Η Smart Media ξέρει πώς να κάνει γνωστή την επιχείρησή σου
Μιλήσαμε με τους ανθρώπους που σχεδιάζουν και υλοποιούν με κάθε λεπτομέρεια την διαφημιστική σου καμπάνια και μάθαμε τις υπηρεσίες που θα σου φέρουν τα μέγιστα αποτελέσματα.
- 01/03/2017
- Κείμενο: NouPou.gr
Το να βρεις υψηλής ποιότητας direct marketing υπηρεσίες δεν είναι απλή υπόθεση. Πόσο μάλλον να είναι αποτελεσματικές, value for money αλλά και να ταιριάζουν στις εκάστοτε επιθυμίες σου. Ο Ανδρέας και Ηλίας Ηλιόπουλος, οι άνθρωποι πίσω από την Smart Media, είναι εκείνοι που γνωρίζουν πολύ καλά τι είναι αυτό που τελικά ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου. Μια συζήτηση μαζί τους μας έλυσε όλες τις απορίες σχετικά με τη διαφημιστική εταιρεία των νοτίων που κάνει τη διαφορά.
Πότε ξεκίνησε η Smart Media και με ποια αφορμή;
Είμαστε άνθρωποι της επικοινωνίας. Το μικρόβιο της επικοινωνίας το αποκτήσαμε σε πολύ μικρή ηλικία βλέποντας τον πατέρα μας, Θανάση Ηλιόπουλο να εκδίδει με απίστευτο μεράκι το πρώτο πολυσέλιδο free press περιοδικό στα νότια προάστια, το ΤΑΚΤ, αρχές της δεκαετίας του 90’. Ήμασταν περίπου 8-9 ετών όταν γνωρίσαμε τον κόσμο της διαφήμισης και ουσιαστικά δεν τον εγκαταλείψαμε ποτέ. Τον Απρίλιο του 2003, τριτοετείς φοιτητές στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ιδρύσαμε τη Smart Media με έδρα… που αλλού, στο σπίτι μας… χωρίς μάλιστα να έχουμε γκαράζ! Αφορμή ήταν η συνεργασία με μια μεγάλη αλυσίδα αθλητικών ειδών που μας έδωσε την ευκαιρία να αναπτύξουμε ένα νέο διαφημιστικό μέσο για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς: τα mobile billboards, κινητές διαφημιστικές φωτιζόμενες πινακίδες ρυμουλκούμενες από τετρακίνητα οχήματα.
Ποιες υπηρεσίες καλύπτει η Smart Media;
Στόχος μας στην Smart Media από την ίδρυσή της είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας υψηλής ποιότητας direct marketing υπηρεσίες αποσκοπώντας στην άμεση ανταπόκριση και ενεργοποίηση του καταναλωτή. Διαχρονικά έχουμε αναλάβει αρκετά projects σε Outdoor διαφήμιση, έντυπες εκδόσεις και σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας.
Τα τελευταία χρόνια δουλεύουμε πολύ στον τομέα του field marketing το κομμάτι του leafleting. Ο πελάτης μας λοιπόν ανάλογα τις δικές του ανάγκες και σύμφωνα και με αυτά που εμείς μπορούμε να του προτείνουμε έχει να επιλέξει από τις εξής υπηρεσίες εντυποδιανομής: Door to door ,mailbox, Business to business , Χέρι με χέρι σε εμπορικά κέντρα, κόμβους αυτοκινήτων, σχολεία κ.α., σταθμευμένα αυτοκίνητα , tailor made εντυποδιανομές , promotion – διανομές δειγμάτων.
Εσείς πώς καταφέρατε να εδραιωθείτε σε αυτό το κομμάτι του marketing και να είστε μια από τις πιο αξιόπιστες επιλογές στο χώρο;
Διαπιστώσαμε το κενό και ταυτόχρονα την ανάγκη που υπήρχε για μια εταιρεία που θα παρέχει αξιόπιστες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες εντυποδιανομής. Μια εταιρεία που θα έχει την επιστημονική γνώση για την δύναμη του διαφημιστικού μέσου που παρέχει, την εμπειρία και τον εξοπλισμό που απαιτείται για να σχεδιάζει και να υλοποιεί αποδοτικές καμπάνιες με συγκεκριμένη στόχευση και ανταπόκριση. Επενδύσαμε στο σταθερό και εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό και στον συνεχή έλεγχο για την διασφάλιση της ποιότητας της υπηρεσίας μας. Κατανοούμε ότι η διαφημιστική δαπάνη είναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ!
