Ποια είναι η ταχέως αναπτυσσόμενη Dialectica που μπαίνει στον Πύργο Πειραιά
Ο βραβευμένος πια ως «Πρωτοπόρος Επιχειρηματίας» ιδρυτής και CEO, η παρουσία σε πάνω από 100 χώρες, οι διακρίσεις, οι καινοτομίες και η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, το περιζήτητο επαγγελματικό περιβάλλον και η θέση στον Πύργο του Πειραιά.
- 01/04/2024
- Κείμενο: NouPou.gr
Ήδη πολύ πριν την ολοκλήρωση των εργασιών για την πλήρη ανακατασκευή του εμβληματικού Πύργου Πειραιά– ο οποίος εδώ και λίγο καιρό έχει μεταμορφωθεί σε ένα εντυπωσιακό, «πράσινο» – καθώς φέρει μάλιστα τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις «LEED PLATINUM» και «WELL»- και βιοκλιματικό κτίριο που, μετά από πολλά χρόνια, πήρε ξανά ζωή- ανακοινώθηκε ο πρώτος «ένοικος» που θα μετακόμιζε εκεί, ως ancor tenant της επένδυσης. Ο λόγος για την εταιρία παροχής συμβουλευτικών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, Dialectica, η οποία σε πολύ σύντομο διάστημα και συγκεκριμένα τον ερχόμενο Μάιο, θα εδρεύει πλέον στο ισόγειο του Πύργου.
Ειδικότερα, η εταιρία πρόκειται να μισθώσει τους έξι εκ των 22 ορόφων του κτιρίου, συνολικής μικτής επιφάνειας περίπου 6.210 τ.μ. «Συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη και την ευημερία των ανθρώπων μας αλλά και των κοινοτήτων όπου δραστηριοποιούμαστε, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που σύντομα το εγχώριο δυναμικό μας θα εργά-ζεται σε έναν υπερσύγχρονο και ταυτόχρονα ιστορικό χώρο που πληροί όλες τις προϋποθέσεις βιωσιμότη-τας. Σε συνεργασία με την DIMAND, σχεδιάζουμε το μελλοντικό σπίτι της Dialectica και ανυπομονούμε να γνωρίσουμε τη νέα μας γειτονιά σε μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες περιοχές της πόλης», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο Γιώργος Τσαρούχας, συνιδρυτής και CEO της Dialectica.
Ποια είναι η Dialectica και ο άνθρωπος που βρίσκεται στο «τιμόνι»
Πρόκειται για την ταχύτατα αναπτυσσόμενη μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες startup εταιρίες της Ευρώπης, καθώς έχει κερδίσει μία θέση ανάμεσα στην αντίστοιχη λίστα των Financial Times. Μία θέση την οποία έχει μάλιστα διατηρήσει για τέσσερα χρόνια.
Επιπλέον, πρόσφατα ο Γιώργος Τσαρούχας, αναδείχθηκε ως «Πρωτοπόρος Επιχειρηματίας» για το 2023 στα βραβεία της EY (Ernst & Young Ελλάδος), με αποτέλεσμα η Dialectica, σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, να κερδίζει μία ακόμη σημαντική – και προσωποποιημένη, αυτή τη φορά – διάκριση, δείχνοντας ότι στελεχώνεται από πρόσωπα με γερές βάσεις, γνώση και όραμα. Ο ίδιος έχει σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά στα Πανεπιστήμια Johns Hopkins και Harvard, διακρίνεται από φιλοδοξία και όραμα, αλλά και έντονο αίσθημα επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό, στελεχώνοντας δυνατές ομάδες για την υλοποίηση υψηλών στόχων. Πριν την ίδρυση της Dialectica ο ίδιος συμβούλευε μερικούς από τους μεγαλύτερους θεσμικούς επενδυτές σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
Από την έμπνευση στο success story, τη διεθνή παρουσία και τους 1.100 εργαζόμενους
Όλα ξεκίνησαν το 2015, σε μία δύσκολη εποχή για την Ελλάδα, σε οικονομικό επίπεδο, αφού βρισκόταν στη δίνη των capital controls που περιόρισαν σημαντικά ρευστότητα, επενδύσεις και νέα εγχειρήματα. Ήταν όταν ο Γιώργος Τσαρούχας, μαζί με τον συνεργάτη του, Frederick Corkett, με «όπλο» την επιχειρηματική τους οξυδέρκεια και την ικανότητα να παρατηρούν ανάγκες που πρέπει να καλυφθούν, εντόπισαν μία ευκαιρία για να ιδρύσουν μια εταιρία τεχνολογίας και παροχής επιχειρηματικών πληροφοριών και δεδομένων. Μία start – up συμβουλευτικού χαρακτήρα, που θα βοηθούσε επιχειρηματίες και επενδυτές να εντοπίζουν τις εξειδικευμένες πληροφορίες που ψάχνουν και να λαμβάνουν τις κατάλληλες αποφάσεις που θα τους οδηγούν στην επιτυχία της επιχείρησής τους. Πεδίο δραστηριότητάς της Dialectica, με την ανάλογη διεθνή ορολογία, το Knowlendge Brokering, το οποίο αποτελεί τμήμα της παγκόσμιας αγοράς market research (υπηρεσίες και προϊόντα έρευνας αγοράς).
