IRepair το καλύτερο της Ευρώπης
Ως τώρα κατείχε την πρώτη θέση (σε ότι αφορούσε τις επισκευές κινητών και ηλεκτρονικών συσκευών) στην καρδιά μας. Τώρα κατέχει και την πρώτη θέση στην Ευρώπη. Το iRepair τελικά δεν παίζεται.
- 03/06/2015
- Κείμενο: NouPou.gr
Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας; Η έμφαση στην άμεση εξυπηρέτηση, η ιδέα του open space χώρου επισκευών κι η υψηλού επιπέδου υπηρεσίες προς τον πελάτη.
Τα χαμόγελα των πελατών, αλλά και αυτά των ανθρώπων της iRepair είναι ο βασικός λόγος της εδραίωσης στην ηγετική θέση της επισκευής συσκευών. “Η iRepair αναπτύσσεται κυρίως με την βοήθεια των πελατών της που δείχνουν εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες της. Έρχονται σε εμάς και μας συστήνουν ανεπιφύλακτα στον περίγυρό τους, για την ποιότητα, την ευκολία, την διαφάνεια και την ασφάλεια που νιώθουν σε κάθε συσκευή που εμπιστεύονται στα χέρια μας. Το σύστημα αξιολόγησης μας βοηθά να εστιάσουμε σε βάθος στις ανάγκες τους και έτσι μας βοηθούν να ανεβάζουμε τον πήχη ψηλότερα εξασφαλίζοντας ακόμη καλύτερες υπηρεσίες” αναφέρει ο Κρις Χάμπερτ, ο παλαίμαχος Αμερικανός πολίστας του ΑΝΟΓ και νυν Διεύθυνων Σύμβουλος.
Η iRepair είναι μια αναγνωρισμένη επιχείρηση με πιστούς, ευχαριστημένους πελάτες και έχει επιδιορθώσει πάνω από 100.000 συσκευές. Ο μέσος όρος των ευχαριστημένων πελατών στον τομέα παροχής υπηρεσιών στην Ευρώπη βρίσκεται στο 81% ενώ αντίστοιχα ο μέσος όρος στην Ελλάδα κυμαίνεται στο 78%. Ο μέσος όρος των ευχαριστημένων πελατών για την παροχή υπηρεσιών των καταστημάτων iRepair αγγίζει το 95%!
Όπως αναφέρει η Άννυ Χατζηκωνσταντίνου, Business Development Manager, Supervisor A.E: “Οι ελληνικές επιχειρήσεις πελάτες μας σημειώνουν εξαιρετικά υψηλά επίπεδα ικανοποίησης του πελάτη, πάνω από τα ευρωπαϊκά επίπεδα των αντίστοιχων κλάδων. Παγκόσμιο ρεκόρ εξυπηρέτησης αποτελεί η αλυσίδα iRepair με σταθερό δείκτη Ικανοποίησης Πελάτη πάνω από 94! Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 97% των πελατών της iRepair έχουν μόνο θετικά σχόλια”.
Πηγή: iPhoneHellas.gr