Mylonas Service, το συνεργείο-μπουτίκ της Γλυφάδας
Εξαιρετικό design, value for money τιμές και πιστοί πελάτες που εκτιμούν τόσο την αγάπη των ιδιοκτητών, Γιώργου Μυλωνά και Στελλίνας Παναγιωταράκου, για τα αυτοκίνητα όσο και το σεβασμό που δείχνουν στους ίδιους.
- 20/05/2017
- Κείμενο: NouPou.gr
Λένε ότι μηχανικός αυτοκινήτου είναι κάποιος που σου φτιάχνει πράγματα που δεν ξέρεις ότι έχει το αυτοκίνητό σου με τρόπους που δεν μπορείς να καταλάβεις. Για το Mylonas Service, του Γιώργου Μυλωνά και της συζύγου του Στελλίνας Παναγιωταράκου, αυτό ισχύει ως προς το πρώτο μέρος: Ότι σου φτιάχνει στην εντέλεια όλα όσα δεν ξέρεις ότι έχει το αυτοκίνητο σου. Όμως, ως προς το δεύτερο σκέλος, ο Γιώργος, ως ο άνθρωπος που λύνει και δένει από πολύ μικρός αυτοκίνητα, θα σου εξηγήσει τι ακριβώς επιδιορθώνει στο αυτοκίνητό σου και – το καλύτερο;- θα καταλάβεις.
Φωτό: Νίκος Κατσαρός
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Γιώργος Μυλωνάς, αφού ασχολείται με το αυτοκίνητο από μικρό παιδί, το 2007 ανοίγει το πρώτο δικό του συνεργείο, πιο μικρό, συνοικιακού τύπου, στην Αργυρούπολη με πιστούς πελάτες που του έχουν τυφλή εμπιστοσύνη.
«Αποφασίσαμε όμως να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω γιατί στη γειτονιά δεν μπορούσες να έχεις την ίδια ανταπόκριση και προβολή όπως σε ένα κεντρικό σημείο», θα πει η Στελλίνα Παναγιωταράκου, η «συνοδηγός» του Γιώργου στη ζωή και στην αγάπη τους για τα αυτοκίνητα καθώς και εκείνη είναι στο χώρο του αυτοκινήτου από κούνια αφού η οικογένεια της είχε τα καταστήματα Παναγιωταράκος.
Έψαχναν, λοιπόν, να βρουν πολύ καιρό ένα μαγαζί σε κεντρικό σημείο. «Και το βρήκαμε. Όπως μου έχουν πει κάποιοι αυτή η πάροδος της Βουλιαγμένης (Σοφίας Βέμπο & Μεσσήνης 2) ίσως είναι και το καλύτερο κατάστημα της Γλυφάδας, γιατί χωρίς να είναι ακριβώς πάνω στη Βουλιαγμένης, είναι σε ένα σημείο που φαίνεται από παντού και έχει διέλευση όλη μέρα γιατί είναι κόμβος», υποστηρίζει η Στελλίνα, η υπεύθυνη του Mylonas Service.
To συνεργείο λειτουργεί από τις 8.30 μέχρι τις 6 και τα Σάββατα, όμως αυτό δε σημαίνει ότι ο Γιώργος δουλεύει μόνο τόσο. «Έχει τύχει να γυρίσει και 10 και 11 το βράδυ. Γιατί αν πελάτης χρειάζεται το αυτοκίνητο του, ο Γιώργος είναι πολύ φιλότιμος και θέλει να του το παραδώσει άμεσα».
Το πιο εντυπωσιακό που προσέχει κανείς με το που μπαίνει στο χώρο είναι ότι πρόκειται για ένα συνεργείο- μπουτίκ: είναι ολοκάθαρο, τακτοποιημένο, φιλόξενο προς τους πελάτες που μπορούν να περιμένουν για το αυτοκίνητό τους στο μικρό σαλονάκι με τον κόκκινο δερμάτινο καναπέ. «Ετσι ήταν και το προηγούμενο συνεργείο μου γιατί δεν μπορώ να δουλέψω διαφορετικά», θα πει ο Γιώργος, που μου μιλάει καθώς μαστορεύει, για να μη χάνει χρόνο.
Φυσικά παίζει ρόλο ότι πίσω από αυτή την νοικοκυροσύνη κρύβεται μία γυναίκα. «Αυτό το συνεργείο το έστησα με τα χέρια μου γιατί μετακομίσαμε εδώ Αύγουστο και, όπως καταλαβαίνεις, δεν υπήρχαν άνθρωποι να βοηθήσουν.Το φτιάξαμε όλο μόνοι μας και δώσαμε πολύ μεγάλη βάση στο πώς θα το χωροθετήσουμε. Δε θέλαμε να κάνουμε ένα χώρο που να διώχνουμε τον πελάτη και να κρατάμε το αυτοκίνητό του χωρίς να ξέρει τι γίνεται μέχρι να το πάρει ξανά στα χέρια».
Το αντίθετο. Έφτιαξαν ένα συνεργείο που μοιάζει με «νοσοκομείο αυτοκινήτων» σε ό,τι αφορά την καθαριότητα και να είναι σαν το σπίτι σου σε ό,τι αφορά την φιλοξενία.
«Θέλουμε να μείνει εδώ να πιεί τον καφέ του, να βρίσκεται εδώ όσο φτιάχνουμε το αυτοκίνητο του, να υπάρχει διαφάνεια και ενημέρωση, να μας ξέρει και να τον ξέρουμε με το μικρό όνομα. Να μας εμπιστεύεται. Να εχουμε μία σχέση εμπιστοσύνης γιατί το αυτοκίνητο είναι εργαλείο που για να το χρησιμοποιήσεις σωστά χρειάζεσαι οπωσδήποτε να είναι ασφαλές και να εμπιστεύεσαι αυτόν που στο επιδιορθώνει».
Στο θέμα της εμπιστοσύνης ο Γιώργος δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του: Όπως είναι καθαρός ο χώρος, έτσι είναι και οι δουλειές του και οι συνεννοήσεις που κάνει με τους πελάτες του από πριν. «Πόσα αυτοκίνητα έχουν έρθει σε μας από άλλα συνεργεία ή αντιπροσωπείες για επιδιορθώσεις που δεν έγιναν ποτέ. Και όταν τα φέρνουν εδώ και τους τα παραδίδουμε μετά το σέρβις μας λένε “ποτέ δεν ήταν έτσι, σαν καινούριο μας το κάνατε”. Για ό,τι επιπλέον σοβαρή δουλειά κάνουμε πέραν της συμφωνίας μας θα πάρουμε τηλέφωνο τον πελάτη και θα τον ενημερώσουμε για να πάρουμε τη συγκατάθεσή του να προχωρήσουμε στην επιπλέον δουλειά» θα διευκρινήσει ο Γιώργος.
Και επειδή η εμπιστοσύνη είναι κάτι που δεν διαπραγματεύεται, ό,τι έχει αλλαχτεί τα έχει επάνω στον πάγκο του για να τα δει ο πελάτης «ενώ κρατάω και φωτογραφίες με ημερομηνίες όσων έχω διορθώσει ή αλλάξει».
Ως αδαής εγώ, ρώτησα ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρουν. «Τι εννοείς; Όλες», μου απαντάει η Στελλίνα. «Από μία τακτική συντήρηση με αλλαγή λαδιών, μηχανικές επισκευές, αμορτισέρ, μπαταρίες, ηλεκτρονική διάγνωση μέχρι κάτι πολύ πιο εξειδικευμένο όπως να κάνει μία βελτίωση στα φρένα του ή ένα γενικό ρεκτιφιέ στο μοτέρ που κρατάει μέρες και είναι μία πολύ εξειδικευμένη δουλειά». Έχουν και φρενόμετρο που δεν έχουν άλλα συνεργεία. «Ακόμα και άλλα συνεργεία σε μας φέρνουν τα αυτοκίνητα των πελατών τους για να τα μετρήσουν, αν δεν φρενάρουν καλά τα αυτοκίνητά τους».
