Τραμ: Το τμήμα Αγία Σκέπη-Φάληρο έως τον κόμβο του ΣΕΦ επιθεωρήθηκε χθες
Ο Υπ. Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής, ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης και ο υφ. Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης επιβιβάστηκαν σε συρμό και έκαναν τη συγκεκριμένη διαδρομή.
- 22/01/2021
- Κείμενο: NouPou.gr
Το τμήμα της γραμμής του ΤΡΑΜ από την Αγία Σκέπη-Φάληρο έως τον κόμβο του ΣΕΦ, το οποίο ανακατασκευάστηκε πλήρως, με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής, ύψους 5.5 εκ. ευρώ και παραδόθηκε στο επιβατικό κοινό, επιθεώρησαν χθες Πέμπτη 21/1, ο Υπ. Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής, ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης και ο υφ. Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης, οι οποίοι επιβιβάστηκαν σε συρμό του τραμ και έκαναν τη συγκεκριμένη διαδρομή.
Συνολικά δόθηκε σε λειτουργία το τμήμα της γραμμής Μπάτης-ΣΕΦ.
Στην επίσκεψη παραβρέθηκαν επίσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Ν. Χαιρέτας και ο Διευθυντής Τεχνικών έργων της Περιφέρειας Α. Καλογερόπουλος.
Η ανακατασκευή της γραμμής, έγινε στο πλαίσιο των έργων υποδομών για την ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου (φάση Α’), που εκτελεί η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Αττικής.
Η γραμμή είχε ήδη παραδοθεί στη ΣΤΑΣΥ στις 11 Ιανουαρίου, προκειμένου να γίνει δοκιμαστική λειτουργία και οι τελικοί έλεγχοι.
Ειδικότερα, ανακατασκευάστηκε ριζικά το τμήμα της γραμμής του ΤΡΑΜ από το ΣΕΦ μέχρι την Αγία Σκέπη –Φάληρο (από Χ.Θ. 1+000 εως Χ.Θ. 2+820). Επίσης ανακατασκευάστηκε τμήμα της γραμμής μήκους 120μ. πλησίον της στάσης «Αγία Σκέπη» και τοποθετήθηκε νέα διαγώνιος πριν από τη στάση «Τροκαντερό» (Χ.Θ. 3+940)
Το μήκος της γραμμής είναι 3 χλμ. και το σύνολο των γραμμών που κατασκευάσθηκαν είναι 6 χλμ. (Διπλή κατεύθυνση).
Η νέα γραμμή βρίσκεται σε νέα, χαμηλότερη, θέση προκειμένου να επιτευχθεί καλύτερη αντιπλημμυρική προστασία στις χαμηλές περιοχές του Μοσχάτου και της Καλλιθέας. Αυτό επετεύχθη, μέσω υπόγειας διάβασης κατασκευασμένης αποκλειστικά γι’ αυτό τον σκοπό και ελευθερώνοντας δύο επιπλέον λωρίδες κυκλοφορίας στην παλιά παραλιακή Εθν. Μακαρίου που είχαν καταληφθεί κατά την αρχική κατασκευή του.
Για την ανακατασκευή της γραμμής, χρησιμοποιήθηκε το σύγχρονο σύστημα επιδομής Rheda City που αφενός εξασφαλίζει μεγάλη ελαστικότητα για μειωμένο θόρυβο και απορρόφηση κραδασμών και αφετέρου επιτρέπει την μελλοντική αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση της τροχιάς σε εξαιρετικά χαμηλούς χρόνους.
Η τελική επίστρωση της τροχιάς από σταθεροποιημένη γη παρουσιάζει άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα συντήρησης.
Να σημειωθεί πως παράλληλα ανακαινίστηκαν και συντηρήθηκαν οι ενδιάμεσες στάσεις Μοσχάτο, Καλλιθέα Τζιτζιφιές.