Wolt: Στη Γλυφάδα το νέο dark store της Wolt Market
Ξεκινά τη λειτουργία του μέσα στον μήνα το νέο dark store της Wolt Μarket που θα εξυπηρετεί τις περιοχές των νοτίων προαστίων. Το ξεκίνημα της υπηρεσίας έγινε τον περασμένο Απρίλιο, με τη λειτουργία του πρώτου dark store στο Νέο Κόσμο- Τι προσφέρει και ποιες είναι οι εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά.
- 03/12/2021
- Κείμενο: Μάκης Αποστόλου
Στη Γλυφάδα θα ξεκινήσει τη λειτουργία του μέσα στον μήνα το νέο dark store της Wolt Market, το οποίο θα εξυπηρετεί περιοχές των νοτίων προαστίων.
Θυμίζουμε ότι τον προηγούμενο μήνα άνοιξε ένα ακόμη dark store στο Περιστέρι (Φιλικών), από το οποίο καλύπτονται οι περιοχές: Νέα Φιλαδέλφεια, Κάτω Πατήσια, Κυψέλη, Σεπόλια, Ταύρος, Ρέντη, Νίκαια, Κορυδαλλός, Αγία Βαρβάρα, Χαϊδάρι, Αιγάλεω, Ίλιον, Πετρούπολη, Περιστέρι και Άγιοι Ανάργυροι.
Λίγο νωρίτερα, τον Οκτώβριο, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα ακόμη dark store, στο Μαρούσι (Πρεμέτης), μέσω του οποίου καλύπτονται οι περιοχές: Παπάγου, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Αγία Παρασκευή, Γέρακας, Μελίσσια, Βριλήσσια, Μαρούσι, Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Μεταμόρφωση, Νέα Φιλαδέλφεια, Χαλάνδρι, Χολαργός, Γαλάτσι και Νέα Ιωνία.
Το ξεκίνημα της υπηρεσίας Wolt Market έγινε τον περασμένο Απρίλιο, με τη λειτουργία του πρώτου dark store στο Νέο Κόσμο (Δέσπως Σέχου). Εξάλλου, η φινλανδική εταιρεία άνοιξε τον προηγούμενο μήνα και το πρώτο της dark store εκτός Αθηνών και πιο συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη (Παπάφη), εξυπηρετώντας τις περιοχές: Θέρμη, Καλαμαριά, Πυλαία, Χαριλάου, Άνω και Κάτω Τούμπα, Τριανδρία, Σαράντα Εκκλησιές, Άγιος Παύλος, Κέντρο, Συκιές και Ξυροκρήνη. Η Wolt επεκτείνει με ρυθμούς στη χώρα μας το δίκτυο dark stores, που λειτουργούν συμπληρωματικά στο online delivery προϊόντων λιανικής, ενισχύοντας τις διαθέσιμες επιλογές με προϊόντα supermarket.
Τι προσφέρει το Wolt Market
Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, τα ψώνια του supermarket έρχονται πλέον στην πόρτα των πελατών της Wolt σε περίπου 20 λεπτά, μέσω του Wolt Market 7 ημέρες την εβδομάδα, από τις 07:30 έως τις 00:00. Περισσότεροι από 2.500 κωδικοί, που διαρκώς αυξάνονται, έχουν τοποθετηθεί στα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market. Τα διαθέσιμα προϊόντα καλύπτουν όλες τις ανάγκες όπως τρόφιμα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση, συσκευασμένα προϊόντα όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας, αλλά και είδη προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά, χαρτικά και πολλά ακόμα.
Οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται τόσο με κάρτα, όσο και με μετρητά, ενώ παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμού της παράδοσης σε ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί τον πελάτη, για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Το menu συνοδεύεται από φωτογραφίες, ώστε η επιλογή να είναι ακόμη πιο εύκολη, ενώ μέσω του live tracking της εφαρμογής οι πελάτες της Wolt παρακολουθούν την εξέλιξη της παραγγελίας τους σε ζωντανό χρόνο και εφόσον το επιθυμούν οι παραγγελίες παραδίδονται ανέπαφα και με ασφάλεια. Μάλιστα σε περίπτωση που χρειαστεί, οι πελάτες της Wolt έχουν στη διάθεσή τους την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, που απαντάει στα μηνύματα σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.
