Novoville: Η εφαρμογή για κάθε αίτημα των δημοτών Βούλας, Βάρης και Βουλιαγμένης
Μέσω της εφαρμογής, 15.000 αιτήματα πολιτών προς το Δήμο έχουν ήδη καταγραφεί, ενώ 14.214 έχουν επιλυθεί.
- 02/02/2021
- Κείμενο: NouPou.gr
Ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης συνεχίζει τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου – δημότη, «Novoville».
Σύμφωνα με τα καταγεγραμμένα στοιχεία της πλατφόρμας Novoville που αφορούν στο διάστημα μεταξύ 1 Ιανουαρίου και 31 Δεκεμβρίου 2020, καταγράφηκαν 15.000 αιτήματα πολιτών προς το Δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί 14.214, δηλαδή το 95%. Τα υπόλοιπα αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες, ενώ κανένα αίτημα δεν βρίσκεται σε εκκρεμότητα. Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφηκαν στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν στις κατηγορίες «Φυτά/δέντρα-υπερμεγέθη» και «κλαδιά δέντρων-παρατημένα». Επιπλέον, εστάλησαν 18.400 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη. Συνολικά, από την αρχή της λειτουργίας της πλατφόρμας, έχουν επιλυθεί περισσότερα από 47.000 αιτήματα πολιτών.
Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή.
Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
Παράλληλα το λογισμικό της εφαρμογής είναι συνδεδεμένο και με την τηλεφωνική γραμμή του δημότη 15888 μέσω της οποία οι κάτοικοι της περιοχής μπορούν να αναφέρουν τα αιτήματα τους με χρέωση μία αστική μονάδα.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
- Επιλογή τοποθεσίας
- Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
- Προσθήκη φωτογραφίας
- Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.
Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής.
Ο Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος δήλωσε: «Τα αποτελέσματα της χρήσης και λειτουργίας της πλατφόρμας Novoville στο Δήμο είναι εντυπωσιακά και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτό. Η τεχνολογία είναι σύμμαχός μας σε αυτή την αδιάκοπη προσπάθεια που καταβάλλουμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα στις γειτονιές μας και την εξυπηρέτηση των πολιτών. Καλώ όλους τους δημότες να αξιοποιήσουν αυτό το εργαλείο και να βοηθήσουν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητά τους, με στόχο να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την ποιότητα ζωής στο Δήμο μας».