Θα περίμενες ποτέ ότι μια επίσκεψη στο ΚΤΕΟ μπορεί να σου φτιάξει τη μέρα;
Με αφορμή την επέτειο των 10 χρόνων λειτουργίας του Ι.ΚΤΕΟ ΑΜΦΙΘΕΑΣ, συγκεντρώσαμε 10 λόγους για τους οποίους αξίζει να το διαλέξεις για τον τεχνικό έλεγχο του αυτοκινήτου σου.
- 26/03/2019
- Κείμενο: NouPou.gr
- Φωτογραφίες: Νίκος Κατσαρός
Με έδρα το Παλαιό Φάληρο και με εύκολη πρόσβαση μέσω της Λεωφόρου Αμφιθέας τόσο από το κέντρο της Αθήνας όσο και από τα νότια προάστια, το Ι.ΚΤΕΟ Αμφιθέας έτσι κι αλλιώς δεν θα δυσκολευόταν να κερδίσει ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων. Το όραμα των ανθρώπων του, όμως, για μια επιχείρηση που αφουγκράζεται τις ανάγκες του κοινού, εξελίσσεται καθημερινά και προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που όχι μόνο ακολουθούν τις τάσεις, αλλά τις διαμορφώνουν, είναι αυτό που τελικά λειτούργησε τόσο καθοριστικά στην επιτυχημένη πορεία της εταιρίας, που αυτόν τον μήνα γιορτάζει τα 10 χρόνια λειτουργίας.
«Το 2013 ήταν μια χρονιά ορόσημο για την εταιρία μας. Έγιναν αλλαγές σε όλα τα επίπεδα, από το τεχνικό κομμάτι μέχρι την εξυπηρέτηση πελατών. Δουλέψαμε σκληρά με στόχο να αναβαθμίσουμε την ποιότητα εξυπηρέτησης και να αλλάξουμε το πώς αντιμετωπίζει ο ίδιος ο κόσμος το ΚΤΕΟ» λέει η Customer Service Manager Αγγέλα Γούτα. «Ώρες δουλειάς, meetings, πολύ διάβασμα, διορθώσεις, ξανά συναντήσεις, και πάλι διάβασμα… Το αποτέλεσμα όμως όχι μόνο μας δικαίωσε αλλά αποτελεί τη βάση στην οποία στηρίζεται σήμερα ολόκληρη η εταιρία. Και, κάπως έτσι, φτάσαμε να γιορτάζουμε φέτος την επέτειο των 10 χρόνων λειτουργίας, πιο χαρούμενοι από ποτέ για ό,τι έχουμε δημιουργήσει».
Τι σημαίνει όμως στην πράξη όλο αυτό; Τι κάνει τους ανθρώπους του I.KTEO Αμφιθέας να νιώθουν τόσο περήφανοι για το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν; Αναλύσαμε την εμπειρία σε 10 βασικά στάδια, καθένα από τα οποία αποτελεί βασικό κομμάτι του παζλ αυτής της επιτυχίας.
1. Παίρνουν άριστα 10 στον τεχνικό έλεγχο
Στο I.KTEO Αμφιθέας ο έλεγχος είναι όντως το βασικό ζητούμενο. Και αυτός θα γίνει σωστά, διεξοδικά και γρήγορα. Ελεγκτές εξαιρετικά έμπειροι και μηχανολογικός εξοπλισμός τελευταίας τεχνολογίας εγγυώνται την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας αλλά και τη συρρίκνωση των απαιτούμενων χρόνων. Παράλληλα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο κομμάτι της ασφάλειας. «Ποιοτικότερος Τεχνικός Έλεγχος, Ασφαλέστερη Οδήγηση». Αυτό είναι το δόγμα πίσω από ολόκληρη τη φιλοσοφία της εταιρίας, που ξεδιπλώνεται πολυεπίπεδα, αλλά έχει πάντα ως βασικό άξονά της την απόλυτη ικανοποίηση του οδηγού από όλα τα στάδια της διαδικασίας. «Δεν θέλουμε απλώς να έχουμε ένα αποτέλεσμα επιτυχούς ελέγχου. Τηρούμε όλους τους κανόνες και τις προδιαγραφές, κάνουμε έλεγχο σε όλα τα σημεία που υποχρεούμαστε, βλέπουμε όμως ακόμα πιο σοβαρά τον ρόλο της ασφάλειας. Σεβόμαστε το γεγονός ότι ο οδηγός εμπιστεύεται το όχημά του σε εμάς και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τον ανταμείψουμε» αναφέρει η Βέρθα Νεστορίδη, Customer Service Representative της εταιρίας.
