Κύπρου και Ζέρβα: Έκκληση για φανάρι σε μια από τις πιο επικίνδυνες διασταυρώσεις της Γλυφάδας
Μια διασταύρωση και δεκάδες τροχαία ατυχήματα. Το σημείο όπου ενώνονται οι οδοί Κύπρου και Ζέρβα στη Γλυφάδα είναι με βάση τα γεγονότα αλλά και τις μαρτυρίες των κατοίκων ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία της πόλης. Υπάρχει άραγε κάποια πρόβλεψη γι' αυτό εκ μέρους των αρμόδιων αρχών; Το NouPou επικοινώνησε με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας Δήμου Γλυφάδας Γιώργο Αγγελόπουλο και απαντά.
- 14/10/2021
- Κείμενο: NouPou.gr
Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό τα τροχαία ατυχήματα στη διασταύρωση των οδών Κύπρου και Ζέρβα στη Γλυφάδα, με τους κατοίκους αλλά και τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή να κάνουν έκκληση για τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη στο σημείο, ή έστω εφαρμογή κάποιου άλλου μέτρου που θα μειώσει την επικινδυνότητα στο σημείο. Την περασμένη Κυριακή, σημειώθηκε στη συγκεκριμένη διασταύρωση ένα ακόμη ατύχημα. Σύμφωνα με μαρτυρία του κ. Μάρκου Τριανταφύλλου, κατοίκου της περιοχής «στο τελευταίο ατύχημα χρειάστηκε ακόμα και η επέμβαση της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό δύο ατόμων. Γενικώς, συμβαίνουν δύο με τρία τρακαρίσματα την εβδομάδα. Εμείς δεν περνάμε ποτέ από την οδό Ζέρβα, ή τέλος πάντων την αποφεύγουμε όσο μπορούμε, διότι είναι τρομερά επικίνδυνη η συγκεκριμένη διασταύρωση. Επίσης, τα αυτοκίνητα τρέχουν με πολύ μεγάλη ταχύτητα στο σημείο». Μάλιστα, όπως αναφέρει ο ίδιος, πριν από δυο περίπου χρόνια συνέβη τροχαίο δυστύχημα και μάλιστα με εγκατάλειψη στο σημείο, με αποτέλεσμα να βρεθεί νεκρός ένας διανομέας. «Έχουν πέσει επίσης σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα, έχουν χτυπήσει ηλικιωμένοι και γενικώς συμβαίνουν πάρα πολλά τέτοια περιστατικά».
Παρόμοιες δηλώσεις κάνει και επιχειρηματίας της περιοχής, ο οποίος προτιμά να διατηρήσει την ανωνυμία του. «Είναι μακράν το πιο επικίνδυνο σημείο της Γλυφάδας. Σχεδόν κάθε μέρα συμβαίνουν ατυχήματα. Έχουμε κάνει περισσότερες από μια φορές έκκληση στον Δήμο, προκειμένου να τοποθετηθεί φανάρι, ή έστω σαμαράκια, όμως προς το παρόν δεν έχει γίνει κάτι. Μάλιστα σε αντίστοιχα σημεία της Γλυφάδας, όπως η διασταύρωση Κύπρου και Σάκη Καράγιωργα, τοποθετήθηκαν φανάρια, αφότου υπήρξε τροχαίο δυστύχημα. Μάλλον και εδώ θα πρέπει να σκοτωθεί κάποιος πρώτα, για να μπει φανάρι», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Επίσης, σφοδρό τροχαίο ατύχημα στη διασταύρωση είχε συμβεί τον περασμένο Ιούνιο, κατά το οποίο ένα ταξί -χωρίς άλλους επιβάτες, πέρα από τον οδηγό- συγκρούστηκε με ΙΧ όχημα, με αποτέλεσμα το ταξί να ανατραπεί, χτυπώντας παράλληλα σε μία κολώνα φωτισμού, και το άλλο όχημα να υποστεί εκτεταμένες ζημιές. Στο σημείο έσπευσαν τροχαία, ΕΚΑΒ και πυροσβεστική. Ευτυχώς, όλοι οι εμπλεκόμενοι τραυματίστηκαν ελαφρά. Τότε, αναγνώστης του NouPou είχε επικοινωνήσει προκειμένου να απευθύνει έκκληση για την ανάδειξη του συμβάντος αλλά και της επικινδυνότητας της διαστάυρωσης. Σύμφωνα με το τότε ρεπορτάζ, πολλοί οδηγοί που βγαίνουν από την οδό Κύπρου παραβιάζουν το stop, ενώ περίοικοι επιβεβαίωναν πως πρόκειται για κάτι που συμβαίνει σχεδόν καθημερινά.
Προς το παρόν πάντως φαίνεται πως δεν προβλέπεται η τοποθέτηση φαναριού στη συγκεκριμένη διασταύρωση. Το NouPou επικοινώνησε με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας Δήμου Γλυφάδας Γιώργο Αγγελόπουλο, ο οποίος ξεκαθαρίζει πως βάσει μελέτης που διενεργείται από εξειδικευμένο γραφείο για λογαριασμό του Δήμου, δεν προβλέπεται αυτή τη στιγμή η τοποθέτηση σηματοδότη. «Τη συγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη πραγματοποιεί ειδικό γραφείο, για λογαριασμό του Δήμου. Στο σημείο ωστόσο έχουν τοποθετηθεί δυο πελώρια “Stop” και από τις δυο πλευρές και σύμφωνα με τη μελέτη δεν θα μπει φανάρι. Την απόφαση γι’ αυτό τη λαμβάνει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και εμείς απλά εισηγούμαστε» αναφέρει ο κ. Αγγελόπουλος, προσθέτοντας ωστόσο: «Εγώ προσωπικά επικοινώνησα με το γραφείο και είπα να δούμε ιδιαιτέρως το θέμα, να επανέλθουμε και να το δούμε πιο επισταμένα διότι πιστεύω ότι όντως είναι επικίνδυνο το σημείο».
Όσο για τα σαμαράκια, τα οποία πολλοί κάτοικοι ζητούν ως εναλλακτική επιλογή, ώστε τουλάχιστον οι οδηγοί να υποχρεώνονται να κόψουν ταχύτητα πριν από τη διασταύρωση, ο κ. Αγγελόπουλος απαντά: «Τα σαμαράκια απαγορεύονται, λόγω του ότι μπορούν να προκαλέσουν ζημιά στα αυτοκίνητα. Πολλοί άνθρωποι ζητούσαν αποζημιώσεις από τους Δήμους για ζημιές στα αυτοκίνητά τους και έτσι το Υπουργείο τα απαγόρευσε».