Lamda Development: Τον Νοέμβριο παρουσιάζει τα σχέδια του Vouliagmenis Mall – Μεγάλη η ζήτηση για τα εμπορικά projects του Ελληνικού
Για την τάση τα εμπορικά κέντρα να είναι πλέον social hubs, που εκτός από το shopping παρέχουν ένα ευρύ πλαίσιο υπηρεσιών, με κέντρα διασκέδασης και εστίασης, μίλησε μεταξύ άλλων στην Prodexpo η Μελίνα Παΐζη, chief development officer για το Ellinikon Project της Lamda Development.
- 27/10/2021
- Κείμενο: Μάκης Αποστόλου
«Η κύρια τάση για την αγορά των malls συνίσταται στο ότι πλέον θα είναι έξοδος για τον καταναλωτή, καθώς μετατρέπεται σε προορισμό για διασκέδαση και αλληλεπίδραση» ανέφερε μιλώντας στην Prodexpo η Μελίνα Παΐζη, chief development officer για το Ellinikon Project της Lamda Development, προσθέτοντας ότι «πλέον ο καταναλωτής θα αντιμετωπίζεται κυρίως ως επισκέπτης».
Τα καταστήματα νέας γενιάς
Ειδικότερα η κα Παΐζη σημείωσε ότι σε παγκόσμιο επίπεδο τα εμπορικά κέντρα γίνονται προορισμοί για ψυχαγωγία, παρέχοντας ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες τους. Το κατάστημα της επόμενης γενιάς περιλαμβάνει ψηφιακούς καθρέπτες, διαδραστικά δοκιμαστήρια, σύγχρονες μεθόδους πληρωμών δίνοντας τη δυνατότητα στον επισκέπτη «εύκολα και άνετα να επιλέγει αυτά που θέλει, επιτυγχάνοντας ελάχιστες ουρές σε δοκιμαστήρια και ταμεία».
Παράλληλα η κα Παΐζη πρόσθεσε ότι τα εμπορικά κέντρα αλλάζουν και σχεδιαστικά. «Είναι μεγαλύτερα, με περισσότερους πράσινους χώρους, με βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον υλικά». Θύμισε ότι τον περασμένο Ιούλιο η Lamda Development παρουσίασε στο κοινό τη Marina Galleria, ενώ τον επόμενο μήνα θα παρουσιάσει τα σχέδιά της για το VouliagmenisMall, ένα σύγχρονο εμπορικό κέντρο με προηγμένο σχεδιασμό και πρωτοποριακές τεχνολογίες.
«Social hubs τα εμπορικά κέντρα»
Πρόκειται για εμπορικά κέντρα που είναι πλέον social hubs, καθώς εκτός από το shopping παρέχουν ένα ευρύ πλαίσιο υπηρεσιών, με κέντρα διασκέδασης και εστίασης. Η Μελίνα Παΐζη υπογράμμισε ότι το ζητούμενο είναι να εξελιχθούν τα φυσικά καταστήματα και να γίνουν brand ambassadors, προσθέτοντας από την άλλη πλευρά ότι κολοσσοί του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως είναι η Amazon και Alibaba έχουν επενδύσει σε φυσικά καταστήματα.
Σημείωσε ότι «πρέπει να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας μια εμπειρία phygital, καθώς πλέον μέσα από τα data analytics μπορούμε να γνωρίζουμε τι θέλει ο επισκέπτης» αναφέροντας για παράδειγμα ότι μέσω ψηφιακών και διαδραστικών καθρεφτών και face αναγνώριση, στο άμεσο μέλλον μπορούμε να προσφέρουμε στον κάθε επισκέπτη αυτό που θέλει, γρήγορα και άνετα.
Αναφορικά με την πορεία του κλάδου, λαμβάνει αισιόδοξα μηνύματα, κάτι το οποίο «έχουμε δει και από την μεγάλη ζήτηση που έχει εκδηλωθεί το είδαμε και από τη ζήτηση που υπάρχει για τα εμπορικά projects που σχεδιάζουμε στο Ελληνικό».