Αξία: Το φροντιστήριο της Γλυφάδας που είναι συνώνυμο της αριστείας
Summer Kids’ GuideΜαθητές του Ομίλου Φροντιστηρίων αξία, που για μία ακόμη χρονιά σημείωσε άριστες επιδόσεις, περιγράφουν σου NouPou πώς βίωσαν την εμπειρία των Πανελλαδικών εξετάσεων.
- 30/06/2023
- Κείμενο: NouPou.gr
Το φροντιστήριο αξία στη Γλυφάδα συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του Ομίλου, που δραστηριοποιείται για 23 χρόνια στα βόρεια προάστια, έχοντας καταφέρει να καθιερωθεί στη συνείδηση και των νότιων οικογενειών ως ένα από τα πλέον αξιόπιστα εκπαιδευτικά κέντρα. Φιλοσοφία τους, να στηρίζουν τους μαθητές τους αλλά και τις οικογένειές τους, τόσο εκπαιδευτικά όσο και ψυχικά – ηθικά, σε μία εποχή που η σωστή επιλογή σπουδών και επαγγέλματος αποτελεί βασικό μέλημα.
Στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, το φροντιστήριο αξία στη Γλυφάδα -που πλέον το βρίσκουμε σε μία ακόμη διεύθυνση, στη Γούναρη 119- κατάφερε να σημειώσει για μια ακόμη φορά επιτυχίες, με τους μαθητές του να ξεχωρίζουν στους πίνακες των βαθμολογιών.
Συναντήσαμε επτά μαθητές του φροντιστηρίου της Γλυφάδας, σε μία από τις πιο χαρούμενες για εκείνους στιγμές -την ημέρα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων- και τους ζητήσαμε να μας μεταφέρουν πώς βίωσαν την εμπειρία των εξετάσεων οι ίδιοι και τι ονειρεύονται για το μέλλον τους.
Κωνσταντίνος Λιβιτσάνος, 3ο Λύκειο Γλυφάδα – Θετικών Σπουδών
Βαθμολογίες Πανελλαδικών
Μαθηματικά: 19.7
Φυσική: 20
Χημεία: 19.1
Έκθεση: 16.1
Μόρια: 18.959
Κατά την διάρκεια της προετοιμασίας σου τι πιστεύεις ότι σε βοήθησε περισσότερο;
Το ότι έκανα στο φροντιστήριο αυστηρή προετοιμασία από τη Β΄ Λυκείου για τις Πανελλαδικές. Προετοιμάστηκα με πολύ απαιτητικά θέματα στα διαγωνίσματα και έτσι ένιωθα άνετος στη διαχείριση της ύλης και του χρόνου των επαναλήψεων. Στόχευα στο 20, έδινα κάθε φορά το καλύτερο που μπορούσα. Το άριστα ήταν αποτέλεσμα μεθοδικου διαβάσματος, ίσως και μιας κλίσης στα μαθήματα, αλλά πολύ σημαντική ήταν και η σωστή καθοδήγηση και ενθάρρυνση από τους καθηγητές. Αυτά, έχοντας θέσει και τον υψηλό βαθμό ως στόχο, συντέλεσαν στο αποτέλεσμα αυτό.
Ποια συμβουλή θα έδινες στους επόμενους υποψηφίους;
Αρχικά να βρουν ένα στόχο για να ξέρουν γιατί παλεύουν. Να δείξουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και κυρίως να μην είναι τόσο αυστηροί στην αυτοκριτική τους.
Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισες αυτή τη χρονιά;
Το πιεστικό μου πρόγραμμα και η αγωνία να πετύχω τις προσδοκίες μου. Γι’ αυτό και πρότεινα στα παιδιά που ρίχνονται τώρα στις Πανελλαδικές να μην είναι τόσο αυστηροί με τον εαυτό τους. Δεν τους βοηθά. Η ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο στις εξετάσεις, όπως και το να έχεις ανθρώπους δίπλα σου να σε στηρίζουν. Εγώ ευτυχώς είχα τους καθηγητές μου και την οικογένεια μου. Νομίζουμε πως οι πανελλαδικές είναι «βουνό». Δεν είναι όμως το τέλος του κόσμου.
