Το eshop των My Market εξελίσσεται και αναπροσαρμόζει τον τρόπο εξυπηρέτησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών του, πάντα με επίκεντρο τον πελάτη
Η ανακοίνωση του My Market για τους νέους τρόπους παραλαβής από το κατάστημα και παράδοσης στο σπίτι των παραγγελιών
- 10/04/2020
- Κείμενο: NouPou.gr
Διατηρώντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία του, το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα και αναζητά τρόπους και συνέργιες που θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες του σε όλα τα επίπεδα, προς όφελος των πελατών του. Στο πλαίσιο αυτό, υιοθετούμε καινοτόμες ενέργειες που θα λειτουργήσουν προσθετικά στις υπηρεσίες μας και θα διευκολύνουν τις παραδόσεις του eshop, μειώνοντας δραστικά το χρόνο αναμονής για την παράδοση των παραγγελιών, αλλά χωρίς «εκπτώσεις» στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.
1. Υπηρεσία Click & Collect: Ο πελάτης πραγματοποιεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του μέσα από την πλατφόρμα του eshop αναγράφοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί και την παραλαμβάνει από το κατάστημα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητό του, ώστε να μην υπάρξει καμία επαφή με το φυσικό κατάστημα, εφόσον το επιθυμεί. Η υπηρεσία θα προσφέρεται στις περιοχές της Αττικής, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννίνα, τη Λάρισα, τα Τρίκαλα και τον Βόλο,.
2. Παράδοση παραγγελιών μέσα από δίκτυο διανομής My market: Έχοντας διπλασιάσει σχεδόν, τoν στόλο των οχημάτων μας κι έχοντας εντάξει νέους συναδέλφους στην ομάδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, συνεχίζουμε δυναμικά και εξυπηρετούμε τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα στην Ελλάδα, παραδίδοντας στο χώρο του πελάτη.
3. Παράδοση παραγγελιών με συνεργάτες: Υλοποιώντας πρωτοποριακές συνεργασίες με εταιρείες, κορυφαίες στο είδος τους, που εξειδικεύονται στο χώρο των διανομών και των μεταφορών, μειώνουμε δραστικά το διάστημα αναμονής των ηλεκτρονικών παραγγελιών.
Πιο συγκεκριμένα:
SPEEDEX: Η καινοτομία στη συνεργασία μας με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου των Ταχυμεταφορών είναι στην αξιοποίηση του στόλου της για την παράδοση στην πόρτα των πελατών μας, παραγγελιών που έχουν γίνει μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του eshop. Η οικονομική συναλλαγή γίνεται διαδικτυακά και δεν απαιτείται να γίνει κατά την παράδοση.
UBER: Κεφαλαιοποιώντας τις υπηρεσίες και την πρωτοποριακή τεχνολογία της κορυφαίας εταιρείας και αξιοποιώντας το στόλο οδηγών ταξί που συνεργάζονται με την Uber, παραδίδουμε με ασφάλεια στους πελάτες μας τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά.
Τέλος, συνεργαζόμαστε ήδη πιλοτικά με την πιο διάσημη on line πλατφόρμα διανομής φαγητού στην Ευρώπη και αξιοποιούμε και σε αυτήν την περίπτωση το στόλο της για να παραδώσουμε στους πελάτες μας τις παραγγελίες που έχουν κάνει ηλεκτρονικά μέσω του eshop. Η εταιρεία θα ανακοινωθεί μετά το πέρας των πιλοτικών αποστολών.
Για να διασφαλίσουμε την άριστη κατάσταση των προϊόντων που θα παραδίδονται στους πελάτες μας, έχουμε εξασφαλίσει για όλους τους συνεργάτες μας ειδικά κουτιά διατήρησης της θερμοκρασίας τροφίμων (cooler boxes). Οι οικονομικές συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά και η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον τρόπο και στο σημείο που έχει ορίσει ο πελάτης.
Λίγα λόγια για την UBER:
Η αποστολή της Uber είναι να δημιουργεί ευκαιρίες θέτοντας τον κόσμο σε κίνηση. Ξεκινήσαμε το 2010 για να λύσουμε ένα απλό πρόβλημα: Πώς να έχεις πρόσβαση σε μια διαδρομή πατώντας απλά ένα κουμπί; Μετά από πάνω από 15 δισεκατομμύρια διαδρομές, δημιουργούμε νέα προϊόντα, ώστε να βοηθάμε τους ανθρώπους να πλησιάζουν όπου οι ίδιοι θέλουν να βρίσκονται. Αλλάζοντας τον τρόπο που οι άνθρωποι, το φαγητό, αλλά και τα πράγματα μετακινούνται στις πόλεις, η Uber είναι μια πλατφόρμα που ανοίγει στον κόσμο νέες δυνατότητες. Στην Ελλάδα η Uber δραστηριοποιείται από το 2015.
Λίγα λόγια για τη SPEEDEX:
Η SPEEDEX Ταχυμεταφορών ιδρύθηκε το 1986 και από τον Δεκέμβριο του 2017 ανήκει εξ’ ολοκλήρου στον Όμιλο Εταιρειών Σφακιανάκη, ενώ συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του Κλάδου Ταχυμεταφορών παρέχοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών για την κάλυψη των αναγκών της Ελληνικής αγοράς. Διαθέτει Πανελλαδικό Δίκτυο 200 περίπου καταστημάτων και 130 σημείων εξυπηρέτησης «SPEEDEX Corner». Σήμερα, η SPEEDEX καλύπτει με τις υπηρεσίες της περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις πανελλαδικά, μεταφέροντας καθημερινά άνω των 55.000 δεμάτων και φακέλων, ενώ κάθε μήνα περίπου 1.100.000 άνθρωποι είναι αποδέκτες των υπηρεσιών της.