Οι εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Wolt στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα κλείσει τη φετινή χρονιά με συνολικές παραγγελίες πέριξ των 110 εκατ. ευρώ, από τις οποίες τα έσοδα που θα προκύψουν για την εταιρεία που συνεργάζεται ήδη με 4.500 επιχειρήσεις στη χώρα μας να είναι σχεδόν 4πλάσια από πέρυσι, δηλαδή στα 26-27 εκατ. ευρώ.
Αναφορικά με τους διανομείς, σημειώνεται ότι από την έναρξη της λειτουργίας της, πριν από τρία χρόνια, μέχρι σήμερα η Wolt έχει συνεργαστεί με 6.500 διανομείς και αυτή τη στιγμή διατηρεί 4.500 διανομείς στον τομέα του delivery, καθώς και 200 άτομα προσωπικό.
Πολύ ικανοποιημένοι οι διανομείς
Στην τελευταία τριμηνιαία έρευνα της εταιρείας, οι συνεργάτες-διανομείς της εταιρείας δήλωσαν πολύ ικανοποιημένοι από τη συνεργασία τους με τη Wolt δηλώνουν οι συνεργάτες διανομείς, καθώς την βαθμολόγησαν με 4,2 με άριστα το 5. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η ελευθερία και η ευελιξία (4,8) που προσφέρει το μοντέλο της Wolt είναι με διαφορά η παράμετρος με το μεγαλύτερο βαθμό ικανοποίησης για τους συνεργάτες διανομείς, καθώς οι ίδιοι επιλέγουν το πότε και πόσο θα εργαστούν. Υψηλά ποσοστά καταγράφει επίσης η επικοινωνία με το τμήμα υποστήριξης (4,4), η ευκολία χρήσης της εφαρμογής του διανομέα (4,4), η εσωτερική επικοινωνία (4.3), καθώς και η ευκολία και η ταχύτητα με την οποία μπορεί κάποιος να ξεκινήσει να παραδίδει παραγγελίες (4,2).
Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι το 90% των διανομέων ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 25-54 και το 70% είναι μερικής απασχόλησης, καθώς πρόκειται είτε για φοιτητές, είτε για εργαζόμενους που έχουν άλλη κύρια επαγγελματική απασχόληση. Αυτό σημαίνει ότι η πλειονότητα των διανομέων είναι περιστασιακά απασχολούμενοι και ο μέσος όρος που ο συνεργάτης είναι ενεργός εβδομαδιαία είναι 19 ώρες.
«Ισχυρός σύμμαχος για επιχειρήσεις και διανομείς»
«Μέσα από το επιχειρηματικό μας μοντέλο, δημιουργήσαμε σημαντικά οφέλη για όλες τις πλευρές και η Wolt σήμερα έχει εξελιχθεί σε ισχυρό σύμμαχο τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους διανομείς. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι κατά μέσο όρο οι συνεργάτες διανομείς της Wolt κερδίζουν πολύ ανταγωνιστική ωριαία αμοιβή σε σύγκριση με την υπόλοιπη αγορά και στο πλαίσιο αυτό, έχουμε καταβάλει 25 εκατ. ευρώ στους συνεργάτες διανομείς μας από την έναρξη της δραστηριότητάς μας στην Ελλάδα (2019) ως και σήμερα, ενώ εκκρεμούν περισσότερες από 12.000 αιτήσεις από ανθρώπους που θέλουν να γίνουν συνεργάτες μας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που οι διανομείς μας απολαμβάνουν το πλαίσιο συνεργασίας που τους προσφέρει η εταιρεία και ως Wolt προσπαθούμε να τους υποστηρίζουμε καθημερινά με τον καλύτερο τρόπο» δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας ο Δημήτρης Καρέλος, γενικός διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.