Στέλλα Γκουρτσούλη, 4ο Λύκειο Αργυρούπολης – Σπουδών Υγείας
Βαθμολογίες Πανελλαδικών
Βιολογία: 19.1
Φυσική: 17.6
Χημεία: 19.8
Έκθεση: 16.5
Μόρια: 18.560
Οι βαθμολογίες σου είναι εντυπωσιακές. Πώς κύλησε για εσένα η χρονιά;
Δεν σας κρύβω πως πάντα είχα την εντύπωση ότι το άριστα στις Πανελλαδικές ήταν ανέφικτο. Θεωρούσα πως όσοι το πετύχαιναν είχαν υπερφυσικές ικανότητες! Εγώ πέρασα αρκετά σκαμπανεβάσματα.
Όταν λες σκαμπανεβάσματα;
Πολλές φορές έχανα οποιοδήποτε κίνητρο είχα για να συνεχίσω. Ένιωθα «άδεια» και με κατέκλυζε ένα απέραντο κενό. Απογοητευμένη, απίστευτα κουρασμένη και αγχωμένη. Τώρα που το σκέφτομαι, εγώ υπήρξα το μεγαλύτερο εμπόδιο μου στη διάρκεια όλης της διαδικασίας. Έμπαινα σε ένα φαύλο κύκλο αυτομαστιγώματος, γιατί είχα μεγάλες προσδοκίες.
Για να πετύχεις όμως σημαίνει ότι κατάφερες να αντιμετωπίσεις τους φόβους σου;
Η αλήθεια είναι πως αισθανόμουν ασφαλής όσον αφορά το γνωστικό κομμάτι. Είχαμε εξαντλήσει με τους καθηγητές μου κάθε μορφής άσκηση. Μάλιστα τόσο στην Έκθεση, όπου είχαμε γράψει ακριβώς το ίδιο θέμα στο φροντιστήριο, όσο και στην Χημεία το Δ’ θέμα ήταν ίδιο με το τελευταίο προσομοιωτικό του Απριλίου. Αυτό μου δημιούργησε περισσότερη αυτοπεποίθηση και μου ανέβασε την ψυχολογία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου που με αγάπη και καλή διάθεση έδωσαν σε όλη αυτή την προσπάθεια άλλο χρώμα. Αυτό θα μου μείνει ανεξίτηλο από τις πανελλαδικές.
Τι ονειρεύεσαι για το μέλλον;
Ονειρεύομαι μια ζωή αποδεσμευμένη από τα πρέπει, το άγχος και τους εξαναγκασμούς. Μια ζωή που θα μπορώ να προσφέρω ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες μου για τη βελτίωση του κόσμου και την καταπολέμηση της αδικίας. Ονειρεύομαι να βάλω και εγώ το λιθαράκι μου για τη βελτίωση της κοινωνίας.
Γιάννης Μπαλωμένος, 3ο Λύκειο Γλυφάδας – Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
Βαθμολογίες Πανελλαδικών
Μαθηματικά: 19
Οικονομία: 19.4
Πληροφορική: 20
Έκθεση: 15.1
Μόρια: 18.700
Μπορείς να μας δώσεις σε τρεις λέξεις τα συστατικά της επιτυχίας στις Πανελλαδικές;
Πρόγραμμα, επιμονή και υπομονή.
Πώς διαχειρίστηκες τη δύσκολη περίοδο προετοιμασίας;
Είχα ανάμεικτα συναισθήματα. Αγωνίστηκα πολύ να πετύχω τον υψηλό στόχο που είχα θέσει και αυτό σίγουρα μου στέρησε πολλά πράγματα και ασχολίες της καθημερινότητας μου. Τελικά όμως το αίσθημα της δικαίωσης που ένιωσα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ήταν για εμένα μεγάλη ανταμοιβή.
