Fthinorevma: Η πλατφόρμα που συγκρίνει τις τιμές ηλεκτρικού ρεύματος με απόλυτη διαφάνεια

Με απόλυτη διαφάνεια και συμβάσεις με όλους τους παρόχους, το φθηνό ρεύμα βοηθά τους καταναλωτές να συγκρίνουν και να επιλέξουν το πιο οικονομικό πρόγραμμα ηλεκτρικού ρεύματος. Πώς ακριβώς λειτουργεί και πώς κατάφερε να έχει κορυφαίες αξιολογήσεις σε μια τόσο απαιτητική αγορά;
- 27/03/2025
- Κείμενο: NouPou.gr
- Φωτογραφίες: Φανή Τουμπουλίδου
Ο Ιωάννης Σταματούδης, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της εταιρείας Nooseit, με πολυετή εμπειρία στο χώρο των call centers και των τηλεφωνικών πωλήσεων, αποφάσισε πριν από σχεδόν δέκα χρόνια να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση. Η αρχή έγινε δημιουργώντας το digital agency με την ονομασία «Lalista», συστήνοντας στην αγορά έναν πλήρη επιχειρηματικό κατάλογο στον οποίο ο κάθε ενδιαφερόμενος είχε τη δυνατότητα να αναζητά επαγγελματίες από όλους τους κλάδους. «Συνεργαστήκαμε με επιχειρήσεις όπως τα Bodyline, το Dinner in the Sky, με μεγάλο αριθμό καταξιωμένων γιατρών αλλά και με επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι πέρασαν από την πλατφόρμα του Lalista. Ωστόσο η προϊστορία μου στον τομέα των call centers ήταν σαν να με “κυνηγούσε” με κάποιον τρόπο. Δραστηριοποιήθηκα για ένα διάστημα ως εξωτερικός συνεργάτης μεγάλων call centers, τα οποία έκαναν τηλεφωνικές πωλήσεις. Αυτό που έκανα ήταν να δημιουργώ καμπάνιες, sites και προϊόντα για λογαριασμό τους και να προσελκύω εν δυνάμει πελάτες», αναφέρει ο κ. Σταματούδης.
Η δημιουργία του fthinorevma.gr
«Η συνεργασία από πλευράς μου γινόταν με απολύτως επαγγελματικό τρόπο, καθότι τα παρέδιδα καταχωρημένα σε CRM (διαχείριση πελατειακών σχέσεων μέσω λογισμικού). Στην πορεία σκέφτηκα ότι θα ήταν το βέλτιστο να δημιουργήσω μία δική μου επιχείρηση, συνδυάζοντας τη γνώση και την εμπειρία που είχα όλα αυτά τα χρόνια από τη δουλειά μου. Ξεκίνησα σταδιακά να προσλαμβάνω προσωπικό για τηλεφωνικές πωλήσεις από το 2019 και ύστερα, αλλάζοντας πλήρως το αντικείμενο της επιχείρησης, και δημιούργησα την πλατφόρμα fthinorevma.gr, με αντικείμενο τη σύγκριση προγραμμάτων ενεργειακών παρόχων προς όφελος του καταναλωτή.
Κοινωνική πολιτική και συνεργασία με Το Χαμόγελο του Παιδιού
Σήμερα η εταιρεία έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη της αγοράς, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να συνεργαστεί στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει με Το Χαμόγελο του Παιδιού, προσφέροντας ένα ποσοστό από κάθε πώληση που πραγματοποιεί. Εχέγγυο της ποιότητας και της διαφάνειας που εφαρμόζει στις επιχειρηματικές τις πρακτικές, είναι μία σειρά από πιστοποιήσεις, ως απόρροια του επαγγελματισμού και της συστηματικής δουλειάς που γίνεται από τους ανθρώπους της από την πρώτη στιγμή. «Είμαστε πιστοποιημένοι με εννέα διαφορετικά ISO σε τομείς όπως η ασφάλεια του προσωπικού, η διαχείριση των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, η επιχειρηματική συνέχεια, η διαχείριση αποβλήτων και αρκετοί ακόμα», εξηγεί ο Γ. Σταματούδης.
Χτίζοντας εμπιστοσύνη εκ των έσω με τους πελάτες 4,9/5 στη Google
Η πλατφόρμα σύγκρισης προγραμμάτων ηλεκτροδότησης fthinorevma.gr έχει καταφέρει σήμερα να αποσπάσει αξιολόγηση 4,9 στα 5 στη Google, με συνολικά 2.000 αξιολογήσεις. «Πρόκειται για ένα σημαντικό επίτευγμα εάν αναλογιστείτε ότι η αγορά του ρεύματος είναι ιδιαίτερα απαιτητική. Διότι για να μπορέσει μία επιχείρηση να δημιουργήσει περιβάλλον εμπιστοσύνης σε αυτόν τον τομέα, όπου οι περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται ιδιαίτερα επιφυλακτικοί ως προς τα χρήματα που πληρώνουν σε συνάρτηση με τις υπηρεσίες που απολαμβάνουν, είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο. Εμείς παρόλα αυτά πετύχαμε να συγκεντρώσουμε την αποδοχή των πελατών μας, καθώς είμαστε ειλικρινείς, προσφέροντας κατά τον καλύτερο τρόπο τις υπηρεσίες τις οποίες έχουμε δεσμευτεί να παρέχουμε».
Αυτό που ξεχωρίζει το φθηνό ρεύμα, είναι ότι διατηρεί συμβάσεις με όλους τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. «Ο ενδιαφερόμενος πελάτης που αναζητά να μειώσει το κόστος ηλεκτροδότησης με το οποίο επιβαρύνεται, μπορεί να καταχωρήσει τα στοιχεία του στο site μας. Ακολούθως οι agents της εταιρείας τον καλούν και τον ενημερώνουν για τις υπηρεσίες και τις τιμές στο ρεύμα. Αυτό που μας διαφοροποιεί από την αγορά είναι ότι είμαστε σύμβουλοι ενέργειας και δεν προωθούμε αποκλειστικά έναν συγκεκριμένο πάροχο. Αντιθέτως προτείνουμε την καλύτερη λύση για τον καταναλωτή, προσφέροντας ένα ‘καλάθι’, παρόχων και υπηρεσιών, γεγονός που διασφαλίζει τη διαφάνεια στη λειτουργία μας. Μάλιστα, εάν ένας καταναλωτής δεν μείνει ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες που θα λάβει, υπάρχει ρήτρα claw back, βάσει της οποίας ο πάροχος θα ζητήσει πίσω την αμοιβή μας. Επομένως, θέλουμε και επιδιώκουμε ο πελάτης μας να είναι πάντα ευχαριστημένος».
Στα επόμενα βήματα της επιχείρησης είναι να δημιουργήσει και νέα brands σε άλλους τομείς δραστηριότητας. «Στόχος μας εντός του 2025 είναι να δραστηριοποιηθούμε στη διαχείριση οφειλών στους τομείς της τηλεφωνίας και του ρεύματος». Σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται καθημερινά, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκπαίδευση του προσωπικού της προκειμένου να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει.