Δρομολογείται το άνοιγμα Public και MediaMarkt στο Ελληνικό
Τα νέα καταστήματα που θα ανοίξουν στο mall της Λεωφόρου Βουλιαγμένης και στο retail park που η Lamda Development θα δημιουργήσει σε συνεργασία με την Fourlis.
- 29/06/2021
- Κείμενο: NouPou.gr
Δύο νέα καταστήματα εξετάζει να λειτουργήσει στο Ελληνικό η Public MediaMarkt. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Ρόμπυ Μπουρλά, ο σχεδιασμός του ομίλου κάνει λόγο για ένα Public μέσα στο mall που θα ανοίξει στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, καθώς και ένα MediaMarkt εντός του retail park που η Lamda Development θα δημιουργήσει σε συνεργασία με την Fourlis.
Επενδυτικό πρόγραμμα
Για την τριετία 2022, το επενδυτικό πρόγραμμα που υλοποιεί η όμιλος PMM είναι της τάξης των 40 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, πέρυσι επενδύθηκαν περί τα 15 εκατ. ευρώ τα οποία κατευθύνθηκαν κατά κύριο λόγο για τα νέα logistics της εταιρείας, την αποθήκη 22.000 τ.μ. στην Ελευσίνα. Εκτός από τη νέα αποθήκη η οποία ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2020, η εταιρεία δημιούργησε και έναν ιδιόκτητο στόλο 25 οχημάτων μέσα σε ένα χρόνο με στόχο το πιο γρήγορο και εύκολο delivery των προϊόντων της, καθώς στην πρώτη φάση της πανδημίας παρατηρήθηκαν μεγάλες καθυστερήσεις από την πλευρά των couriers. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μπουρλάς, «εμείς επιλέξαμε ακόμη και να χάσουμε κάποιες παραγγελίες, προκειμένου να μην είναι παραπονεμένοι οι πελάτες μας από τις μεγάλες καθυστερήσεις παράδοσεις», ενώ πρόσθεσε ότι «χρησιμοποιήσαμε ακόμη και ταξί, ακόμη και λιμουζίνες ταξί για να πάνε πιο γρήγορα τα προϊόντα στους πελάτες μας».
Παράλληλα δημιούργησε και ένα υπερσύγχρονο call center με 150 άτομα, στο οποίο το 80% των κλήσεων απαντώνται σε διάστημα κάτω του ενός λεπτού, ενώ προωθεί και την υπηρεσία του personal video shopping – ισχύει ήδη στα MediaMarkt και θα επεκταθεί και στα Public- όπου ο καταναλωτής μπορεί να επικοινωνήσει από το σπίτι του με κάποιον πωλητή του καταστήματος μέσω video.
Για φέτος προωθούνται επενδύσεις ακόμη 15 εκατ. ευρώ οι οποίες αφορούν στο άνοιγμα των δύο νέων καταστημάτων στην Κύπρο, σε ανακαινίσεις του δικτύου, σε νέες τεχνολογίες γύρω από το Ecommerce κ.ά, ενώ για το 2022 δρομολογούνται επενδύσεις ύψους 10 εκατ.
Το νέο κατάστημα στο Golden Hall
Χθες έγινε παρουσίαση του νέου καταστήματος Public στο Golden Hall το οποίο προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, διευρυμένη ποικιλία προϊόντων και μια νέα
εμπειρία αγορών.
Το νέο κατάστημα καλύπτει 3.200 τ.μ. και εκτείνεται σε 3 επίπεδα, διευρύνοντας τη γκάμα επιλογών και φιλοξενώντας περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων για όλη την οικογένεια.
Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο επενδυτικό πλάνο της PMM που περιλαμβάνει την αναβάθμιση
υφιστάμενων καταστημάτων, το άνοιγμα νέων, αλλά και σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.
Μεταξύ άλλων, ο CEO της Public-MediaMarkt, Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε σχετικά με τη δημιουργία του καταστήματος Public στο Golden Hall ότι «οι πελάτες μας αξίζουν την καλύτερη εμπειρία αγορών, γι’ αυτό κι εμείς επενδύουμε σε ένα σύγχρονο πρότυπο φυσικών καταστημάτων, με επίκεντρο τη δική τους ανάγκη για περισσότερα είδη ψυχαγωγίας, τεχνολογίας αλλά και για μικροσυσκευές. Παραμένοντας πιστοί στον στρατηγικό μας σχεδιασμό, εξελίσσουμε συνεχώς το omnichannel δίκτυό μας και εμπλουτίζουμε τις υπηρεσίες μας, δίνοντας έμφαση στην ευκολία, την ταχύτητα και την ευχάριστη εμπειρία αγορών, σε οποιοδήποτε σημείο του δικτύου, online ή offline».
Άλλες παροχές του καταστήματος
Το νέο κατάστημα διαθέτει ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Παράλληλα,
προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών τους σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (Pick Up Points), υποστηρίζει την υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιοδήποτε χώρο αλλά και την υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας αυθημερόν από το κατάστημα (Same Day Store Pickup). Τέλος, εντός του καταστήματος ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο.
Σύμφωνα με τη διοίκηση, οι χώροι έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν στον επισκέπτη πραγματικές εμπειρίες και να ενθαρρύνουν την επαφή με τα προϊόντα. Επιπλέον, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού και διαθέτει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και μπάνιο, οι επισκέπτες μπορούν για πρώτη φορά να βρουν μια μεγάλη γκάμα από οικιακές μικροσυσκευές και προϊόντα για το σπίτι αλλά και την προσωπική φροντίδα (συσκευές και σκεύη μαγειρικής, συστήματα σιδερώματος, μηχανές καφέ, ηλεκτρικές σκούπες, συσκευές περιποίησης κ.α.)
Οι…μουσικόφιλοι στο κατάστημα της Γλυφάδας
Ο όμιλος παρακολουθεί την πορεία των επιμέρους προϊόντικών κατηγοριών και κατόπιν αυξάνει ή μειώνει την σχετική γκάμα αλλά και τους χώρους τους οποίους καλύπτουν στα καταστήματα. Για παράδειγμα ο κ. Μπουρλάς αναφέρθηκε στην κατηγορία της μουσικής η οποία σε γενικές γραμμές έχει μειωμένες πωλήσεις – κυρίως σε dvd – ωστόσο υπάρχουν ορισμένα καταστήματα Public όπως π.χ. του Συντάγματος και της Γλυφάδας, τα οποία αποτελούν σημεία συνάντησης για τους μουσικόφιλους. Σε αυτά υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για βινύλια.