Ο Δήμος Γλυφάδας βραβεύτηκε για το app «Fix My City» στα Best City Awards
O δήμος βραβεύτηκε για την ηλεκτρονική πλατφόρμα του, η οποία υποστηρίζεται και από τον πενταψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 15464
- 31/10/2016
- Κείμενο: NouPou.gr
Με το χρυσό βραβείο «για το ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης εργασιών με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών» τιμήθηκε ο Δήμος Γλυφάδας στα Best City Awards, στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.
Το βραβείο απονεμήθηκε για την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα Fix My City που έχει δημιουργήσει και λειτουργεί με μεγάλη επιτυχία ο Δήμος Γλυφάδας, η οποία υποστηρίζεται παράλληλα από την γραμμή εξυπηρέτησης δημότη 15464.
«Παραλάβαμε την πολύ τιμητική αυτή διάκριση εκ μέρους όλων των εργαζομένων που δουλεύουν με πείσμα και μεράκι καθημερινά, ώστε ο Δήμος Γλυφάδας να παρέχει τις καλύτερες δυνατές ψηφιακές υπηρεσίες στους πολίτες», δήλωσε ο Δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου. «Ξεκινήσαμε με το καινοτόμο Fix My City, συνεχίσαμε με το πενταψήφιο 15464 και προχωράμε δυνατά και ψηφιακά, με στόχο να λύνουμε γρήγορα και αποτελεσματικά κάθε πρόβλημα των δημοτών μας.»
Η εφαρμογή (application) «Γλυφάδα – Fix My City», δηλαδή «Διορθώνω την Πόλη μου», είναι διαθέσιμη δωρεάν σε όλους, τόσο μέσω «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου, όσο και μέσω υπολογιστή (glyfada.fixmycity.today). Πρόκειται για μια σύγχρονη ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης του πολίτη, στην εποχή της κυριαρχίας του διαδικτύου και των φορητών συσκευών. Μέσω αυτής της εύχρηστης εφαρμογής, κάθε δημότης ή κάτοικος της Γλυφάδας μπορεί εύκολα και γρήγορα να δηλώσει μία βλάβη που αφορά σε θέματα αρμοδιότητας του Δήμου. Για παράδειγμα: καμμένα φώτα, λακκούβες, σπασμένα πεζοδρόμια, εγκαταλελειμμένα οχήματα. Άμεσα και χωρίς κόπο!
Η εφαρμογή εντοπίζει αυτόματα το «στίγμα» του πολίτη, το ακριβές σημείο δηλαδή στο οποίο βρίσκεται εκείνη τη στιγμή. Στη συνέχεια, μέσω του κινητού του τηλεφώνου – ή από το σπίτι του, μέσω του υπολογιστή – καταγράφει επιγραμματικά ποια είναι η βλάβη, ενώ μπορεί να αποστείλει και σχετική φωτογραφία. Έτσι, οι υπηρεσίες του Δήμου ενημερώνονται αμέσως για το σχετικό πρόβλημα, γνωρίζουν που έχει σημειωθεί αυτό και κινούν τις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυσή του. Ο πολίτης, μάλιστα, μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη αποκατάστασης της βλάβης!