Κακοκαιρία «Ελπίς»: «Καμία ενημέρωση για τα προβλήματα με το ρεύμα στη Γλυφάδα» – Καταγγελία Αναγνώστη
Συνεχίζονται ακόμη σε διάφορες περιοχές των νοτίων προαστίων τα προβλήματα με τις διακοπές ρεύματος- Αναγνώστης από τη Γλυφάδα καταγγέλλει πως νοικοκυριά παραμένουν για μια ακόμη μέρα χωρίς ρεύμα- «Υπάρχουν οικογένειες με μωρά και ηλικιωμένους». Τι δήλωσε στο NouPou ο Αντιδήμαρχος Πόλης και Καθημερινότητας, Ιωάννης Σκαλτσάς, σχετικά με τις βλάβες και την πορεία της αποκατάστασής τους
- 26/01/2022
- Κείμενο: NouPou.gr
Δεν έχουν τελειωμό τα προβλήματα που έχει αφήσει πίσω της η κακοκαιρία «Ελπίδα», με τους κατοίκους πολλών περιοχών συμπεριλαμβανομένων και των νοτίων προαστίων συμπληρώνουν πια 48 ώρες χωρίς ρεύμα στα σπίτια τους.
Στη Γλυφάδα, συγκεκριμένα, όπως καταγγέλλει αναγνώστης του NouPou, στη Γλυφάδα αρκετά σπίτια εξακολουθούν για μία ακόμα μέρα να μην έχουν ρεύμα, ενώ όπως προσθέτει, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από την ΔΕΔΔΗΕ, τον Δήμο, αλλά και τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης, σχετικά με την περιοχή.
Αναλυτικά η καταγγελία του αναγνώστη:
«Δεύτερη μέρα σήμερα στη Γλυφάδα στη Ζέππου στο ύψος του πρατηρίου της Shell και πιο κάτω που πολλά σπίτια δεν έχουν ρεύμα. Υπάρχουν οικογένειες με μωρά και ηλικιωμένους. Καμία ενημέρωση για την περιοχή από ΔΕΔΔΗΕ ή Δήμο ή στην τηλεόραση για τα προβλήματα στη Γλυφάδα και την αποκατάστασή τους!»
Κατόπιν της επικοινωνίας του με τον Δήμο Γλυφάδας και την ΔΕΔΔΗΕ, ο αναγνώστης αναφέρει επίσης:
«Μιλήσαμε ξανά με το Δημαρχείο και την ΔΕΔΔΗΕ και μας είπαν ότι μέχρι το μεσημέρι λογικά θα έχει αποκατασταθεί η βλάβη, χωρίς όμως να έχουν καθαρή εικόνα. Ανησυχούμε γιατί το ίδιο είχαν πει σε γείτονες χτες, ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί μέχρι το απόγευμα».
Ανοιχτό άφησε πάντως το ενδεχόμενο για αποζημιώσεις των νοικοκυριών που έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίς», ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Τετάρτης.
Το NouPou επικοινώνησε με τον Αντιδήμαρχο Πόλης και Καθημερινότητας, Ιωάννη Σκαλτσά, ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων πως οι αποκαταστάσεις από συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ στη Γλυφάδα βρίσκονται σε εξέλιξη, ωστόσο δεν είναι γνωστό το διάστημα που θα χρειαστεί, ώστε να αποκατασταθούν οι βλάβες σε όλα τα νοικοκυριά, καθώς οι περιπτώσεις είναι πάρα πολλές. Συγκεκριμένα δήλωσε:
«Η ΔΕΔΔΗΕ είναι στη Γλυφάδα και προχωρά τις αποκαταστάσεις του ρεύματος, έχουμε στείλει ενημέρωση στην Περιφέρεια και έχουμε μιλήσει με τον Τομεάρχη, όσον αφορά τα σημεία που υπάρχουν βλάβες και σιγά σιγά αυτές αποκαθίστανται. Πρόκειται για σημεία που έχουν πέσει δέντρα, επομένως υπάρχει μια διαδικασία, να κοπούν τα δέντρα, να φύγουν οι κορμοί και να πλησιάσει το όχημα. Μπαίνουν όμως σε ρυθμό». Για το αν υπάρχει σαφής εικόνα για τον αριθμό των προβλημάτων που υπάρχουν καθώς και τον αριθμό που έχουν αποκατασταθεί, ο κ. Σκαλτσάς ανέφερε: «Δεν έχουμε σαφή εικόνα, ωστόσο όπου μπορούμε, σε συνεργασία πάντα με την ΔΕΔΔΗΕ, είμαστε σε καλό επίπεδο». Ο ίδιος ανέφερε επίσης πως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσος χρόνος ακόμη θα χρειαστεί, προκειμένου να αποκατασταθούν όλες οι βλάβες στη Γλυφάδα, «αλλά σίγουρα αυτό δεν θα γίνει εντός της ημέρας, καθώς οι βλάβες είναι πάρα πολλές».
»Συστήνουμε στους κατοίκους για αυτές τις ώρες αν μπορούν να φιλοξενηθούν σε κάποιο φιλικό σπίτι που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα με το ρεύμα, ή να επικοινωνήσουν με το γραφείο του Δημάρχου, προκειμένου να μεταβούν στους κλιματιζόμενους χώρους του Δήμου ή αν έχουν θέματα σχετικά με το φαγητό, μπορούν να επικοινωνήσουν με την Κοινωνική Μέριμνα του Δήμου, ώστε να τους σταλεί συσσίτιο».
Η ίδια κατάσταση εντοπίζεται και σε πολλές ακόμα νότιες περιοχές, όπως η Ηλιούπολη αλλά και ο Δήμος 3Β, με τους κατοίκους να καταγγέλλουν ότι δεν έχουν καμία ενημέρωση σε σχέση με την εξέλιξη των βλαβών και το πότε επιτέλους θα έχουν και πάλι ρεύμα.
Η ΔΕΔΔΗΕ από την άλλη επαναλαμβάνει τη σύσταση σε όσους καταναλωτές εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης, να επικοινωνήσουν άμεσα με τον ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικά στο 800 400 4000, 11500 ή 2111900500 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE από το κινητό τους (Android και iOS) ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)».