Tα 33 χαρακτηριστικά των Millennials
Το Nou-Pou.gr σε συνεργασία με το Savoir Ville αποκαλύπτει όλα τις ιδιαιτερότητες όσων έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1980 και του 2000.
- 26/03/2017
- Κείμενο: NouPou.gr
Από τη Δήμητρα Καρατζά
Οι Millennials (έτσι λέγονται όσοι έχουν γεννηθεί στο διάστημα μεταξύ 1980s και αρχές 2000s) έχουμε ακούσει διάφορα: οτι είμαστε τεμπέληδες, με δικαιώματα για τα οποία δεν έχουμε προσπαθήσει, ματαιόδοξοι και γεμάτοι ψευδαισθήσεις.
Επίσης, οτι αποθανατίζουμε τις στιγμές μας εκτείνοντας το χέρι μας για την τέλεια selfie ποζάροντας αλα Καρντάσιανς, οτι βιώνουμε επιφανειακά συναισθήματα που εκδηλώνουμε με emojis καθώς και οτι οι σκέψεις μας δεν ξεπερνούν τους 140 χαρακτήρες.
Αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Κοιτάζοντας πέρα απο τη φωτογραφία προφίλ μας, επεξεργασμένη με φίλτρα, και τη σειρά απο hashtags, οι millennials έχουμε περισσότερες ευκαιρίες απο οτι προηγούμενες γενιές – αλλά και περισσότερες προκλήσεις.
Είναι η ώρα να γιορτάσουμε τις ιδιαιτερότητες μας.
- Παντρέψου το αγόρι που γνώρισες στα 10 στο σχολείο ή χρησιμοποίησε το Tinder σαν παιχνίδι (αυτός που βγαίνει τα περισσότερα ραντεβού κερδίζει) – είμαστε η λιγότερο πιεσμένη γενιά να ακολουθήσει το παραδοσιακό ‘happy ending’.
- Όποια και αν είναι η σεξουαλική προτίμηση μας, υπάρχει πλέον και μια εφαρμογή για αυτή. Γένια, στολές, φανς του μπέικον… απλά βάζουμε ένα www μπροστά απο αυτό που επιθυμούμε και πιθανότατα θα σταθούμε τυχεροί.
- To Uber είναι η μοντέρνα- κολοκύθα που μας μεταφέρει καθημερινά, είτε θέλουμε να γλυτώσουμε απο ένα κακό ραντεβού είτε να κερδίσουμε χρόνο φεύγοντας το πρωί απο εκεί που μείναμε το βράδυ.
- Kαι ναι, ο αριθμός των γάμων έχει μειωθεί αλλά αυτό συμβαίνει γιατί είμαστε λογικοί αρκετά να συνειδητοποιήσουμε οτι 20 χιλιάδες θα ήταν καλύτερο να αξιοποιηθούν σε κάτι χρήσιμο και όχι σε ένα τραπέζι για 100 άτομα, που δεν θα ξαναδούμε. Υπάρχει ακόμη αγάπη, απλά δεν χρειαζόμαστε έναν εντυπωσιακό γάμο για να το αποδείξουμε.
- Γνωρίζουμε απο πορνό. Και πώς να χρησιμοποιήσουμε την ‘ιδιωτική περιήγηση’ αν οι συγκάτοικοι μας δανείζονται το iPad μας.
- Και νιώθουμε καλά για το σώμα μας. Γιατί αν δεν νιώθουμε άνετα με το σώμα μας και με το πως αυτό μοιάζει όταν είναι γυμνό, δεν θα το κάνει κανείς άλλος.
- Ξέρουμε οτι είναι καλό να μιλάμε. Ή να μιλάμε με μηνύματα, WhatsApp, DM, email. Η συνεχής επικοινωνία κάνει ευκολότερο το να ρωτήσεις για οτιδήποτε σε μια ομαδική συνομιλία.
- Όλοι μας έχουμε σκεφτεί σε κάποια φάση να συγκατοικήσουμε με ένα γκόμενο/γκόμενα που δεν αγαπάμε, απλά και μόνο για να μοιράσουμε το ενοίκιο.
- Την Ημέρα της Μητέρας, όλες μας ξεθάβουμε φωτογραφίες της μαμάς μας στα 20s για ενα ποστ στο Instagram. Πρώτο σχόλιο; ‘OMG! Θα μπορούσε να είναι η δίδυμη αδερφή σου #’
- Ακολουθούμε τα ίδια boards στο Etsy, όλοι έχουμε βελούδινα μαξιλαράκια, αξεσουάρ σπιτιού με μαρμάρινο μοτίβο, μικρά φυτά, κάκτους, Μαροκινά χαλάκιακαι κούπες με το μονόγραμμα μας.
- Μην ξεχνάς την 11η εντολή: Ποτέ Μην Ποστάρεις Στο Ιnstagram Φωτογραφία Απο Συνομιλία Σου Με Την Καλύτερη Σου Φίλη Χωρίς Να Έχεις Ζητήσει Την Άδεια Της Πρώτα.
- Γνωρίζουμε τα καλά και τα κακά κάθε συγκατοίκου μας επειδή πρέπει να ζήσουμε μαζί τους μέχρι να μπορέσουμε να μείνουμε μόνοι μας, κάτι που θα γίνει το 2084. Θετικό: έχεις ένα άτομο για να δείτε παρέα Αρνητικό: η φράση ‘ απλά το αφήνω να μουλιάσει’, για ένα πιάτο που βρίσκεται στο νεροχύτη εδώ και ΕΞΙ μέρες.
