Game of Islands: Η καμπάνια για τα ελληνικά νησιά που βασίζεται στο Game of Thrones
Τι σχέση μπορεί να έχουν ένας δράκος, μία πόρτα με θέα το Αιγαίο, και το Κάστρο των Ιπποτών στη Ρόδο;
- 07/06/2017
- Κείμενο: NouPou.gr
Το Game of Islands είναι μία έξυπνη καμπάνια για τα ελληνικά νησιά. Δημιουργοί της είναι ο Δημήτρης Κανέλλης και η νότια Ελίνα Μακροδημήτρη. Με στόχο να προωθήσουν τον ελληνικό τουρισμό, το Game of Islands εμπνέεται από τη δημοφιλή σειρά Game of Thrones και έχει ως σύνθημά του το «Summer is coming».
Τι είναι το Game of Islands: Κάθε νησί έχει τη δική του ομορφιά και τη δική του ταυτότητα. Μέσα από μία σειρά φωτογραφιών με τις ευρηματικές περιγραφές, οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν τις ιδιαιτερότητες του κάθε νησιού. Ωστόσο, ξέχασε τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα. Τα νησιά χωρίζονται σε οίκους με το δικό τους οικόσημο: House of Cyclades, House of Heptanese, House of North Aegean, House of Dodecanese, House of Sporades και Crete’s Landing.
Με τίτλο «Summer is coming» έχει ως tagline το «All men must dive» και «All men must visit», και οι δύο δημιουργοί τους αποδεικνύουν πως η ελληνική ευρηματικότητα είναι αστείρευτη.
Μόνο ένας κανόνας υπάρχει στο παιχνίδι: When you visit Greece, you must obey the one and only rule: All men must dive.
Κάνε μία «βουτιά» στις σελίδες της καμπάνιας σε Facebook και Instagram.