BrooqLy: Η ομάδα πίσω από το app που θα αλλάξει τις βραδινές μας εξόδους
Μιλήσαμε με τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από το κοινωνικό δίκτυο που έχει βάλει ως στόχο να συνδέσει τους ανθρώπους μέσα από την «τέχνη» του κεράσματος, ακόμη κι αν τους χωρίζουν ολόκληροι ωκεανοί, ξεκινώντας το λανσάρισμά τους από τη Γλυφάδα.
- 21/05/2022
- Κείμενο: Πωλίνα Παρασκευοπούλου
- Φωτογραφίες: Φανή Τουμπουλίδου
Με το νέο app brooqLy ή είσαι μπρούκλης ή δεν είσαι! Η φρέσκια πλατφόρμα (android και σε iOS) μας παρέχει τη δυνατότητα να προσφέρουμε κεράσματα εξ αποστάσεως, σε φίλους με τους οποίους είμαστε συνδεδεμένοι στο brooqLy μέσω τηλεφώνου. Παράλληλα μας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουμε νέους φίλους, με τους οποίους βρισκόμαστε στο ίδιο μπαρ και διασκεδάζουμε. Μετά από 2 καραντίνες και περιορισμό στα σπίτια και στις χώρες μας, αυτό το app φαντάζει σα μάννα εξ’ ουρανού για σύνδεση με φίλους, αψηφώντας τις χιλιομετρικές αποστάσεις.
«Η φιλοσοφία του έγκειται στη σύνδεση των ανθρώπων, γιατί το κέρασμα είναι και μορφή επικοινωνίας, έκφρασης και είναι σε άμεση συνάρτηση με τη διασκέδαση, η οποία μετά τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν λόγω του κορονοϊού, είναι πιο αναγκαία από ποτέ. Και η τεχνολογία με τις πολλές τις δυνατότητες τίθεται και εδώ στην υπηρεσία του ανθρώπου. Το brooqLy φιλοδοξεί να γίνει το πρώτο out of home entertainment super app. To επόμενο στάδιο θα είναι, μέσω του app, oι χρήστες να μπορούν να πραγματοποιούν εύκολα, οποιαδήποτε διαδικασία χρειάζεται για να απολαύσουν την έξοδό τους».
Πίσω από το brooqLy, βρίσκεται μια ομάδα που έχει όλο το know how για να μας χαρίσει μια πλατφόρμα, όπως ακριβώς θα την θέλαμε. Η ομάδα των συνιδρυτών αποτελείται από τον Πάνο Λαζαρέτο, τον Νίκο Ιωάννου, και την Ελένη Μαριδάκη. Ο Πάνος Λαζαρέτος ειδικεύεται στο international business development με σημαντική πορεία στην ανάπτυξη εταιρειών σε πολλές χώρες. Ο Νίκος Ιωάννου, το 2006, δημιούργησε στην Πάτρα, το delivery.gr, την πρώτη πλατφόρμα ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού στην Ελλάδα, ένας κύκλος ο οποίος ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021. Η Ελένη Μαριδάκη προέρχεται από τον οικονομικό τομέα και διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση εταιρειών, οι οποίες δύνανται να εισαχθούν στο χρηματιστήριο της Αμερικής.
«Το πρώτο ερέθισμα για τη δημιουργία του brooqLy προήλθε από το delivery.gr όταν κληθήκαμε να διαχειριστούμε παραγγελίες, οι οποίες γίνονταν από Έλληνες που έμεναν και εργάζονταν στο εξωτερικό και ήθελαν να κεράσουν φαγητό, δικούς τους ανθρώπους, οι οποίοι έμεναν στην Ελλάδα. Το γεγονός ανέδειξε την ανάγκη που υπάρχει να προσφέρεις κάτι σε ανθρώπους που αγαπάς, με τους οποίους σε χωρίζουν πολλά χιλιόμετρα, αξιοποιώντας την τεχνολογία και καταργώντας ουσιαστικά τα γεωγραφικά σύνορα». Αυτή ήταν και η αφορμή για να φυτευτεί η ιδέα, ενώ η πανδημία ουσιαστικά άνοιξε το δρόμο για το λεπτομερή σχεδιασμό της και τελικά για την υλοποίησή της.
«Η πανδημία του κορονοϊού ήταν μια συγκυρία η οποία μετέβαλε διεθνώς την καθημερινότητα όλων, επηρεάζοντας παράλληλα το επιχειρείν και την οικονομία. Αυτή λοιπόν ήταν η κομβική στιγμή για να «τρέξει» το brooqLy. H ιδέα ωρίμασε την περίοδο του κορονοϊού για να υλοποιηθεί στη μετά covid εποχή».
Όσο για το όνομά του; «Η ονομασία του είναι άμεσα συνδεδεμένη με το Brooklyn και τους Έλληνες που μετανάστευσαν εκεί αναζητώντας μια καλύτερη ζωή. Όταν επέστρεφαν στην πατρίδα, είχαν εξασφαλίσει μια μεγαλύτερη οικονομική δυνατότητα και συνήθιζαν να κερνούν φίλους και συγγενείς. Έτσι προέκυψε η φράση «ήρθε ο μπρούκλης να μας κεράσει».
Στην Ελλάδα το brooqLy ξεκινάει από τη Γλυφάδα ενώ λειτουργεί ήδη στη Ρουμανία. «Η Γλυφάδα είναι μια περιοχή η οποία έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά για τα δημιουργία ενός επιτυχημένου case study. Διαθέτει όλες τις προδιαγραφές για να βγεις και να περάσεις καλά, σε καταστήματα για ποτό και φαγητό, τα οποία διακρίνονται για την ποιότητα των υπηρεσιών τους και βρίσκονται σε μια από τις πιο όμορφες περιοχές της Αττικής. Γι΄ αυτό και αποτελεί πόλο έλξης στο κομμάτι της διασκέδασης για Γλυφαδιώτες και μη, για ανθρώπους όλων σχεδόν των ηλικιών και ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες».
Την ίδια ώρα η ομάδα βρίσκεται σε συζητήσεις με Αμερική, Βραζιλία, Τουρκία, Ολλανδία, Τσεχία με στόχο να ξεκινήσουν και εκεί τη λειτουργία του, το τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του χρόνου. «Η κατεύθυνσή μας είναι το app να αναπτυχθεί παγκοσμίως».
Αναρωτιέμαι κατά πόσο μπορεί, τελικά, ένα app να αλλάξει τις βραδινές μας εξόδους. «Το brooqLy επί της ουσίας θα αναβαθμίσει και θα συμπληρώσει τις εξόδους μας. Με τις παρούσες δυνατότητες καθώς και με τις καινούργιες που θα προσφέρει στο μέλλον, θα τις κάνει πιο εύκολες, γιατί αυτό που θέλει είναι να συνδέσει τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο, στο κομμάτι του κεράσματος και συνολικά της εκτός σπιτιού διασκέδασης». Δεν έχουμε παρά να το δοκιμάσουμε και να γίνουμε για λίγο μπρούκληδες!