Το Novoville κάνει θραύση (και το δήμο σου καλύτερο)
Θραύση έχει κάνει ως τώρα η εφαρμογή Novoville για smartphones που ουσιαστικά δίνει τη δυνατότητα στους κατοίκους της Βάρης, της Βούλας και της Βουλιαγμένης να εκφράζουν ηλεκτρονικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σχετικά με το Δήμο.
- 16/11/2015
- Κείμενο: NouPou.gr
Πρόκειται για μια εφαρμογή για “έξυπνα” κινητά τηλέφωνα, που αξιοποιεί τη νέα τεχνολογία (φωτογραφίες, στίγμα GPS, ασύρματες συνδέσεις στο διαδίκτυο) για να ενημερώνονται οι υπηρεσίες του Δήμου άμεσα, παραστατικά και με πλήρεις πληροφορίες σχετικά με κάθε τι προβληματικό συμβαίνει στις τρεις πόλεις και χρειάζεται η επέμβασή τους.
Παράλληλα με την εφαρμογή, ο Δήμος των 3Β εγκαινίασε και την τηλεφωνική γραμμή 15888 (που λειτουργεί Δευτέρα ως Παρασκευή, ώρες 07.00 – 22.00 και Σάββατα ώρες 08.00 – 16.00) για τους δημότες και κατοίκους που δεν έχουν εξοικείωση με τη νέα τεχνολογία.
Η τοπική κοινωνία αγκάλιασε αμέσως το νέο σύστημα και κατέκλυσε το κέντρο με αναφορές. Μέσα στο διάστημα από 3 Σεπτεμβρίου μέχρι 22 Οκτωβρίου 2015, μέσω smartphone και της τηλεφωνικής γραμμής έχουν ληφθεί 1.029 αναφορές. Από αυτές, οι 793 (ποσοστό 77%) έχουν επιλυθεί, ενώ 236 παραμένουν σε εκκρεμότητα.
Οι συνηθέστερες αναφορές είχαν να κάνουν με το δημοτικό φωτισμό (33%) και τα υπερμεγέθη δέντρα και φυτά σε κοινόχρηστους χώρους (31%), ενώ λιγότερες αναφορές έγιναν για σκουπίδια και μπάζα (7%) αλλά και λακκούβες στους δρόμους (4%).
ΠΗΓΗ: 3vita.gr