- Ξέρουμε ποιοι είναι οι Facebook φίλοι μας. Έχουμε σταματήσει να δεχόμαστε κάθε αίτημα φιλίας. Άλλους τους έχουμε κάνει mute ή ενώ για άλλους έχουμε δημιουργήσει μια ‘Μεγάλοι Μ*αλάκες Αλλά Δεν Μπορώ Να Τους Διαγράψω’ λίστα.
- Πρέπει να εξηγήσουμε τη δουλειά που κάνουμε στους γονείς μας 100.000 φορές. ‘Οπότε διαχειρίζεσαι social media; Τί είναι αυτό;
- Hey, δεν είναι ΟΚ να δεις ένα μήνυμα στο WhatsApp και να μην απαντήσεις.
- Κατανοούμε τη σημασία του να ανεβάσεις μια φωτογραφία με τη κολλητή σου σε διακοπές αφού έχεις χωρίσει.
- Τι μας κάνει ευτυχισμένους; Οι εμπειρίες. Όχι τα αντικείμενα. Οι millenials εκτιμούμε πως είμαστε πολύ περισσότερα απο αυτά που έχουμε.
- To FOMO (Fear Of Missing Out) είναι ο μεγαλύτερος εχθρός και ταυτόχρονα, το κίνητρο μας. Για αυτό θα σταματήσουμε τις σειρές και θα πάμε σε οποιοδήποτε πάρτι έχουμε ακούσει.
- Πολλοί non-millenials λένε πως η ισορροπία ‘εργασία-ζωή’ είναι απαραίτητη για την υγεία μου. Ισορροπία ‘εργασία-ζωή’ στις μέρες μας; Δεν το έχω ακούσει.
- Ο λόγος που ξοδεύουμε τόσο χρόνο κοιτάζοντας την οθόνη του κινητού μας; Είναι το μόνο μέρος όπου μπορούμε να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο. Και μην τολμήσει να το πάρει κάποιος απο τα χέρια μας…
- Χωριζόμαστε σε δυο κατηγορίες: σε αυτούς που νιώθουν υπέροχα όταν ακούν κάποιο τραγούδι της Taylor Swift και σε εκείνους που θεωρούν πως είναι ο Αντίχριστος.
- Ο φόβος του να χάσεις επαφή με τους φίλους σου; Δεν υπάρχει πλέον. Χάρη στο Ίντερνετ, μαθαίνω νέα τους. Για παράδειγμα ο φίλος μου Τ. Είχα να τον δω 11 χρόνια, αλλά βρεθήκαμε ξανά στο Facebook.
- Μπορούμε να μείνουμε συγκεντρωμένοι για πολλή ώρα. Όποιος ξέρω έχει κολλήσει με το Game Of Thrones. Να η απόδειξη.
- Θα δοκιμάσουμε οποιοδήποτε νέο, τρελό προϊόν. Smoothie με γύρη μέλισσας; Γιατί όχι; Η ιδέα οτι έχουμε αφιερώσει σκέψη αλλά και χρήμα σε κάτι που είναι ξεκάθαρα καλό για την υγεία μας είναι αρκετό για να δικαιολογήσει πχ μια κρέμα προσώπου που περιέχει το δηλητήριο ενός εξωτικού φιδιού. Νιώθεις το τσίμπημα; Είναι η κόμπρα που κάνει τα μαγικά της.
- Χάρη στα φοιτητικά δάνεια – και όσα μας έλεγαν οι δάσκαλοι μας για την αναγκαιότητα του– πήραμε όλοι πτυχίο.
- Με τον ανταγωνισμό στο χώρο εργασίας να βρίσκεται στα ύψη, η φράση ‘δεν έχει σημασία τι ξέρεις αλλά ποιόν ξέρεις’ είναι πιο επίκαιρη απο ποτέ. Οι γνωριμίες είναι αδιάψευστος παράγοντας επιτυχίας.
- Στο τέλος κάθε μήνα, οι πόντοι της κάρτας σου στο αγαπημένο σου καφε ξεπερνούν τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού σου.
- Οι τυπικές ώρες εργασίας ανήκουν στο παρελθόν. Email στις 2 το βράδυ; Σίγουρα. Συνάντηση στις 9 το πρωί; Δεν υπάρχει περίπτωση.
- Επίσης, μπορείς να δουλέψεις απο οπουδήποτε. Από το σπίτι σου (το όνειρο του να ζεις μες στις πιτζάμες σου είναι πλεον πραγματικότητα), απο καφέ ή ακόμη και στη παραλία.
- Δεν με ενοχλεί που εργάζομαι στις διακοπές μου – είμαστε η πρώτη γενιά που προτιμά την ανεργία σε σύγκριση με μια εργασία που μισούμε. Προτιμούμε να συνδυάζουμε την επαγγελματική και προσωπική μας ζωή σε μια απολαυστική εμπειρία. Αυτό φυσικά είναι μια πολυτέλεια που δεν είχαν οι γονείς μας, οι οποίοι στην ηλικία μας ήταν εγκλωβισμένοι σε κουραστικές εργασίες και ρουτίνες, πνιγμένοι με δάνεια και πληρωμές αυτοκινήτων και γονείς σε τουλάχιστον δυο παιδιά. Όλα αυτά σε κάνουν να σκεφτείς απο που ξεκίνησαν όλα εκείνα τα άδικα στερεότυπα…