Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί Αγγλικά
Ποια είναι η ιδανική ηλικία για να έρθει το παιδί πρώτη φορά σε επαφή με τα αγγλικά; Ζητήσαμε από τους έμπειρους ειδικούς των κέντρων ξένων γλωσσών Ρούσσου-Λαγογιάννη στην Ηλιούπολη να μας δώσουν τη συμβουλή τους.
- 09/09/2020
- Κείμενο: Γεωργία Περιμένη
Αρκετοί είναι οι γονείς που αναρωτιούνται πότε πρέπει να γράψουν το παιδί τους σε κάποιο φροντιστήριο ξένων γλωσσών, ώστε να αποκτήσει την πρώτη του επαφή με τα αγγλικά. Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς να βρίσκεται προ των πυλών, το ερώτημα αυτό είναι ακόμη πιο συχνό. Οι υπεύθυνοι των κέντρων ξένων γλωσσών Ρούσσου-Λαγογιάννη στην Ηλιούπολη, Νικόλαος και Δέσποινα Λαγογιάννη και η μητέρα τους, Αναστασία Ρούσσου, με πολυετή εμπειρία στο χώρο και πολλές επιτυχίες, μας απαντούν στο ερώτημα αυτό και μας δίνουν τη δική τους πρόταση.
“Όσο πιο νωρίς, τόσο το καλύτερο!”
Σύμφωνα με τους ίδιους, τα πρώτα βήματα ενός παιδιού στην εκμάθηση ξένων γλωσσών, είναι καλό να γίνονται σε μικρή ηλικία και συγκεκριμένα στην ηλικία των 5-7 ετών, όπου εντάσσονται στις πρώτες τάξεις. “Τα μικρά παιδιά αφομοιώνουν πολλά περισσότερα πράγματα απ’ όσα ένας γονέας φαντάζεται. Το μυαλό τους είναι σαν σφουγγάρι! Έτσι λοιπόν, ένα παιδί 5-7 ετών θα πρέπει να αρχίσει να βάζει στη ζωή του τα αγγλικά”, μας είπαν. Ωστόσο, αν κάποιος γονιός δεν έχει προλάβει να γράψει το παιδί του σε κάποιο τμήμα σε ηλικία 5-7 ετών, αυτό μπορεί με τα αντίστοιχα προγράμματα να εισαχθεί στα junior classes, όταν πλέον θα είναι στη δευτέρα και την τρίτη δημοτικού. Σε αυτή την ηλικία το παιδί έχει και πάλι τις ικανότητες να θέσει τις γερές βάσεις που χρειάζεται για την εκμάθηση των αγγλικών.
Με ποιο τρόπο όμως γίνεται αυτό; Οι υπεύθυνοι μας εξηγούν πως λόγω του νεαρού της ηλικίας, αυτό δεν γίνεται με τον κλασσικό τρόπο (βιβλία, τετράδια, ορθογραφία κλπ.), αλλά με τρόπο βιωματικό, μέσα από θεατρικό παιχνίδι όπου το μικρό παιδί “παίζει” διάφορους ρόλους. “Πάνω σε αυτούς τους ρόλους χτίζουμε διάφορους διαλόγους από στιγμές που συμβαίνουν στην καθημερινότητα των παιδιών σε αυτή την ηλικία. Τους δημιουργούμε διάφορα situations και τα βάζουμε να επικοινωνούν μεταξύ τους στα αγγλικά. Αυτά φυσικά γίνονται σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες με ειδικά θρανία, σκηνικά, μουσική διαδραστικό πίνακα και φυσικά κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό”, μας εξηγούν οι υπεύθυνοι των κέντρων Ρούσσου-Λαγογιάννη.
Γιατί είναι τόσο σημαντική η γνώμη τους;
Τα κέντρα ξένων γλωσσών Ρούσσου-Λαγογιάννη, ιδρυτικά μέλη του δικτύου κέντρων ξένων γλωσσών, The Scholars Group, με εμπειρία 33 χρόνων στο χώρο και επιτυχίες που αποδεικνύουν κάθε χρόνο την ποιοτική εκπαίδευση που προσφέρουν, δηλώνουν πως αποστολή τους είναι να παρέχουν τα πιο ολοκληρωμένα προγράμματα ξένων γλωσσών, συνδυάζοντας την υποδειγματική διδασκαλία με τη χρήση νέων τεχνολογιών και την επαφή με κουλτούρες από διάφορα μέρη του κόσμου. Από την πολύ μικρή ηλικία των 5 ετών, η εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με διασκεδαστικό αλλά και ποιοτικό τρόπο, ώστε τα παιδιά να αποκτήσουν τις σωστές βάσεις για να προχωρήσουν στη συνέχεια σε μεγαλύτερα επίπεδα και στα πρώτα τους πτυχία. Η διαδικασία γίνεται ακόμη πιο εύκολη και ψυχαγωγική για τα μικρά παιδιά, με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα που υπάρχει στις τάξεις, κάτι το οποίο πρώτα τα σχολεία Ρούσσου-Λαγογιάννη χρησιμοποίησαν στην περιοχή.
Ξεχωρίζουν όχι μόνο στα νότια προάστια, αλλά και σε όλη την Αττική, γιατί διαθέτουν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που συνδυάζει ποιοτικό και οργανωμένο σύστημα εκπαίδευσης, καταρτισμένο αλλά και συνεχώς εκπαιδευόμενο προσωπικό, σύγχρονες εγκαταστάσεις και διαρκή συνεργασία με τους γονείς. Το πιο σημαντικό στοιχείο, είναι ότι χτίζοντας σχέσεις με μαθητές και γονείς, μέσα από τη συνεχή ενημέρωσή τους για την επίδοση των παιδιών και τις συναντήσεις τους με τους καθηγητές, αντιμετωπίζουν ξεχωριστά τις ανάγκες του κάθε παιδιού και του δίνουν τη φροντίδα και το σεβασμό που αυτό χρειάζεται. Μάλιστα, δίνουν τη δυνατότητα πλήρους εξωσχολικής υποστήριξης σε κάθε μαθητή. Έτσι, το κάθε παιδί μπορεί ακόμη και πριν ξεκινήσει το σχολείο να ενταχθεί σε ένα τέτοιο εκπαιδευτικό σύστημα, δημιουργώντας τα σωστά θεμέλια για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Αυτή την ιδιαίτερη περίοδο που διανύουμε λόγω της πανδημίας, τα κέντρα Ρούσσου-Λαγογιάννη, αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά την οργάνωση που διαθέτουν, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες, με συγκεκριμένο αριθμό μαθητών και αντισηπτικά σε κάθε τάξη, υπολογισμένες αποστάσεις μεταξύ των θρανίων και φυσικά μάσκες. Έτσι, εγγυώνται την ασφάλεια όλων των μαθητών και την εύρυθμη λειτουργία των διδακτικών ωρών.
Τα μαθήματα ξεκινούν στις 21 Σεπτεμβρίου, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας και με το δοκιμασμένα πετυχημένο σύστημα των κέντρων ξένων γλωσσών Ρούσσου-Λαγογιάννη. Εκτός από τα Αγγλικά, υπάρχουν τμήματα Γαλλικών, Ισπανικών, Ιταλικών, Ρωσικών, Κινέζικων, ακόμη και Ελληνικών για όσους κατάγονται από άλλη χώρα.
Περισσότερες πληροφορίες στα: