Η Μιρκέτα Βιδάλη στην νέα καμπάνια της Heidi Klum για τη Lidl
Το Nou-Pou.gr μίλησε με τη νότια Μιρκέτα Βιδάλη, την Ελληνίδα fashion blogger που θα είναι κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της #LETSWOW σειρά ρούχων της Heidi Klum για την Lidl Hellas,
- 31/08/2017
- Κείμενο: NouPou.gr
Με αφορμή τη νέα σειρά της Heidi Klum για την Lidl Hellas, #LETSWOW, η εταιρία διάλεξε για το λανσάρισμα της στη χώρα μας, την δική μας Νότια αγαπημένη blogger και σχεδιάστρια ρούχων, Μιρκέτα Βιδάλη, μαζί με την Ελληνίδα -απόλυτο style icon- Βίκυ Καγιά.
Στο νέο της project η Heidi εμπνεύστηκε από το προσωπικό της γούστο στη μόδα, όμως αυτή η σειρά είναι πολύ περισσότερα από το δικό της στυλ. Αυτή η σειρά έχει να κάνει με το πως βλέπει η κάθε μία από εμάς τον εαυτό της και κατά πόσο απολαμβάνει την μόδα και φυσικά, να αισθάνεται όμορφη και ελκυστική.
Η Μιρκέτα Βιδάλη λοιπόν, λίγο μετά την ανακοίνωση της σειράς και των ανθρώπων που θα παίξουν σημαντικό ρόλο σε αυτήν, μίλησε στο Nou-pou.gr για όλα αυτά που έχουμε να περιμένουμε από τη συνεργασία της με την Lidl Hellas, την μόδα και τη ζωή της αλλά και τις πιο #LETSWOW στιγμές της.
Όμως πριν περάσουμε στο «ψητό», ας μάθουμε λίγο καλύτερα τη Μιρκέτα και το πως έφτασε να έχει τη δική της σειρά ρούχων, NoThinkin και να επηρεάζει το στυλ όχι μόνο Νότιων κοριτσιών αλλά και σε όλη τη χώρα. Αν έπρεπε να περιγράψει τον εαυτό της με μια λέξη αυτό θα ήταν «Ανεξάρτητη» για όλες τις επιλογές που έχει κάνει μέχρι σήμερα και την ικανότητα του να καταφέρει κάτι τόσο σπουδαίο μόνη της. Το No Thinkin είναι το μότο της ζωής με ένα ακόμη “No drama” και η εταιρεία της εξειδικεύεται στην παραγωγή και σχεδίαση denim ρούχων γιατί «Το αγαπώ. Και γιατί όταν ξεκίνησα να μεταποιώ το ήδη υπάρχον τζιν, το έκανα ανάλογα με τα δικά μου γούστα, αφού ήταν κάτι που μου φαινόταν τότε εύκολο να κάνω. Έτσι όταν αποφάσισα να δημιουργήσω την εταιρεία μου, έπρεπε φυσικά να παραμείνω σε αυτό το στοιχείο. Τώρα πια επεκτείνομαι σε όλα τα ήδη σιγά σιγά.»
Η πρώτη της σοβαρή επαφή με τη μόδα όμως ήταν όταν, «Αποφάσισα να ασχοληθώ με την μόδα όταν σπούδαζα Marketing. Εκεί οι πρώτες μου σκέψεις ήταν να κάνω ένα μεταπτυχιακό στο Fashion Marketing, γιατί με μαγεύει πολύ ο χώρος της μόδας και οι τότε στόχοι μου ήταν να πετύχω σε κάποια εταιρεία ρούχων να δουλέψω στον τομέα του marketing.» Τώρα απλώς έχει καταλήξει να είναι μια από τις μεγαλύτερες social influencers των millennials στην χώρα μας. «Ξέρω πως ξεκίνησα το προφίλ μου στο Instagram και στο Facebook κυρίως για την No Thinkin, καθώς πριν θυμάμαι πως είχα σβήσει το Facebook. Όμως τότε, ήταν αδιανόητο να μην πουλάς μέσω Facebook και ήταν μια από τις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες. Δεν είχα την ιστοσελίδα όποτε έπρεπε κάπως να προμοτάρω τα προϊόντα μου πάνω μου. Έτσι ξεκίνησα να βοηθάω πολύ και το brand μου.»
Μέσα από αυτές τις πλατφόρμες λοιπόν, προέκυψε και η συνεργασία της Μιρκέτας με τα Lidl Hellas και τη σειρά της Heidi Klum, #LETSWOW. Πιο συγκεκριμένα, «Η συνεργασία προέκυψε μέσα από το προφίλ μου στο Instagram. Πλέον, μοιάζει να είναι το πιο δυνατό και ανερχόμενο μέσο προώθησης προϊόντων. Έτσι, όταν έλαβα αυτό το μήνυμα, κόντεψα να πάθω συγκοπή από την χαρά μου! Δεν το πίστευα στην αρχή.»
Αυτό που ένιωσε όμως εκείνη τη στιγμή αλλά και τώρα είναι «Πραγματικά θεωρώ πως είναι μεγάλη μου τιμή και μοναδική εμπειρία. Είμαι απίστευτα χαρούμενη που θα είμαι μέρος αυτής της ομάδας.» Για την συνεργασία αλλά και την ίδια τη σειρά, αφού η Heidi Klum είναι μια από τις πιο αξιοθαύμαστες γυναίκες του χώρου της μόδας αλλά και των επιχειρήσεων. «Θαυμάζω πολύ τις γυναίκες που είναι μητέρες αλλά παράλληλα και επιτυχημένοι επιχειρηματίες. Την θαυμάζω που είναι επιτυχημένη, τόσο καλό-διατηρημένη και δεν σταματά ποτέ. Όπως φυσικά, και την θαυμάζω για αυτήν της την συνεργασία με την Lidl Hellas. Είναι πηγή έμπνευσης.»
Έχοντας δει μόνο ένα μικρό sneak peek από τη σειρά στο παρακάτω βίντεο, μπορούσα ήδη να φανταστώ πως θα είναι εντυπωσιακή. Βέβαια, αργότερα, η Μιρκέτα ήρθε να μου το επιβεβαιώσει και να μου πει πως αυτό που έρχεται είναι το απόλυτο #LETSWOW. «Η σειρά είναι απλά WOW. Πραγματικά αυτή η συνεργασία μας αποδεικνύει πως μπορούμε να είμαστε στυλάτες φορώντας ρούχα σε άριστη ποιότητα αλλά και σε πολύ προσιτές τιμές.» Εξ’ άλλου η σειρά από μόνη της στην περιγραφή της λέει πως το #LETSWOW είναι μια δήλωση που φέρουμε όλες. Γιατί όλες πρέπει να χαιρόμαστε τη ζωή γεμάτες αυτοπεποίθηση. «Αυτό ακριβώς! Αυτοπεποίθηση και θετική ενέργεια. Αυτό είναι κάτι που πηγάζει από μέσα μας και γίνεται ο καθρέφτης του εαυτού μας, γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντικό να νιώθουμε έτσι. Γιατί αν συμβαίνει αυτό, τότε σίγουρα έτσι θα φαινόμαστε και προς τα έξω.»
Τώρα αν υπάρχει μυστικό για το πιο #LETSWOW στυλ δεν γνωρίζω αλλά το μυστικό της Μιρκέτας για την δική της WOW δήλωση είναι «Η απλότητα. Η οποία, όσο παράξενο και αν ακούγεται εμένα μου φαίνεται από μόνη της εντυπωσιακή!»
Εμείς προς το παρόν περιμένουμε με ανυπομονησία τη σειρά να βγει στα καταστήματα των Lidl Hellas, με την καθημερινή μας συμβολή στο να κάνουμε πιο #LETSWOW τους εαυτούς μας. Όσο για την Μιρκέτα, «Τώρα ακολουθεί ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη και πολλά πολλά posts από εμένα, καθώς και βίντεο για να σας έχω ενήμερους με την εξέλιξη αυτής της συνεργασίας. Να είστε σίγουροι πως θα τα μαθαίνετε όλα πρώτοι! Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να μείνετε συντονισμένοι.»
Εμπνεύσου διαρκώς και ανακάλυψε πώς διάσημες fashion bloggers και χρήστες του Instagram ερμηνεύουν με τον δικό τους προσωπικό τρόπο το #LETSWOW. Τα social media της Lidl Hellas είναι η καθημερινή σου ενημέρωση για τα τελευταία #LETSWOW trends.
A post shared by Lidl Hellas (@lidl_hellas) on