Dmarts και στην Ελλάδα: Η Delivery Hero υπόσχεται παραδόσεις σε λιγότερα από 15’
Ποιο είναι το νέο concept που φέρνει στην Ελλάδα η Delivery Hero, η εταιρία που ελέγχει το e-food. Οι αδερφοί Κωνσταντίνος και Παμίνος Κυρκίνης Διευθύνοντες Σύμβουλοι της νέας εταιρίας.
- 15/12/2020
- Κείμενο: Μάκης Αποστόλου
Και στην Ελλάδα στοχεύει να αναπτύξει το q-commerce η Delivery Hero, η εταιρεία η οποία ελέγχει το e-food, ποντάροντας πολλά στις παραδόσεις του last mile, το χαρακτηριστικό δηλαδή που αναδείχθηκε ακόμη περισσότερο την περίοδο της πανδημίας. Πρόκειται για παραδόσεις μικρών ποσοτήτων από διάφορα προϊόντα, με δίκυκλα οχήματα κυρίως, σε διάστημα μικρότερο ακόμη και από 15 λεπτά.
Ο βασικός πυλώνας
Η Delivery Hero έχει επενδύσει στην δημιουργία των Dmarts που αποτελούν βασικό πυλώνα για το συγκεκριμένο εγχείρημα. Πρόκειται για τοπικές μικρές αποθήκες σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, που χρησιμοποιούνται για αποθήκευση προϊόντων παντοπωλείου και συχνά αναφέρονται ως delivery stores, cloud store και dark stores.
Το πρώτο dmart ξεκίνησε την λειτουργία του το 2019 και μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020 η Delivery Hero ήδη λειτουργούσε 254 Dmarts σε 19 διαφορετικές χώρες καθώς στο τρίτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς η Delivery Hero άνοιξε 106 νέα Dmarts, μεταξύ των οποίων και το πρώτο της στην Ευρώπη. Στόχος της Delivery Hero είναι να κλείσει το 2020 με 400 συνολικά Dmarts.
Η ελληνική εταιρεία
Στην Ελλάδα, η Delivery Hero προχώρησε στην σύσταση της Delivery Hero Dmart Greece. Η εταιρεία έχει μετοχικό κεφάλαιο €300 χιλ., το οποίο έχει καλυφθεί από τη μοναδική ιδρύτρια -μέτοχο εταιρεία στη Γερμανία. Ο σκοπός της εταιρείας όπως περιγράφεται στο καταστατικό της είναι:
-H εισαγωγή, εξαγωγή, προμήθεια, αγορά, χονδρική ή λιανική πώληση, αποθήκευση, διάθεση με οποιονδήποτε τρόπο, σε φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα ή επί αυτοκινήτου ή οχήματος, παράδοση, διανομή (delivery) συσκευασμένων ή μη τροφίμων, γαλακτοκομικών προϊόντων, ειδών διατροφής, αρτοποιίας, συμπληρωμάτων διατροφής, καλλυντικών, ειδών ντελικατέσσεν, προϊόντων παντοπωλείου ή σουπερμάρκετ, βιολογικών τροφίμων και προϊόντων, ετοίμων τροφίμων, γευμάτων, ειδών ζαχαροπλαστικής, παραφαρμακευτικών προϊόντων, φρέσκων ή κατεψυγμένων τροφίμων και συναφών ειδών, αλκοολούχων ή μη ποτών, αναψυκτικών, καφέ, χυμών, ροφημάτων, προϊόντων καπνού ή ατμίσματος, ηλεκτρονικών τσιγάρων και σχετικών αξεσουάρ, προϊόντων περιπτέρου και γενικά οποιωνδήποτε προϊόντων απευθύνονται στον καταναλωτή.
-Η παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, logistics, συσκευασίας, ταχυμεταφορών, συμβουλευτικών, εκπαιδευτικών υπηρεσιών, υπηρεσιών προώθησης πωλήσεων, επικοινωνίας και συναφών υπηρεσιών.
-Η ίδρυση, εκμετάλλευση και διαχείριση κάθε είδους καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος ή εμπορικού καταστήματος ή πολυκαταστήματος ή κυλικείου ή αποθηκευτικού χώρου και η παροχή υπηρεσιών σχετικές με αυτά.
Η οργανωτική δομή
Σε ό,τι αφορά στη διοικητική δομή της νέας εταιρείας:
Πρόεδρος του ΔΣ: Κωνσταντίνος Ακριβός, Πρόεδρος και CFO της Online Delivery
CEOs : αφοί Κωνσταντίνος και Παμίνος Κυρκίνης
Μέλη του ΔΣ: Pieter-Jan Vandepitte, Chief Operational Officer της Delivery Hero, Emmanuel Thomassin, Chief Financial Officer της Delivery Hero.