Το πιο αντρικό και μοδάτο #hashtag
Μιλήσαμε με τον Τάσο Βέργαδο, ιδιοκτήτη του ολοκαίνουριου ανδρικής ένδυσης.
- 13/12/2014
- Κείμενο: NouPou.gr
Εργάστηκες για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στον τομέα της διαφήμισης. Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το εμπόριο;
Το εμπόριο αποτελεί για μένα αυτό που λέμε «οικογενειακή παράδοση». Ο πατέρας μου σε ηλικία 25 χρονών είχε δικό του κατάστημα στον Πειραιά, ιδιαίτερο και μοντέρνο για την εποχή, για το οποίο ακόμα και τώρα μου μιλάνε φίλοι του που το ήξεραν. Έπειτα γνώρισε τη μητέρα μου, την οποία και απορρόφησε στο χώρο όπου – μέχρι και τώρα μετά από 35 χρόνια- εξακολουθεί να εργάζεται ως έμπορος. Τα τελευταία 10 περίπου χρόνια ασχολείται και η αδελφή μου, οπότε το μικρόβιο το κόλλησα κι εγώ. Ίσως φταίνε τα γονίδια. Αλλά κυλούσε στο αίμα μου, μεγάλωσα μέσα σε αυτό και αυτό με τη σειρά του με μεγάλωσε. Οπότε και του το χρωστούσα κατά κάποιον τρόπο. Τη διαφήμιση την αγαπώ, εμένα όμως με αγαπάει το εμπόριο…Οπότε και είπα να ενδώσω…
Το #hashtag men έχει ένα από τα ωραιότερα concept που έχουμε δει. Τι είχες στο μυαλό σου για εκείνο όταν αποφάσισες να το κάνεις πραγματικότητα;
Ήθελα να δημιουργήσω έναν χώρο ζεστό, μοντέρνο, λιτό και φίνο, που θα απευθύνεται κυρίως σε νεολαία, με ρούχα μοντέρνα, άψογης ποιότητας και σε προσιτές τιμές. Παράλληλα όμως θέλω ο άλλος να νιώσει οικία μέσα στο μαγαζί, και για όσο κάτσει να περάσει καλά και όχι απλά να έρθει να ψωνίσει ή έστω να ρίξει μια ματιά και να φύγει. Είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος και η προσωπικότητα μου και αποτελεί στόχο να το βγάλω και μέσα στο μαγαζί αυτό. Πέρα από τα ρούχα θέλω να δώσω στο κατάστημα πινελιές, που θα κάνουν τον πελάτη να νιώσει ευχάριστα, γράφοντας μου π.χ στον τοίχο ή στον μαυροπίνακα του μαγαζιού μια αφιέρωση, δίνοντας το δικό του στίγμα, μέσα από το δικό του hashtag (#). Τέλος, το ΜΕΝ #hashtag, είναι ένα αμιγώς αντρικό κατάστημα που κάποιος θα βρει από ζακέτες & μπουφάν μέχρι τιράντες & παπιόν, κάτι που θεωρώ πως λείπει από τη Γλυφάδα.
Τα σχέδια σου πάντως ξεχωρίζουν…
Ό,τι βλέπεις είναι εισαγωγές από Ιταλία, Γαλλία και Δανία. Κάπου εδώ νομίζω πως αξίζει να αναφέρω ότι τα σχέδια στα t-shirts είναι νέων Ελλήνων σχεδιαστών και απόδειξη ότι υπάρχουν κάποια παιδιά εκεί έξω που κάνουν πολύ καλή δουλειά.
Ο τομέας του ρούχου περνάει -εν μέρει- μια κρίση. Σε φοβίζει αυτό καθόλου;
Σίγουρα η κρίση έχει επηρεάσει τους πάντες και τα πάντα, και όχι μόνο τον τομέα του ρούχου. Παράλληλα όμως θεωρώ πως μας έχει βάλει στο «τρυπάκι» να δουλέψουμε ίσως περισσότερο και να γίνουμε αν θες πιο έξυπνοι, να το ψάχνουμε λίγο παραπάνω τόσο το τι θα προσφέρουμε, όσο και το τι θα αγοράσουμε. Eκεί λοιπόν ποντάρω και αυτό προσφέρω. Ρούχα μοντέρνα και ιδιαίτερα τα οποία όμως είναι και σε πολύ λογικές τιμές. Εν ολίγοις, όχι, δε με φοβίζει, αντίθετα με ιντριγκάρει και αποτελεί για μένα κίνητρο.
Ποιο πιστεύεις ότι είναι το μυστικό για την ιδανική σχέση πελάτη-καταστηματάρχη;
Δε θεωρώ πως υπάρχει απαραίτητα κάποιο μυστικό. Αποτελεί ίσως κλισέ το σλόγκαν «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» ωστόσο το ασπάζομαι και το σέβομαι. Ακούω οτιδήποτε έχει να μου πει ένας πελάτης και ανάλογα τον αντιμετωπίζω. Είμαι βέβαια πάντα ο εαυτός μου, δεν θα υποκριθώ, ούτε θα γλείψω, είμαι ειλικρινής και αυτό πιστεύω βγαίνει προς τα έξω και είναι κάτι που εκτιμάται. Όπως και ο πελάτης είναι ο εαυτός του όταν μπαίνει να ψωνίσει, έτσι κι εγώ είμαι ο εαυτός μου…..αν δεν αρέσει ο εαυτός μου, δεν αρέσει και το μαγαζί μου….
Τι θα δουν οι πελάτες που θα περάσουν από το μαγαζί;
Πέρα από μια εκκεντρική και κατά τη γνώμη μου χιουμοριστική βιτρίνα, μέσα από αυτή θα δουν μια φρεσκάδα. Αυτή η λέξη μου ρχεται στο μυαλό….φρέσκο, χαρούμενο και ζεστό μαγαζί…αν είναι και λίγο παρατηρητικοί, πιθανότατα να δουν κι εμένα να ψάχνω και να σκέφτομαι καινούριες ιδέες προκειμένου να μετατρέψω τα ψώνια τους, σε μια μικρή αλλά ευχάριστη εμπειρία. Σχετικά τώρα με τις ημέρες των γιορτών που πλησιάζουν, σίγουρα θα δουν (κι εύχομαι και να συμμετέχουν) ένα μικρό πάρτι. Stay tuned για λεπτομέρειες…
Βασιλέως Γεωργίου Β’ 7, Γλυφάδα (απέναντι από τα Just Burgers).