Στην Γλυφάδα το πρώτο κατάστημα υποδημάτων της καναδικής Aldo
Η Aldo άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στον Καναδά το 1972 και από τότε επεκτάθηκε σταδιακά σε όλο τον κόσμο με περίπου 3.000 σημεία πώλησης σε 100 χώρες με σχεδόν 200.000.000 πελάτες να επισκέπτονται τα καταστήματά της κάθε χρόνο. Το πρώτο στην Ελλάδα μάλιστα έχει ανοίξει εδώ και περίπου έναν μήνα στη Γλυφάδα.
- 03/06/2021
- Κείμενο: Μάκης Αποστόλου
Το πρώτο κατάστημα υποδημάτων Aldo έχει ανοίξει εδώ και περίπου έναν μήνα στη Γλυφάδα, επί της Ιωάννου Μεταξά. Σημειώνεται ότι η καναδική εταιρεία – ο πρώτος και μοναδικός καναδικός retailer με μεγάλη διείσδυση στις ΗΠΑ – έχει καταστήματα σε πάνω από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Η Aldo άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στον Καναδά το 1972 και από τότε επεκτάθηκε σταδιακά σε όλο τον κόσμο με περίπου 3.000 σημεία πώλησης σε 100 χώρες με σχεδόν 200.000.000 πελάτες να επισκέπτονται τα καταστήματά της κάθε χρόνο.
Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της, «προκειμένου να εξασφαλίσει την αποκλειστικότητα των brands, ο όμιλος Aldo ελέγχει προσεκτικά κάθε στάδιο της παραγωγής, δίνοντας έμφαση στην λεπτομέρεια. Επιτρέπει στους in-house designers και στους σχεδιαστές των γραμμών να δημιουργούν εξατομικευμένα προϊόντα που ικανοποιούν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις όλων των πελατών».
Ενίσχυση των δερμάτινων ειδών
Η έλευση της Aldo στη χώρα μας έγινε με την μεσολάβηση της Migato, στο πλαίσιο μίας γενικότερης στρατηγικής για διαφοροποίηση του προϊόντικού της μείγματος, ενισχύοντας περισσότερα τα δερμάτινα είδη. Ειδικότερα επιδιώκει τον περιορισμό του κόστους, καθώς και την ανάπτυξη των πωλήσεων εμπορευμάτων, µέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου της, της περαιτέρω ανάπτυξης των πωλήσεων σε χώρες του εξωτερικού και της αλλαγής του προϊοντικού της μείγματος µε στόχο να περιορισθούν σε ποσοστό 60% οι πωλήσεις των συνθετικών ειδών και να ανέλθουν σε ποσοστό 40% των δερμάτινων, τα οποία έχουν υψηλή μέση τιμή πώλησης έναντι των συνθετικών.
Πτώση 25,41% στο α’ εξάμηνο του 2020
Η πανδημία άλλωστε επηρέασε τα μεγέθη της Migato, καθώς, ενώ το πρώτο δίμηνο του 2020 είχε ξεκινήσει με αύξηση του τζίρου σε ποσοστό άνω του 30% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, το α’ εξάμηνο του 2020 – για το οποίο υπάρχουν τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία – έκλεισε με μείωση των πωλήσεων κατά 25,41%, στα 3,13 εκατ. ευρώ από 4,19 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2019. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επηρεαστούν αρνητικά τόσο η ρευστότητα, όσο και τα λειτουργικά της αποτελέσματα. Πάντως η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι οι λειτουργίες της θα επανέλθουν σε κανονικότητα το 2021, ενώ οι προοπτικές θα είναι πιο ευνοϊκές από το 2022 και μετά.
Ακολουθούν και άλλα Aldo σε κεντρικούς δρόμους
Σε ό,τι αφορά την Aldo, η Migato εξετάζει το άνοιγμα και άλλων αυτόνομων καταστημάτων με το καναδικό brand – και όχι shop in shop – σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Η τραπεζική αναδιάρθρωση της ΤΣΙΑΟ και η αναδιάρθρωση του δικτύου
Επισημαίνεται ότι το 65,12% των απαιτήσεων από πελάτες της Migato, δηλαδή €8,6 εκατ., προέρχεται από τον πελάτη ΤΣΙΑΟ Α.Ε – συνδεδεμένη εταιρεία με την Migato – η οποία βρίσκεται κάτω από καθεστώς τραπεζικής αναδιάρθρωσης. Η Migato, για την οποίο οι ορκωτές ελεγκτές εξέφρασαν στην τελευταία τους έκθεση ουσιώδη αβεβαιότητα που σχετίζεται µε τη συνέχιση της δραστηριότητας της εταιρείας, εκτιμά ότι αν είναι επιτυχής η έκβαση της τραπεζικής αναδιάρθρωσης της ΤΣΙΑΟ, «ο πιστωτικός κίνδυνος από τις απαιτήσεις µας δεν κρίνεται σημαντικός».
Η ΤΣΙΑΟ έχει αποφασίσει από πέρυσι να κλείσει ζημιογόνα καταστήματα και να ανοίξει νέα καταστήματα σε σημεία που έχουν μεγάλη εμπορική κίνηση προκειμένου να βελτιώσει περαιτέρω τα αποτελέσματά της. Είναι χαρακτηριστικό ότι έχει ήδη διακόψει την λειτουργία αρκετών καταστημάτων όπως π.χ. σε Κεφαλονιά, Πύργο, Μεσολόγγι, Έδεσσα και Πτολεμαϊδα με στόχο να μειώσει σημαντικά τις λειτουργικές ζημιές. Παράλληλα, η εταιρεία για να ενδυναμώσει περαιτέρω τις πωλήσεις της θα τοποθετήσει μέσα στα καταστήματά της τα υποδήματα Aldo.