Οι συναυλίες και οι παραστάσεις που μπορείς να δεις στο Faliro Summer Theater τις τελευταίες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου
Πλούσιο παραμένει το πρόγραμμα στο Faliro Summer Theater. Δείτε εδώ τις παραστάσεις που μπορείτε να απολαύσετε μέχρι και το τέλος του Σεπτέμβρη.
- 18/09/2021
- Κείμενο: NouPou.gr
Το Faliro Summer Theater, το νέο καλοκαιρινό θέατρο, δίπλα στη Μαρίνα Φλοίσβου, στο προαύλιο του ΤΑΕ ΚΒΟ ΝΤΟ, συνεχίζει τις μουσικές και θεατρικές παραστάσεις του. Πλούσιο παραμένει το πρόγραμμά του μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου. Αυτές είναι οι παραστάσεις που μπορείτε να απολαύσετε μέχρι το τέλος του μήνα:
Οθέλλος σε σκηνοθεσία Αιμίλιου Χειλάκη – Μανώλη Δούνια (18/9)
Ώρα έναρξης: 21.15
Ένα από τα σπουδαιότερα έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, το αξεπέραστο ερωτικό δράμα του William Shakespeare, «Οθέλλος», σκηνοθετούν ο Αιμίλιος Χειλάκης και ο Μανώλης Δούνιας με τον Γιάννη Μπέζο στον ομώνυμο ρόλο.
Το εξαιρετικά δημοφιλές έργο θα παρουσιαστεί σε μετάφραση του Διονύση Καψάλη και με πρωτότυπη μουσική του Δημήτρη Καμαρωτού. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ο Γιάννης Μπέζος (Οθέλλος), ο Αιμίλιος Χειλάκης (Ιάγος) και η Μυρτώ Αλικάκη (Αιμιλία). Βραβάντιος ο Κώστας Κορωναίος, Κάσσιος ο Αλέξανδρος Βάρθης και Δυσδαιμόνα, η Μάιρα Γραβάνη. Συμπρωταγωνιστούν οι: Κωνσταντίνος Γαβαλάς, Κρις Ραντάνοφ, Μανώλης Δούνιας, Ελευθερία Κοντογεώργη, Νίκος Τσιμάρας.
Στον «Οθέλλο» ο Σαίξπηρ μιλάει για τον παράφορο έρωτα που αντιβαίνει σε φυλετικές, ηλικιακές και κοινωνικές διαφορές. Είναι μια τραγωδία για τη ζήλια, την προδομένη εμπιστοσύνη και το φόβο για οτιδήποτε ξένο και διαφορετικό. Ο έρωτας του έμπειρου και γενναίου Μαυριτανού στρατηγού με τη νεαρή και ευγενικής καταγωγής Βενετσιάνα καταρρίπτει τα στερεότυπα της εποχής, αλλά, αντί να γεφυρώσει τις διαφορές, κλονίζει τις βεβαιότητες και διαταράσσει τις κοινωνικές ισορροπίες. Ο Οθέλλος, παρόλο που έχει διακριθεί χάρη στη γενναιότητα και το ήθος του και έχει ανέλθει σε αξιώματα, δεν καταφέρνει να ενταχθεί στην κοινωνία που ζει ως ισότιμο μέλος: εκτός από το χρώμα του δέρματός του και την καταγωγή του, τον εμποδίζει η ίδια του η ανασφάλεια. Παραμένει ο μαύρος, ο ξένος, ο κατώτερος.
Το έργο μιλάει ακόμα για την άσβεστη μανία του ανθρώπου να καταστρέψει οτιδήποτε ιδεατό, διαφορετικό ή ικανό να καταρρίψει τις υπάρχουσες κοινωνικές νόρμες, ενώ παράλληλα ασκεί κριτική στην υποκρισία της κοινωνίας που στην πρώτη ευκαιρία θα αποκαθηλώσει τους ευεργέτες της.
Βρισκόμαστε στη Βενετία την εποχή της ακμής της και ο Μαυριτανός Οθέλλος είναι ο πιο γενναίος και νικηφόρος στρατηγός της. Η απόφασή του να παντρευτεί μυστικά τη νεαρή, ευγενικής καταγωγής Δυσδαιμόνα προκαλεί την οργή του πατέρα της Βραβάντιου, που έξαλλος, απευθύνεται στον Δόγη της Βενετίας, θεωρώντας ότι ο Μαύρος ξελόγιασε το παιδί του. Όμως η Δυσδαιμόνα ομολογεί δημόσια τον έρωτά της και ο Δόγης, που χρειάζεται τον Οθέλλο, τον στέλνει στην Κύπρο να αντιμετωπίσει τους Τούρκους. Εκεί ο Ιάγος, ο σημαιοφόρος του, που μισεί τον Οθέλλο και θέλει να τον εκδικηθεί γιατί διάλεξε τον Κάσσιο και όχι εκείνον για υπασπιστή του, δηλητηριάζει το μυαλό του με την υποψία ότι η Δυσδαιμόνα και ο Κάσσιος έχουν ερωτική σχέση. Χρησιμοποιεί μάλιστα τη σύζυγο του Αιμιλία και τον αριστοκράτη Ροδρίγο για να τον εξαπατήσει. Ο Οθέλλος βυθίζεται στην τρέλα της ερωτικής ζήλιας, ενώ το μίσος του Ιάγου οδηγεί τον Οθέλλο στον όλεθρο.
Ορέστης του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα (24, 25 & 26/9).
