνω από 4.000 κωδικούς, καθώς προσφέρει:
- Καφέ
- Μαγειρευτά γεύματα
- Κωδικούς που παράγονται από το Άγιο Όρος (κρασί, μέλι)
- Ζαχαροπλαστείο
- Φούρνο
- Mini Market
Τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας
Η εταιρεία αντιμετώπισε προβλήματα, όπως όλη η αγορά, εξαιτίας της πανδημικής κρίσης. Ειδικότερα, παρουσιάστηκαν ελλείψεις σε χαρτικά και συσκευασίες, ωστόσο δεν έγιναν εμφανείς στους καταναλωτές. Η αύξηση του κόστους πρώτων υλών, οδήγησε σε αύξηση 10% στην τιμή του καφέ, με το μεγαλύτερο ποσοστό των αυξήσεων να απορροφάται από την εταιρεία.
Εταιρικός μετασχηματισμός
Σημειώνεται πως η εταιρεία εξαγοράσθηκε από τους σημερινούς μετόχους το Νοέμβριο του 2020.Η BreadFactory μετά την εξαγορά της από κυπριακή εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εταιρικού μετασχηματισμού. Στόχος είναι το μοντέλο που ακολουθείται σήμερα (κάθε κατάστημα μια ξεχωριστή ΙΚΕ) να ενοποιηθεί και να περάσει σε μια ανώνυμη εταιρεία που θα ελέγχει άμεσα το σύνολο των καταστημάτων. Κάτι που ήδη συμβαίνει, όμως θα πραγματοποιηθεί με μεγαλύτερη ευκολία μετά την ενοποίηση.