Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο του 2ου Φεστιβάλ Επιστημών των Εκπαιδευτηρίων ΠΑΛΛΑΔΙΟ
Με κυρίαρχο θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στην Εκπαίδευση και ένα πλούσιο πρόγραμμα με STEM workshops, πειράματα, εκθέσεις, διαγωνισμούς και παιχνίδια, πραγματοποιήθηκε το 2ο Φεστιβάλ Επιστημών των Εκπαιδευτηρίων ΠΑΛΛΑΔΙΟ.
- 23/04/2024
- Κείμενο: NouPou.gr
Το Σάββατο 13 Απριλίου διοργανώθηκε το 2ο Φεστιβάλ Επιστημών των Εκπαιδευτηρίων ΠΑΛΛΑΔΙΟ. Ενός σχολείου με παράδοση στην καινοτομία και την αξιοποίηση των αναδυόμενων τεχνολογικών εργαλείων στην Εκπαίδευση. Σκοπός του Φεστιβάλ ήταν η ανάδειξη των πολύπλευρων δεξιοτήτων που αναπτύσσουν τα παιδιά μέσα από την επαφή τους με τις επιστήμες.
Σε μία ημέρα γιορτή για την Επιστήμη, την Τεχνολογία, τη Φιλοσοφία και τις Τέχνες, παιδιά και εκπαιδευτικοί ετοίμασαν περισσότερους από 40 σταθμούς με καινοτόμες δράσεις. Μάλιστα, στο Φεστιβάλ συμμετείχαν παιδιά όλων των ηλικιών -από το προνήπιο μέχρι το Λύκειο-, τα οποία έλαβαν μέρος σε STEM Workshops, πειράματα, εκθέσεις, διαγωνισμούς και παιχνίδια.
Φέτος, κυρίαρχο θέμα ήταν η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στην Εκπαίδευση. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε παράλληλα ειδική εκδήλωση με θέμα: «Διάλογος για την Τεχνητή Νοημοσύνη: Ένας νέος κόσμος γεμάτος ευκαιρίες και προκλήσεις ανοίγεται. Συζητούμε για το μέλλον με τα παιδιά μας». Στην εκδήλωση μίλησαν οι κ. Χρήστος Ταραντίλης, Εταίρος και Επικεφαλής του Τομέα Κεντρικής Κυβέρνησης και Δημοσίου στην Ernst and Young Ελλάδος και Καθηγητής πρώτης βαθμίδας στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Γιάννης Αναστασόπουλος, Διευθυντής στον τομέα της εκπαίδευσης της Microsoft για Ελλάδα-Κύπρο-Μάλτα και ο κ. Γιώργος Χατζηβασιλείου, Διδάκτωρ Φιλοσοφίας της Σύγχρονης Τεχνολογίας του ΑΠΘ. Τη συζήτηση συντόνιζε ο Δημοσιογράφος Μάκης Προβατάς.
Όπως μας ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής των Εκπαιδευτηρίων ΠΑΛΛΑΔΙΟ κ. Δημήτρης Καράμαλης, «το Φεστιβάλ αυτό ουσιαστικά είναι το επιστέγασμα της προσπάθειας που καταβάλλει η εκπαιδευτική ομάδα του σχολείου, ώστε τα παιδιά μας να μάθουν από νωρίς να αγαπούν τις επιστήμες, να έχουν τη διάθεση και την περιέργεια να εξερευνήσουν τον κόσμο που μας περιβάλλει και που διαρκώς αλλάζει. Ταυτόχρονα, ως Διοίκηση είμαστε διαρκώς σε επαγρύπνηση, ώστε κάθε αλλαγή που συντελείται να μπορούμε να την ενσωματώνουμε έγκαιρα στις μεθόδους διδασκαλίας του σχολείου, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριές μας να προετοιμαστούν για το μέλλον τους».