Ώρα έναρξης 21:00
Βρισκόμαστε στο Άργος. Η Ηλέκτρα και ο Ορέστης νέοι, πληγωμένοι, εύθραυστοι, απροστάτευτοι και ευάλωτοι, ασφυκτιώντας μέσα στον μύθο τους, μετατρέπονται σε άγρια ζώα. Αποδιωγμένοι μετά την πράξη τους γίνονται από παιδιά βασιλέων μιάσματα στην ίδια τους την οικογένεια και ανεπιθύμητοι στην ίδια τους την πατρίδα.
O Μενέλαος και η Ελένη φτάνουν από την Τροία. Τα δύο αδέλφια ελπίζουν στην παρέμβαση του Μενέλαου, αλλά ούτε αυτός ούτε ο Τυνδάρεως σκοπεύουν να τους βοηθήσουν. Ο Ορέστης στρέφεται τότε στον Πυλάδη. Οι δυο τους, με τη βοήθεια της Ηλέκτρας, σχεδιάζουν ένα πλάνο εκδίκησης με θύματα την Ελένη και την κόρη της, Ερμιόνη. Την τελική λύση έρχεται να δώσει η παρέμβαση του από μηχανής θεού, Απόλλωνα.
Στον Ορέστη ο Ευριπίδης πιάνει το νήμα του μύθου των δύο αδερφών, του Ορέστη και της Ηλέκτρας, αμέσως μετά τη δολοφονία της Κλυταιμνήστρας, για να τον φέρει πιο κοντά στα ανθρώπινα μέτρα και να μιλήσει για την επιβίωση των νέων σ’ έναν κόσμο που καθορίζεται από συνθήκες που τους ξεπερνούν. Βυθίζει τους ήρωες του στο σκοτάδι της θλίψης, της απελπισίας και της απόγνωσης αναζητώντας το Φως.
Την Αλήθεια.
Την Αυτογνωσία.
Χαΐνηδες (20/9)
Ώρα έναρξης: 21.00
Οι Χαΐνηδες γιορτάζουν τα 30 χρόνια της δισκογραφικής τους παρουσίας με μια καλοκαιρινή περιοδεία και κάνουν στάση στο Faliro SummerTheater, τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου για μία μοναδική συναυλία.
Θα παρουσιάσουν αγαπημένα τραγούδια όλων μας και παράλληλα θα παρουσιάσουν τραγούδια από την νέα τους δισκογραφική εργασία που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Καστανιώτη, με τίτλο «Βάρδα Φουρνέλο»!
Παίζουν και τραγουδούν οι Δημήτρης Αποστολάκης, Μιχάλης Γαλάνης, Δημήτρης Ζαχαριουδάκης, Peter Jaques, Μιχάλης Νικόπουλος, Γιάννης Νόνης, Αγγελική Σύρκου.
«Οι Χαΐνηδες έχουν έναν αρχαίο πέτρινο χειρόμυλο κι ένα τρίπαλιο δρύινο κρασοβάρελο. Ελάτε να μεταλάβετε το σώμα και το αίμα του καινούργιου Θεού, από το σιτάρι που εσείς σπείρατε και από τ’ αμπέλια που εσείς φυτέψατε!»
Αλέκα Κανελλίδου & Δημήτρης Καλαντζής Quartet (22/9)
Ώρα έναρξης: 21.15
Η Αλέκα Κανελλίδου συναντά τον Δημήτρη Καλαντζή σε ένα πρόγραμμα που η τζαζ έχει τον πρώτο λόγο. All that Jazz. Η Ελληνίδα τραγουδίστρια που έβαζε αδιαλείπτως jazz feeling σε κάθε τραγούδι που ερμήνευε στη μακρόχρονη καριέρα της, έρχεται στο Faliro Summer Theater με το κουαρτέτο του πιανίστα και μαέστρου Δημήτρη Καλαντζή παρουσιάζοντας ένα εξαίσιο πρόγραμμα από τζαζ και ελληνικά στάνταρντς.
Η φωνή της είναι μοναδική στη νεότερη ιστορία του ελληνικού τραγουδιού και η αίσθηση ήταν πάντα ότι η Αλέκα ανήκει «κάπου αλλού». Αυτό το κάπως αδιόρατο προσδιοριστικό στοιχείο έχει να κάνει σαφώς με την τζαζ, μια μουσική στην οποία η Κανελλίδου μυήθηκε από μικρή από τον πατέρα της, τον βιολονίστα Γιάννη Κανελλίδη και, κυρίως, από τον θρυλικό πιανίστα Μανώλη Μικέλη.
Αρχικά η Αλέκα Κανελλίδου τραγουδάει αποκλειστικά ξένα τραγούδια και εμπλέκεται δημιουργικά στην ελληνική ποπ των ’60’s. Βγαίνει για πρώτη φορά στη δισκογραφία με συνθέσεις του Γιάννη Σπάρτακου το 1965 αλλά επιχειρεί να αποδώσει και πρωτόλειες συνθέσεις του Βαγγέλη Παπαθανασίου. Πάντως, γίνεται ευρέως γνωστή «άγνωστη», καθώς η φωνή της δίνεται στη Ζωή Λάσκαρη που «τραγουδάει» στην μεγάλη οθόνη το “Crazy Girl” του Μίμη Πλέσσα. Το πραγματικό πεδίο διάκρισης όμως για την Αλέκα Κανελλίδου είναι το Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης στο οποίο ξεχωρίζει επί σειρά ετών. Και οι επιτυχίες αρχίζουν να έρχονται σταθερά, από το 1974 και μετά, με το «Άσε με να φύγω». Και συνεχίζονται μέχρι σήμερα, με δίσκους που έχουν ανεξίτηλη σφραγίδα ποιότητας και τοποθετούν την Αλέκα Κανελλίδου σε θέση ξεχωριστή. Η φωνή της ήταν, είναι και μένει μοναδική και ιδανική για τζαζ ερμηνείες.