Nέο κατάστημα Ashley Furniture HomeStore στον Άλιμο
Τρίτο κατάστημα επίπλων και διακόσμησης για την Ashley Furniture HomeStore στην ελληνική αγορά, αυτή τη φορά στη Λεωφόρου Αλίμου.
- 05/12/2022
- Κείμενο: NouPou.gr
Ακάθεκτη συνεχίζει την επενδυτική της στρατηγική η εταιρεία MANIMA ΑΕ, που εκπροσωπεί στη χώρα μας τον αμερικάνικο κολοσσό Ashley Furniture HomeStore. Πιστή στο επενδυτικό της πλάνο, πραγματοποιεί αυτή την περίοδο τη λειτουργία του τρίτου της καταστήματος στη χώρα μας και μάλιστα, μέσα σε έναν μόλις χρόνο. Το τρίτο κατάστημα της εταιρείας βρίσκεται στον Άλιμο, σε ένα πολύ κομβικό σημείο για τα νότια προάστια της Αττικής, επί της Λεωφόρου Αλίμου 70.
Με το κατάστημα αυτό, το οποίο έχει μέγεθος 2500τμ και εγκαινιάστηκε επίσημα την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου, η εταιρεία έχει συνολικά στην ελληνική αγορά εκθεσιακούς χώρους 6.000 τμ στα τρία καταστήματά της.
Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο εμπορικό κέντρο Smart Park τον Νοέμβριο του 2019, όπου οι επιδόσεις του καταστήματος ήταν πραγματικά αξιοσημείωτες. Αυτό οδήγησε την εταιρεία MANIMA να πάρει την απόφαση να αναπτύξει το brand με ένα πλάνο 20 καταστημάτων στην επόμενη πενταετία. Έτσι, το 2021 άνοιξε το δεύτερο κατάστημα επί της Λεωφόρου Κηφισιάς 216 στο Χαλάνδρι (2000 τ.μ.), ενώ τον Φεβρουάριο του 2022 ξεκίνησε η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στην Ελλάδα και πλέον η επέκταση έρχεται με το τρίτο κατάστημα στον Άλιμο.
Η Ashley Furniture HomeStore είναι ένας παγκόσμιος κολοσσός στον χώρο του επίπλου: Με συνολικές πωλήσεις ύψους πέντε δισεκατομμυρίων δολαρίων, κατατάσσεται ως η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και διανομής επίπλων στον κόσμο. Είναι ενδεικτικό το γεγονός πως αυτή τη στιγμή, απασχολεί περί τους 35.000 εργαζόμενους και αριθμεί 1100 καταστήματα σε περισσότερες από 66 χώρες σε όλο τον κόσμο. Επί 16 συνεχόμενα χρόνια, άλλωστε, θεωρείται ως η «νούμερο 1» εταιρεία λιανικής στην Αμερική.
Σχετικά με την ανάπτυξή της στην Ελλάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της Manima ΑΕ, κ. Δημήτρης Βιτσαξάκης, υποστήριξε ότι στην επόμενη πενταετία η παρουσία της Ashley Home Stores στην ελληνική αγορά θα είναι ακόμα πιο έντονη και επιθετική. Παράλληλα ο ίδιος δηλώνει πεπεισμένος πως μέσω αυτής της παρουσίας που ήδη αναπτύσσεται, θα πάρει το μερίδιο της αγοράς που αναλογεί σε μια τέτοιου μεγέθους εταιρεία.