Επιστρέφουν οι δωρεάν κινηματογραφικές βραδιές του Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Οι δωρεάν προβολές ταινιών στον όμορφο χώρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, συνεχίζονται.
- 01/06/2017
- Κείμενο: NouPou.gr
Οι υπαίθριες κινηματογραφικές προβολές με ελεύθερη είσοδο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, επιστρέφουν για δεύτερη χρονιά δίνοντας μας μια ωραία αφορμή να κατευθυνθούμε στο εντυπωσιακό πάρκο και να απολαύσουμε κλασικές ταινίες κάτω από τα αστέρια.
Οι προβολές του Ιουνίου θα είναι δύο, την Παρασκευή 2/6 και 9/6 s, με τις ταινίες του μεγάλου σκηνοθέτη Alfred Hitchcock και θα ξεκινούν στις 21:00 στα Πανοραμικά Σκαλιά του Πάρκου.
Αναλυτικά:
Παρασκευή 2 Ιουνίου: Δεσμώτης του Ιλίγγου – Alfred Hitchcock
Ντετέκτιβ του Σαν Φρανσίσκο που πάσχει από ακροφοβία, ύστερα από ένα μοιραίο ατύχημα εν ώρα υπηρεσίας στο Αστυνομικό Σώμα, καλείται από παλιό του φίλο να παρακολουθήσει τη σύζυγό του, μια αινιγματική γυναίκα με αυτοκαταστροφικές τάσεις και μια παράξενη ψύχωση με το παρελθόν. Φυσικά, θα γίνει το αντικείμενο του πόθου του, με απρόβλεπτες συνέπειες. Κορυφαίο ψυχολογικό θρίλερ με ακραίες διαστάσεις φετιχισμού, το «Vertigo» υπήρξε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία στην εποχή του, αν και παραγνωρίστηκε από την κριτική και τον θεσμό των Όσκαρ (μόλις δύο υποψηφιότητες σε τεχνικές κατηγορίες!). Σήμερα θεωρείται ως η σημαντικότερη ταινία στην ιστορία του αμερικανικού κινηματογράφου, ένα έργο πολλαπλών (ψυχαναλυτικών) ερμηνειών που ενέπνευσε και καθόρισε την πορεία αμέτρητων δημιουργών παγκοσμίως.
Παρασκευή 9 Ιουνίου: Τα πουλιά – Alfred Hitchcock
Εμπνευσμένος από μια ιστορία που έγραψε το 1952 η Daphne du Maurier, ο Hitchcock σκηνοθετεί ένα φιλμ – προάγγελο των ταινιών καταστροφής που μονοπώλησαν ως μαζική μόδα στο Hollywood των 70’s, με κύριο πρωταγωνιστή την (ανεξήγητη εδώ) εκδίκηση της Φύσης απέναντι στο ανθρώπινο είδος. Γοητευτική κυρία με… επιθετική διάθεση για φλερτ παρακολουθεί έναν άνδρα μέχρι να φτάσει στην πόλη καταγωγής του, στη Βόρεια Καλιφόρνια. Θα ακολουθήσουν περίεργα φαινόμενα από σμήνη αγριεμένων πουλιών, που ξεσπούν με φονικές διαθέσεις επάνω στους κατοίκους της περιοχής. Ο Hitchcock χτίζει το σασπένς του με υποκειμενικά πλάνα κάθε είδους φτερωτού εχθρού εξ ουρανού, προσθέτοντας έντονο ψυχολογικό υπόβαθρο και σεξουαλικά υπονοούμενα γύρω από την ισορροπία των σχέσεων των ηρώων του. Η ταινία προτάθηκε για Όσκαρ οπτικών εφέ.