Επίσης παρέχουν και μία πολύ βολική και έξυπνη υπηρεσία: «Όταν φτιάξουμε το αυτοκίνητο που μας έχουν φέρει μπορούμε να τους το πάμε εμείς στο σημείο που θα μας υποδείξουν ή ακόμα και να το μεταφέρουμε εμείς στο συνεργείο από το σπίτι τους ιδιαίτερα αν δεν έχουν κάποιον να τους μεταφέρει. Δεν υπάρχει λόγος να επιβαρύνεται κάποιος και το ταξί», θα πει η Στελλίνα. Φυσικά να διευκρινίσουμε ότι αυτή η υπηρεσία ισχύει για την ευρύτερη περιοχή της Γλυφάδας.
Το Mylonas Service είναι γενικό συνεργείο και, όπως και στην ανθρώπινη ζωή έτσι και σ’ αυτήν των αυτοκινήτων, εδώ θα συναντήσουμε όλα τα είδη των αυτοκινήτων που θα έρθουν «για να γίνουν καλά»: «από τα απλά καθημερινά αυτοκίνητα μέχρι τα πιο πολυτελή και από ταξί μέχρι ένα “στολό” αυτοκινήτων εταιρειών με τις οποίες συνεργαζόμαστε», μου λέει ο Γιώργος.
Και οι τιμές του Mylonas Service; Εκεί είναι που πραγματικά έπαθα σοκ! Γιατί έχουν κρατήσει τις τιμές του συνοικιακού συνεργείου. «Επειδή μας αυξήθηκε το ενοίκιο και τα κόστη μας αυτό δε σημαίνει ότι θα μετακυλήσει αυτό το κόστος στον πελάτη», ξεκαθαρίζει το ζευγάρι. Έτσι, λοιπόν, για παράδειγμα μία τυπική εργασία για το κλασικό σέρβις είναι 40 ευρώ + ΦΠΑ αλλά είναι μια δουλειά 2-3 ωρών ή αλλαγή τακάκια 15€+ΦΠΑ. Αυτές είναι τιμές που δε θα τις βρεις έξω. Μόνον σε συνοικιακά και αν… Και επειδή το έχω ψάξει, σοβαρολογώ!
«Από την άλλη μπορεί κάποιοι να βρουν αλλού οικονομικότερη τιμή, αλλά να μη τους κάνουν ούτε το μισό σέρβις από αυτό που τους κάνουμε εμείς», θα πει ο Γιώργος με αυτοπεποίθηση. Και η αλήθεια είναι ότι ο Γιώργος κάνει πάντα παραπάνω πράγματα στο σέρβις χωρίς καμία έξτρα χρέωση. Αυτό σημαίνει προσωπικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τον πελάτη!
Αυτό που κατάλαβα φεύγοντας από το συνεργείο είναι ότι η Στελλίνα και ο Γιώργος, εκτός από όμορφο και αγαπημένο ζευγάρι, είναι και δύο άνθρωποι που αγαπούν τη δουλειά τους τόσο πολύ, που αυτό αντανακλά θετικά και στους πιστούς πελάτες που έρχονται στο Mylonas Service. Εγώ έγινα ήδη πελάτισσα τους. Eσύ πότε θα πας το αυτοκίνητό σου για service στα παιδιά;
Info:Μylonas Service: Σοφίας Βέμπο & Μεσσήνης 2, Γλυφάδα, τηλ.: 210-9928968, 210-9928906, mylonas.service@yahoo.gr, www.mylonas-service.gr