2.Φροντίζουν ώστε να ξέρεις κάθε στιγμή τι συμβαίνει
Από τη στιγμή που θα μπεις με το αυτοκίνητό σου στον χώρο του Ι. ΚΤΕΟ Αμφιθέας, η άψογα συντονισμένη ομάδα του θα αναλάβει όλα τα υπόλοιπα. Θα σε υποδεχτούν με ειλικρινές χαμόγελο, θα παραλάβουν το αυτοκίνητο, θα σε κατευθύνουν προς τη γραμματεία και από εκεί και πέρα όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Τα βήματα της εξυπηρέτησης είναι προσχεδιασμένα ώστε να έχεις την πλήρη εικόνα της ακολουθούμενης διαδικασίας και του χρόνου αναμονής, ενώ η ενδοεπικοινωνία ανάμεσα στους τεχνικούς και τη γραμματεία διασφαλίζει ότι μπορείς να έχεις ενημέρωση ανά πάσα στιγμή.
3. Η εξυπηρέτηση είναι tailor made πάνω στις προσωπικές σου ανάγκες
Στο I.KTEO Αμφιθέας, η διαδικασία δεν είναι τυποποιημένη. Είναι βέβαια τέλεια ενορχηστρωμένη (σε βαθμό που νομίζεις ότι βρίσκεσαι κάπου εκτός Ελλάδος), όμως ταυτόχρονα απολύτως εξατομικευμένη. Το προσωπικό είναι όχι μόνο φιλικό και καταρτισμένο, αλλά πραγματικά πρόθυμο να εξηγήσει, να απαντήσει σε κάθε απορία, να δώσει κατευθύνσεις, να βρει λύσεις σε οποιαδήποτε ανάγκη του οδηγού. Στόχος, η διαμόρφωση μιας προσωπικής σχέσης με τον πελάτη που επεκτείνεται πέρα από τον καθιερωμένο τεχνικό έλεγχο.
4. Κάνουν την αναμονή ένα ευχάριστο διάλειμμα μέσα στη μέρα σου
«Η αναμονή είναι κάτι που φροντίζουμε πολύ, με διάφορους τρόπους» λέει η Αγγέλα Γούτα. Και πράγματι, στο άνετο σαλόνι κάθε λεπτομέρεια προδίδει αυτή τη φροντίδα. Γλάστρες με αληθινά φυτά, πρόσφατα περιοδικά διαθέσιμα προς ανάγνωση, αυτόματοι πωλητές με ποικιλία από ροφήματα και σνακ είναι εδώ για να κάνουν την αναμονή σου ευχάριστη. Βέβαια, ειδικά τις ηλιόλουστες μέρες, μπορείς απλώς να καθίσεις σε ένα από τα τραπεζάκια του κήπου και να απολαύσεις τον καφέ σου, κάνοντας ένα ευχάριστο διάλειμμα από τις υποχρεώσεις τις ημέρας. Αν πάλι θέλεις μόνο να χωθείς στον ευρύχωρο καναπέ και να σερφάρεις στο κινητό σου, μην ξεχάσεις να συνδεθείς με το δωρεάν δίκτυο wi-fi.
5. Τα έχουν σκεφτεί όλα πριν από εσένα, για εσένα
Όταν λέμε ότι στο Ι.ΚΤΕΟ Αμφιθέας έχουν σκεφτεί μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια, το εννοούμε: Παιδική γωνιά όπου τα παιδιά θα βρουν σύνεργα ζωγραφικής, αυτοκόλλητα και ό,τι χρειάζονται για να περάσουν δημιουργικά την ώρα τους, Pet Parking για να αφήσεις το κατοικίδιό σου και power bank για να φορτίσεις το κινητό σου ή να δουλέψεις με το laptop σου είναι μερικά από τα επιπλέον προνόμια που θα απολαύσεις.
6. Θα κάνουν τα πάντα για να σε εξυπηρετήσουν, ακόμα και χωρίς ραντεβού
Το κλείσιμο ενός ραντεβού για τον έλεγχο του αυτοκινήτου σου είναι ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλίσεις ότι η αναμονή σου θα είναι ελάχιστη (ένας τυπικός έλεγχος διαρκεί περίπου 25 με 30 λεπτά), ωστόσο, ακόμα και χωρίς ραντεβού, μη διστάσεις να έρθεις στο ΚΤΕΟ Αμφιθέας. Με την άφιξή σου, θα ενημερωθείς για τον εκτιμώμενο χρόνο μέχρι την παράδοση του αυτοκινήτου και στη συνέχεια το προσωπικό θα κάνει τα πάντα για να σε εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν καλύτερα.
7. Η ενημέρωση και η επικοινωνία είναι δύο ακόμη από τα δυνατά τους χαρτιά
Στη νέα εποχή της, η εταιρία έχει επενδύσει σημαντικά στην αναβάθμιση ολόκληρου του συστήματος ενημέρωσης και επικοινωνίας με τον πελάτη. Στις online υπηρεσίες περιλαμβάνονται real time (και άμεση) εξυπηρέτηση μέσω chat, το ηλεκτρονικό κλείσιμο ραντεβού και η χρηστική φόρμα μέσω της οποίας μπορείς να μάθεις σε λιγότερο από ένα λεπτό πότε πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητό σου. Παράλληλα, στο καλοσχεδιασμένο και λειτουργικό site του οργανισμού θα βρεις απαντήσεις σε πολλές συχνές ερωτήσεις που αφορούν τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου. Την εμπειρία ολοκληρώνει με τον καλύτερο τρόπο το customized σύστημα ενημέρωσης, μέσα από το οποίο επιτυγχάνεται κι εδώ η εξατομικευμένη προσέγγιση και η αποτελεσματική ενημέρωσή σου για την ημερομηνία του επόμενου υποχρεωτικού ελέγχου. «Φροντίζουμε να ενημερώνουμε τους πελάτες μας με κάθε τρόπο και συνεχώς ανανεώνουμε τα συστήματά μας ώστε να ανταποκρινόμαστε σε κάθε ανάγκη. Σε κάθε περίπτωση προσαρμόζουμε τον τρόπο επικοινωνίας στις επιθυμίες του πελάτη. Παρέχεται ακόμα και δυνατότητα τηλεφωνικής υπενθύμισης κατόπιν σχετικής αίτησης» εξηγεί η Βέρθα Νεστορίδη.
8. Η εξυπηρέτηση δεν σταματά στον τεχνικό έλεγχο
Αλληλένδετες με το κομμάτι της επικοινωνίας και ενημέρωσης, οι after sales υπηρεσίες που διατίθενται από το Ι.ΚΤΕΟ Αμφιθέας βάζουν ακόμα πιο γερά θεμέλια στο χτίσιμο μιας σχέσης εμπιστοσύνης μαζί σου. Το προσωπικό θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να σε εξυπηρετήσει ή να σε κατευθύνει για οποιοδήποτε ζήτημα σχετικά με το αυτοκίνητό σου. Στο site τους μπορείς να βρεις πολλές χρήσιμες πληροφορίες για θέματα όπως η αντικατάσταση πινακίδων, η δήλωση ή άρση ακινησίας του οχήματος και η ανανέωση του διπλώματος οδήγησης, αλλά μη διστάσεις απλώς να τους καλέσεις για να ζητήσεις τη βοήθειά τους. Θέλεις για παράδειγμα να φύγεις με το αυτοκίνητο στο εξωτερικό και δεν ξέρεις ποιες διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσεις; Απλώς ρώτησέ τους! Ακόμα κι αν το θέμα δεν άπτεται του αντικειμένου τους, θα σε κατευθύνουν στην κατάλληλη υπηρεσία για να λύσεις το πρόβλημά
9. Εδώ οι ανάγκες σου πραγματικά γίνονται πράξη
Η εταιρία δεν διαπιστώνει απλώς αν ο πελάτης είναι πράγματι ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες της. Όπως τονίζει η Αγγέλα Γούτα, η αξιολόγηση είναι ο καλύτερος τρόπος για τους ίδιους να εξελίσσονται, να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του κοινού και να βελτιστοποιούν κάθε κομμάτι της λειτουργίας. «Δίνουμε σημασία σε κάθε αξιολόγηση, ασχολούμαστε με κάθε κριτική, προσπαθούμε να διαβάζουμε ακόμα και πίσω από τις λέξεις, ώστε να κατανοήσουμε ακριβώς ποια ήταν η εμπειρία για τον πελάτη. Αυτό είναι άλλωστε που μας τροφοδοτεί όλα αυτά τα χρόνια με ιδέες για το πώς θα γίνουμε καλύτεροι. Ακούμε τι ζητάνε οι οδηγοί και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε με τρόπο άμεσο και αποτελεσματικό. Έχουμε κάνει πολλή δουλειά στο κομμάτι της εξυπηρέτησης και οι περισσότερες υπηρεσίες που έχουμε προσθέσει έχουν έρθει ως απάντηση στις επιθυμίες των πελατών μας».
10. Νοιάζονται για την κοινωνία και το περιβάλλον – και το δείχνουν με πράξεις!
Στο Ι.ΚΤΕΟ Αμφιθέας δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου πλαστικό. Όλα τα αναλώσιμα είναι από χαρτί, το οποίο φυσικά στη συνέχεια ανακυκλώνεται. Η ηλεκτρονική υπογραφή του GDPR είναι ακόμα ένας τρόπος να περιορίζεται η εκτύπωση εγγράφων ενώ ήδη δρομολογείται η σταδιακή αντικατάσταση της κλασικής αλληλογραφίας με ηλεκτρονική. Όμως, εκτός από την ευθύνη της απέναντι στο Περιβάλλον, η εταιρία αναγνωρίζει και αυτήν απέναντι στην ίδια την Κοινωνία. Και φροντίζει να στέκεται στο ύψος αυτής της ευθύνης με μια ποικιλία από δράσεις όπως η ευαισθητοποίηση για ευπαθείς κοινωνικά ομάδες αλλά και καμπάνιες ενημέρωσης όπως αυτή που διεξήχθη στο πλαίσιο της «Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας».