Ελληνικό: Το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης επεκτείνεται – Όσα καταγγέλει αναγνώστης του NouPou
Το μήνυμα αναγνώστη στο NouPou, σύμφωνα με το οποίο ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης έχει θυροκολλήσει στα σπίτια των κατοίκων της περιοχής επιστολή για την επέκταση του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης και κάτω από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος του μετρό Ελληνικού - «Είναι άδικο και αδιανόητο κόσμος που πηγαίνει στις δουλειές του με το μετρό να ταλαιπωρείται τόσο πολύ», αναφέρει χαρακτηριστικά
- 05/05/2023
- Κείμενο: NouPou.gr
Το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης, που ουσιαστικά επιτρέπει τη στάθμευση μόνο στους κατοίκους, σε στενά της περιοχής του Ελληνικού, στο ύψος του μετρό και πάνω από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης, πρόκειται να επεκταθεί και κάτω από αυτή, σύμφωνα με επιστολή του δημάρχου Γιάννη Κωνσταντάτου, η οποία βρέθηκε θυροκολλημένη στις εξώπορτες αρκετών κατοίκων της περιοχής.
Όπως καταγγέλει στο NouPou αναγνώστης, το μέτρο αυτό πρόκειται να δημιουργήσει έντονο πρόβλημα σε όσους χρησιμοποιούν καθημερινά το μετρό, καθώς δεν θα υπάρχει πλέον για αυτούς δυνατότητα να παρκάρουν το όχημά τους, ούτε κάτω από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης, κοντά στο μετρό. Όπως αναφέρει μάλιστα, ο ίδιος απευθύνθηκε στον δήμο για το ζήτημα, δεν έλαβε κάποια χρήσιμη απάντηση.
Αναλυτικά η καταγγελία:
«Σας γράφω αναφορικά με ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπιζουν εκατοντάδες συμπολίτες μας των νοτίων προαστίων και έχει να κάνει με τους χώρους στάθμευσης πέριξ του σταθμού μετρό στο Ελληνικό και στην Αργυρούπολη. Συγκεκριμένα, πριν από 3-4 χρόνια (προ covid) ο Δήμαρχος Ελληνικού έβαλε απαγορευτικό στάθμευσης σε όλους τους δρόμους (και στα στενά) του Ελληνικού και συγκεκριμένα στο κομμάτι πάνω από την Λ. Βουλιαγμένης στο ρεύμα προς Αθήνα και προς Γούναρη. Ως εκ τούτου πολλοί εξ ημών σταματήσαμε να αφήνουμε τα αυτοκίνητά μας εκεί, καθώς οι κλήσεις της Δημοτικής αστυνομίας Ελληνικού έπεφταν “σύννεφο”.
Ως εκ τούτου, βρήκαμε καταφύγιο κάτω από τη Βουλιαγμένης (από την πλευρά του Βασιλόπουλου και προς την περίφραξη του παλαιού αεροδρομίου). Εχθές πηγαίνοντας προς το μετρό και έχοντας παρκάρει, είδα την συνημμένη ανακοίνωση σε πάρα πολλά σπίτια θυροκολλημένη, η οποία ενημερώνει τους μόνιμους κατοίκους οτι το μέτρο της απαγόρευσης στάθμευσης θα επεκταθεί και κάτω απο τη Βουλιαγμένης σε όλους τους δρόμους. Δεδομένου ότι αυτό θα ισχύσει και στην Αργυρούπολη και διαβάζω φήμες και για τον Άλιμο, η ερώτηση είναι τί γίνεται με όλους εμάς που κάνουμε χρηση του Μετρό όχι για να πάμε βόλτα, αλλά για να πάμε στις δουλειές μας;
Προσωπικά επειδή διατηρώ κατάστημα στο κέντρο εργάζομαι από τις 9 το πρωί και επιστρέφω σπίτι μου στις 10 το βράδυ. Σε ερώτηση προς τον Δήμο Ελληνικού, η απάντηση ήταν “να πάρετε λεωφορείο, είναι δικό σας πρόβλημα”. Απάντηση το λιγότερο απαράδεκτη και αστεία, καθώς δεν μπορεί να με υποχρεώσει κανείς για το πώς θα μετακινηθώ. Δεν κλείνω πάρκινγκ πολυκατοικιών (ναι, όλες οι κατοικίες στο Ελληνικό έχουν θέσεις στάθμευσης) επομένως, γιατί ενοχλώ; Αυτοί ήθελαν το μετρό για να πάρουν αξία τα σπίτια και τα καταστήματα τους, ωστόσο το μετρό εχει και τέτοια θέματα. Ωστόσο όμως δεν έχω ακούσει κανένας άλλος δήμος της Αττικής που έχει μετρό να έχει λάβει τέτοια αδιανόητα μέτρα. Σε αντιπαραβολή, είναι σαν να λέμε ο Δήμος Βάρης-Βουλας-Βουλιαγμένης να βάλει διόδια στα όρια της παραλιακής για όσους θέλουν να πάνε για μπάνιο το καλοκαίρι ή αντίστοιχα να επιτρέπεται η στάθμευση στις παραλίες μονο για μόνιμους κατοίκους του Δήμου. Αν ο δήμαρχος 3Β λάμβανε τέτοια απόφαση θα γινόταν επανάσταση από τους άλλους Δήμους. Εν προκειμένω, γιατί κανείς δεν αντιδρά και δεν ασχολείται με το θέμα αυτό;
Δεν πάμε για την πλάκα μας με το μετρό, ούτε είναι εύκολο να πηγαίνεις με το αυτοκίνητο σου στο κέντρο και να πληρώνεις και πάρκινγκ με το μήνα, καθώς στο κέντρο της Αθήνας δεν υπάρχουν λόγω της φύσης του θέσεις στάθμευσης (το κόστος πάρκινγκ καυσίμων υπολογίζεται στα 400 ευρώ το μήνα, παρεμπιπτόντως) .
Είναι άδικο και αδιανόητο κόσμος που πηγαίνει στις δουλειές του να ταλαιπωρείται τόσο πολύ. (σημ. αν αποφασίσεις να πάρεις το Α2 που πάει Βούλα-Κέντρο, ο χρόνος της διαδρομής το πρωί σε ώρα αιχμής υπολογίζεται στις 2 ώρες μετρημένο.Το έκανα για ένα χρόνο και το γνωρίζω. Αντίθετα με το μετρό σε 45-50 λεπτά μαξ είσαι στη δουλειά σου)».
Το NouPou προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης για το ζήτημα, ωστόσο μέχρι στιγμής η επικοινωνία δεν κατέστη εφικτή.