Πώς προετοιμάστηκες για τις εξετάσεις;
Έκανα πολλές επαναλήψεις και σε αυτό βοήθησε ότι είχαμε τελειώσει νωρίς την ύλη στο φροντιστήριο. Τήρησα απαρέγκλιτα το πρόγραμμα μελέτης που είχα φτιάξει, ώστε να έχω και κάποιες ώρες ξεκούρασης. Δεν έκανα υπερβολές. Προσπαθούσα να διαχειρίζομαι σωστά το χρόνο μου και διάβαζα συγκεντρωμένος.
Κατάφερες να αριστεύσεις και σε πολλούς φαντάζει ανέφικτο. Εσύ, το περίμενες;
Το άριστα φαινόταν ανέφικτο αρχικά. Προσπαθούσα να μην σκέφτομαι πόσο πρέπει να γράψω σε κάθε μάθημα, αλλά να κάνω την καλύτερη προετοιμασία. Εξάλλου όταν αγωνίζεσαι σε τέτοιου επιπέδου εξετάσεις δεν ξέρεις ποτέ τι θα συμβεί.
Πώς ονειρεύεσαι το μέλλον σου;
Να ζήσω αρχικά μια ξέγνοιαστη φοιτητική ζωή, που θα μου προσφέρει πολλές εμπειρίες, γνώσεις και δυνατότητες εξέλιξης στο μέλλον. Ρομποτική, τεχνητή νοημοσύνη, είναι κλάδοι της Πληροφορικής που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Έχω υψηλούς στόχους.
Λαμπρινή Χατζηπαναγιώτη, 3ο Λύκειο Γλυφάδας – Ανθρωπιστικών Σπουδών
Βαθμολογίες Πανελλαδικών
Αρχαία Ελληνικά: 15.6
Λατινικά: 18.2
Ιστορία: 16.5
Έκθεση: 18.1
Μόρια: 17.300
Μπορείς να μας δώσεις σε τρεις λέξεις τα συστατικά της επιτυχίας στις Πανελλαδικές;
Προσήλωση, υπομονή και επιμονή
Πως αισθάνεσαι για τα αποτελέσματα;
Αισθάνομαι ικανοποίηση και δικαίωση. Δυο χρόνια προετοιμασίας με άγχος και πίεση ήταν δύσκολη εμπειρία. Όμως δεν εγκατάλειψα την προσπάθεια μου ούτε το τελευταίο λεπτό. Σε αυτό με βοήθησαν πολύ οι καθηγητές μου. Είχαν πιστέψει πολύ σε μένα και με ενθάρρυναν, όταν εγώ από το άγχος αισθανόμουν ότι δεν θα τα καταφέρω.
Ποιο μάθημα σε δυσκόλεψε περισσότερο;
Αναμφισβήτητα η Ιστορία. Όταν πρωτοείδα την ύλη σκέφτηκα ότι αποκλείεται να τα θυμάμαι όλα αυτά και με είχε πιάσει πανικός. Τελικά, το συστατικό της επιτυχίας είναι να θέτεις μικρούς στόχους, εβδομαδιαίους, μηνιαίους. Ξέρω πώς οι επόμενοι υποψήφιοι μπορούν να καταλάβουν ακριβώς τι εννοώ. Πολλές και συχνές επαναλήψεις. Ειδικά στο πεδίο μας, αυτό είναι βασικότερο.
Μελίνα Μπρούζου, 3ο Λύκειο Γλυφάδας – Θετικών Σπουδών
Βαθμολογίες Πανελλαδικών
Μαθηματικά: 19.4
Φυσική: 18.3
Χημεία: 18.1
Έκθεση: 15.9
Μόρια: 18.220
Πόσο δύσκολη ήταν η φετινή χρονιά για εσένα;
Αρκετά. Ο όγκος των υποχρεώσεων μου με την πίεση και το άγχος που αισθανόμουν με είχαν κουράσει πολύ ψυχολογικά. Λόγω της κούρασης δεν απέδιδα πάντα στα διαγωνίσματα το μέγιστο των δυνατοτήτων μου και συχνά απογοητευόμουν.
