Μετρό Πειραιά: Η νέα καμπάνια επικοινωνίας με κεντρικό μήνυμα το «Πειραιάlity»
Το βίντεο της νέας καμπάνιας επικοινωνίας για το μετρό του Πειραιά έχει κεντρικό μήνυμα το «Πειραιάlity», για τη νέα πραγματικότητα που έχουν δημιουργήσει οι τρεις νέοι σταθμοί από τη μέρα που ξεκίνησαν τη λειτουργία τους.
- 20/10/2022
- Κείμενο: NouPou.gr
«Πειραιάlity» είναι το μήνυμα νέας καμπάνιας επικοινωνίας που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για τους τρεις νέους σταθμούς του Μετρό προς Πειραιά («Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο»). Το μήνυμα έχει να κάνει με τη νέα πραγματικότητα που φέρνει το μετρό στον Πειραιά, το οποίο έκανε την πρεμιέρα της λειτουργίας του στο επιβατικό κοινό στις 10 Οκτώβρη.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ
Μέσα από το βίντεο της καμπάνιας, τονίζονται τα οφέλη της λειτουργίας των νέων σταθμών, που σχετίζονται με τη μείωση της κίνησης οχημάτων στους δρόμους της πόλης, την τόνωση του τουρισμού της και το γεγονός ότι πλέον μπορεί κανείς να φτάσει από τον Πειραιά στο Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, μέσα σε 55 λεπτά.
Δείτε το βίντεο της καμπάνιας: