Παλαιό Φάληρο: Προχωράει η κατασκευή του υπόγειου parking στον Φλοίσβο
Το πράσινο φως για την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης 400 θέσεων στον Φλοίσβο έλαβε ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου, μετά την έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) του έργου.
- 21/10/2024
- Κείμενο: NouPou.gr
Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου έλαβε την έγκριση για τους περιβαλλοντικούς όρους κατασκευής ενός νέου υπόγειου χώρου στάθμευσης στον Φλοίσβο. Η υπόγεια εγκατάσταση θα βρίσκεται ανάμεσα στο κτίριο του Φλοίσβου και τη Μαρίνα, περιορίζοντας την επιφάνεια των κατασκευών πάνω από το έδαφος σε περίπου 200 τετραγωνικά μέτρα, διασφαλίζοντας την προστασία του πρασίνου. Υπενθυμίζεται ότι η υπογραφή της σύμβασης για την υλοποίηση του έργου είχε γίνει τον Ιανουάριο 2023.
Συγκεκριμένα, η κατασκευή θα καταλαμβάνει τμήμα της υπόγειας έκτασης του Πάρκου του Φλοίσβου, μεταξύ του κτιρίου του Φλοίσβου και της μαρίνας με υπόγεια κατασκευή στο τμήμα μεταξύ του κτιρίου του Φλοίσβου και του πεζόδρομου ανατολικά του Αναψυκτηρίου.
Πώς θα είναι το υπόγειο parking
Σύμφωνα με την ΜΠΕ (Μελέτη Περιβαντολλογικών Επιπτώσεων) ο Νέος Υπόγειος Χώρος Στάθμευσης Οχημάτων στον Φλοίσβο, δυναμικότητας 400 θέσεων, χωροθετείται στην έκταση που βρίσκεται νοτιοδυτικά της Λεωφόρου Ποσειδώνος, εντός του παραλιακού μετώπου του Δήμου Νέου Φαλήρου.
Ο χώρος θα καταλαμβάνει τμήμα της υπόγειας έκτασης του Πάρκου του Φλοίσβου, μεταξύ του κτιρίου του Φλοίσβου και της ομώνυμης Μαρίνας και συγκεκριμένα θα αναπτυχθεί υπογείως (σε ένα επίπεδο, -1), στο τμήμα μεταξύ του κτιρίου του Φλοίσβου και του πεζόδρομου ανατολικά του Αναψυκτηρίου. Για την πρόσβαση στον υπόγειο χώρο, προβλέπεται η κατασκευή τεχνικών διαβάσεων και ραμπών, καθώς και βελτιώσεις στην οδική και πεζοπορική σύνδεση της περιοχής με την Λεωφόρο Ποσειδώνος και τις γραμμές του τραμ.
Θα χρησιμοποιηθεί κτίριο υπόγειου χώρου στάθμευσης συνολικής επιφάνειας περί τα 10.820 τ.μ. Η συνολική επιφάνεια των κατασκευών στη στάθμη του Πάρκου μόλις που ξεπερνά τα 200 τ.μ (περί τα 150 τ.μ για τα κλιμακοστάσια και λιγότερα από 80 τ.μ για τις Η/Μ εγκαταστάσεις), διάσπαρτα στην περιοχή όπου εκτείνεται υπογείως το κτίριο.
Ο χώρος στάθμευσης θα λειτουργεί με αυτοεξυπηρέτηση. Οι οδηγοί, κατά την είσοδό τους στον σταθμό θα εφοδιάζονται την κάρτα στάθμευσης από τα σημεία ελέγχου εισόδου, ενώ για την έξοδό τους από τον σταθμό, θα χρησιμοποιούν την κάρτα εξόδου (αφού έχουν πληρώσει το σχετικό αντίτιμο), ώστε να ανοίξει η μπάρα εξόδου και να αναχωρήσουν από τον σταθμό.
Σκοπός του έργου είναι η εξασφάλιση σημαντικού αριθμού θέσεων στάθμευσης, σε μια περιοχή αναψυχής υπερτοπικού χαρακτήρα, με την μικρότερη δυνατή επέμβαση στο Πάρκο του Φλοίσβου. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής του κτιρίου, το Πάρκο θα αποκατασταθεί, ενώ στην επιφάνειά του θα υπάρχουν ελάχιστα στοιχεία που θα δηλώνουν την ύπαρξη του υπόγειου κτιρίου (κλιμακοστάσια και περιορισμένα Η/Μ στοιχεία).