Πώς κατάφερες λοιπόν σημειώσεις τόσο καλές επιδόσεις σε τόσο απαιτητικά μαθήματα;
Η αλήθεια είναι πως είχαμε ολοκληρώσει την ύλη πολύ νωρίς στο φροντιστήριο. Είχαμε τη δυνατότητα να δουλέψουμε πολλές συνδυαστικές ασκήσεις και απαιτητικά θέματα. Γι’ αυτό και δεν δυσκολεύτηκα σε αυτά των Πανελλαδικών. Δεν είχα το άγχος ότι θα αντιμετωπίσω κάτι που δεν έχω ξαναδεί. Έλεγα στον εαυτό μου ότι έχω κάνει το καλύτερο που μπορούσα. Είχα δουλέψει πολύ.
Τι θα συμβούλευες τους επόμενους υποψηφίους;
Να κρατούν την ψυχραιμία τους όλη τη χρονιά. Να μην απογοητεύονται με τις αποτυχίες που ίσως έχουν σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και να συνεχίζουν την προσπάθεια τους, γιατί δεν μπορούν να προεξοφλούν το αποτέλεσμα.
Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον;
Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο των ονείρων μου και η ξεγνοιασιά της φοιτητικής ζωής είναι τα άμεσα όνειρά μου. Θα ήθελα μέσα από το επάγγελμα που θα επιλέξω να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο.
Ναταλία Δελλή, 1ο Λύκειο Γλυφάδας – Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
Βαθμολογίες Πανελλαδικών
Οικονομία: 19.4
Πληροφορική: 18.3
Έκθεση: 17.7
Μαθηματικά: 12.7
Μόρια: 17.445
Ποια θεωρείς ότι είναι τα τρία προσόντα που πρέπει να έχει ένας αριστούχος;
Αυτοπεποίθηση, συστηματικότητα και πειθαρχία.
Πώς βίωσες την προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις;
Προσπάθησα να μην αφήνω κενά. Διάβαζα συστηματικά από τη Β΄ Λυκείου τα μαθήματα προετοιμασίας, σαν να έδινα Πανελλαδικές αύριο. Αυτό με βοήθησε σημαντικά στην ψυχολογία μου και μου ανέβασε την αυτοπεποίθηση. Ειδικά προς το τέλος που η κόπωση ήταν μεγάλη και δεν είχα το ίδιο κουράγιο. Ήταν σημαντικό που είχα αντιμετωπίσει το ίδιο πρωτότυπα θέματα με τις Πανελλαδικές στα διαγωνίσματα του φροντιστηρίου, ακόμα και αν με άγχωνε κάποιες φορές ότι δεν είχα τις καλύτερες επιδόσεις.
Έχεις επιλέξει σχολή;
Όχι ακόμα. Ευτυχώς έχω πολλές επιλογές. Θα διαλέξω κάποια με βασικό κριτήριο τις προοπτικές εξέλιξης και τα εφόδια που μπορεί να μου προσφέρει για να είμαι ανταγωνιστική στην αγορά εργασίας. Ονειρεύομαι ένα μέλλον με προκλήσεις και δοκιμασίες. Δεν θα μου άρεσε η στασιμότητα.
Νάσος Λαγκάδης, 5ο Λύκειο Γλυφάδας – Σπουδών Υγείας
Βαθμολογίες Πανελλαδικών
Βιολογία: 17.4
Φυσική: 17.5
Χημεία: 18.9
Έκθεση: 16.8
Μόρια: 17.900
Πώς βίωσες την προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις;
Η προετοιμασία για τις Πανελλαδικές είναι μια μακροχρόνια και κοπιαστική διαδικασία. Τώρα που πλέον τελείωσε και δώσαμε τα μαθήματα μας νιώθω ανείπωτη χαρά και ανακούφιση. Είμαι ενθουσιασμένος για τις πόρτες που θα μου ανοίξουν, οι οποίες αν και δεν θα είναι αυτές που ήλπιζα, ανυπομονώ να δω πού θα με βγάλουν. Ανυπομονώ για το μέλλον.
Ποια είναι τα σημαντικά σημεία στην προετοιμασία που πρέπει να προσέξουν οι μαθητές που ρίχνονται τώρα στη μάχη των πανελλαδικών;
Αυτό που προσπάθησα αρχικά είναι να κατανοήσω πολύ καλά την θεωρία, ώστε σε συνδυασμό με τις ασκήσεις που έχω λύσει, να είμαι σε θέση να απαντήσω πολύ δύσκολα θέματα. Δεν σας κρύβω ότι πολλές φορές αισθάνθηκα τόση πίεση που επηρέασε σημαντικά τη διάθεση μου να διαβάσω. Όταν ένιωθα αυτό το συναίσθημα, έψαχνα να βρω τρόπους που θα με καθησύχαζαν, ώστε να επανέλθω. Σκεφτόμουν πως η προσπάθεια που κατέβαλα είναι μεγάλη και η πιο σημαντική σε όλον αυτόν τον αγώνα. Η επιτυχία αν και ευχάριστη δεν είναι η πιο σημαντική. Η προσπάθεια μετράει. Επιπλέον ανακαλούσα τα όνειρα μου και προσπαθούσα να πάρω δύναμη από αυτά.
Πώς ονειρεύεσαι το μέλλον σου;
Τα όνειρα μου αλλάζουν καθημερινά. Σε ό,τι αφορά την ιατρική θέλω να βοηθήσω πολύ κόσμο. Θα ήθελα επιτέλους να βάλω τέλος σε ασθένειες όπως το AIDS και ο καρκίνος. Γνωρίζω πως πρόκειται για φιλόδοξο όνειρο αλλά θα ήθελα να κάνω ό,τι μπορώ για να συμβάλλω στην καταπολέμηση ασθενειών «στα χέρια των οποίων» έχουν υποφέρει πολλοί άνθρωποι.
Αναφορικά με τις επιδόσεις των μαθητών τους, ρωτήσαμε και την κυρία Μαρία Κυριακοπούλου, υπεύθυνη του Φροντιστηρίου «αξία» Γλυφάδας. «Αισθανόμαστε υπερηφάνεια που κάθε χρόνο συμβάλλουμε καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων των μαθητών. Οι βαθμολογίες που σημείωσαν είναι πραγματικά εντυπωσιακές κι αποτελούν το επιστέγασμα μιας προσπάθειας που γίνεται και στις τρείς τάξεις του Λυκείου. Τα πρωτότυπα διαγωνίσματα μας -που μάλιστα φέτος στη Χημεία το Δ4 θέμα ήταν ατόφιο στο τελευταίο προσομοιωτικό διαγώνισμα του Ομίλου μας, αλλά και στην Έκθεση είχαν εξεταστεί στο ίδιο ακριβώς θέμα τον Οκτώβριο- αποτελούν πολύτιμο εργαλείο στην ολοκληρωμένη τους προετοιμασία. Το μαθητοκεντρικό μας σύστημα, η αυστηρή προετοιμασία από τη Β΄ Λυκείου, το προσαρμοσμένο πρόγραμμα σπουδών στις ανάγκες των μαθητών αποτελούν τους βασικούς πυλώνες της εκπαιδευτικής μας φιλοσοφίας. Δεν είναι τυχαίο πως οι μαθητές μας τονίζουν την ασφάλεια που νιώθουν στο φροντιστήριο. Αυτό είναι το μέλημα μας. Να είμαστε πάντα όλοι, διοικητικό προσωπικό και καθηγητές, δίπλα στον μαθητή», ανέφερε η κ. Κυριακοπούλου, προσθέτοντας: «Εύχομαι στους μαθητές μας να έχουν την “αξία της αριστείας” βασική πυξίδα σε όλους τους τομείς της ζωής τους. Σας ευχαριστούμε για αυτή τη διαδρομή»
Φροντιστήριο αξία
* Γλυφάδα (Τερψιθέα): Γεννηματά 13 | Τηλ. 210 9644541 | Email: glyfada@axia.edu.gr
* Άνω Γλυφάδα (Νέο κτίριο): Γούναρη 119 | Τηλ. 210 9649801 | Email: anoglyfada@axia.edu.gr
www.axia.edu.gr
Facebook