Από τότε μέχρι σήμερα, το άλλωτε εγχώριο εγχείρημα έχει εξελιχθεί σε ένα διεθνές και μάλιστα ισχυρό brand που έχει κατακτήσει πλούσιο πελατολόγιο. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε το γεγονός ότι η εταιρία έχει φτάσει σε αυτό το σημείο χωρίς να λάβει καμία χρηματοδότηση από εξωτερικό παράγοντα.
Για να μιλήσουμε με αριθμούς, αυτή τη στιγμή η Dialectica διαθέτει πέντε γραφεία σε τρεις ηπείρους (Ευρώπη, Αμερική και Ασία), περισσότερους από 1.100 εργαζόμενους και ένα δίκτυο με 400.000 ειδικούς σε πάνω από 100 χώρες. Παρ’όλα αυτά, η εταιρία φαίνεται πως διατηρεί έντονη την ελληνική της ταυτότητα, με ενδεικτικό το μεγάλο βήμα της μεταφοράς της στον νέο Πύργο Πειραιά.
Ικανοποιημένο προσωπικό – Επιτυχία δίχως «ταβάνι»
Παρά τις πολυάριθμες διακρίσεις, αλλά και την επιτυχία που μετριέται τόσο σε παγκόσμια αναγνώριση, όσο και σε αριθμούς – τόσο οικονομικά στοιχεία, όσο και πελατολογίου -, όπως έχει τονίσει αρκετές φορές ο κ. Τσαρούχας, από το «τιμόνι» της εταιρίας, στοχεύει να φτάσει ακόμη ψηλότερα, θέτοντας συνεχώς νέους στόχους.
Ο «δρόμος» προς την υλοποίηση των στόχων αυτών γίνεται μέσα από μία προσωποκεντρική προσέγγιση, που επενδύσει στο ανθρώπινο δυναμικό, τόσο όσον αφορά στον εμπλουτισμό των θέσεων εργασίας και την επιλογή των ανθρώπων που τις στελεχώνουν, όσο και την κατάρτιση και διαρκή εξέλιξη. Δεν παραλείπεται βέβαια και τα ανάλογα κίνητα – σε επίπεδο αμοιβών -, ώστε το προσωπικό να αποδίδει στο μέγιστο, με απώτερο σκοπό την υλοποίηση του οράματος των ιθυνόντων. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η εταιρία διαθέτει το 10% του τζίρου της σε bonus στο προσωπικό, ενώ μάλιστα, σε δύσκολες περιόδους, όπως αυτή της πανδημίας, κατάφερε να διευρύνει τις δραστηριότητες της και να αυξήσει το προσωπικό της κατά 80%.
Επίσης, όσον αφορά την εξέλιξη και κατάρτιση, έχει επενδύσει σε προγράμματα Learning & Development, Internal Mobility, Coaching.
Εύλογη λοιπόν ήταν η βράβευση της εταιρίας – που έρχεται να προστεθεί σε πολλές ακόμη – όσον αφορά το επαγγελματικό περιβάλλον που έχει δημιουργήσει ως «Best Workplace» από τον οργανισμό «Great Place To Work».
Η καινοτομία και η ιδιόκτητη πλατφόρμα διαχείρισης πληροφοριών
Οι βλέψεις των ανθρώπων της Dialectica για συνεχή βήματα προς την κορυφή διαφαίνεται και από το γεγονός ότι έχει δημιουργήσει ιδιόκτητη πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης, μέσα από την οποία γίνεται η καταχώριση, διαχείριση, σύνθεση και, τελικά, διανομή του μεγάλου όγκου πληροφοριών, προς τους πελάτες. Μεταξύ αυτών, τα B2B Surveys, τα οποία λανσάρισε το 2022 συμβάλλουν στην άντληση μεγαλύτερου όγκου real-time πληροφοριών από experts, σε συντομότερο χρόνο.