Ως αποτέλεσμα έχουμε χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με πολλές εταιρείες σε ολόκληρο το λεκανοπέδιο οι οποίες μας έχουν εμπιστευθεί μέχρι και σήμερα εκατομμύρια έντυπα, όπως η «Γρηγόρης Μικρογεύματα», η «pizza Fan», η «Odeon», τα εκπαιδευτήρια «so easy», τα καταστήματα παιχνιδιών «Γκούφη Σταρ».
Πάντως το κομμάτι της έντυπης επικοινωνίας και του door to door marketing είναι παρεξηγημένο στην Ελλάδα σε αντίθεση με άλλες χώρες της Ευρώπης. Πώς εξηγείτε κάτι τέτοιο;
Εξηγείται γιατί πολλές φορές ο σχεδιασμός, η διαχείριση και φυσικά η υλοποίηση μιας καμπάνιας γίνεται από ορισμένες εταιρείες του χώρου με μοναδικό σκοπό το πρόσκαιρο κέρδος χωρίς την ανάλογη ποιότητα υπηρεσίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το Door to door marketing να ταυτίζεται με τα έντυπα που απλά γεμίζουν τα γραμματοκιβώτια και τις εισόδους των πολυκατοικιών μας. Η ευκολία που εισέρχεται κάποιος στον κλάδο μας είναι το ίδιο μεγάλη με την ευκολία που αποβάλλεται από την ίδια την αγορά. Αφήνει πολλές φορές όμως αρνητικό αποτύπωμα στο κύρος και την απόδοση της υπηρεσίας που παρέχουμε.
Υπάρχει όμως μέλλον σε αυτόν τον τομέα την εποχή του digital marketing;
Προφανώς και το digital marketing κερδίζει έδαφος. Δεν σημαίνει όμως ότι οδηγούμαστε στην απαξίωση της έντυπης επικοινωνίας. Πρώτα απ’ όλα το ένα δεν αναιρεί το άλλο ούτε είναι εχθρός του. ‘Ίσα – ίσα που επιβάλλεται να συνυπάρχουν για μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική διαφημιστική εκστρατεία.
Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Effie awards 2016 για τους παράγοντες που καθορίζουν και επηρεάζουν στην αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας οι συστάσεις ως πηγή πληροφόρησης με 70% προηγούνται και ακολουθούν τα Έντυπα- Φυλλάδια/ κατάλογοι προϊόντων με το πολύ μεγάλο ποσοστό του 63%! Έπονται οι απόψεις από bloggers με 40%, Άρθρα με 35%, Διαφημίσεις στο internet με 32%» (πηγή: marketing week).
Το βασικό πλεονέκτημα του field marketing και πιο συγκεκριμένα των εντυποδιανομών που ασχολείται η εταιρεία μας είναι η προσωπική και άμεση επικοινωνία με συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό, η γεωγραφικά και δημογραφικά στοχευμένη παράδοση του μηνύματός. Αυτό επιτυγχάνεται μάλιστα με σχετικά χαμηλό κόστος ανά αριθμό καταναλωτών που παραλαμβάνουν το διαφημιστικό μήνυμα. Επειδή όμως χρήματα για πέταμα δεν υπάρχουν και ποτέ δεν υπήρχαν άλλωστε, η επιλογή της εταιρείας που θα οργανώσει μια τέτοια καμπάνια είναι το α και το ω για την επιτυχία της.
Ποιο είναι το κόστος μιας καμπάνιας;
Στην κοστολόγηση της υπηρεσίας μας λαμβάνονται υπόψη πολλοί παράγοντες: μέθοδος διανομής, τιράζ εντύπων, πυκνότητα κατοίκησης, βάρος εντύπου, ρυθμός διανομής των φυλλαδίων. Έτσι μπορούμε να παρέχουμε την υπηρεσία μας με την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-κόστους. Να πληρώνει ο πελάτης μας σύμφωνα με αυτό που χρειάζεται.
Στην εποχή μας πολλοί υποψήφιοι συνεργάτες μας επιλέγουν την εταιρεία που θα συνεργαστούν με αποκλειστικό γνώμονα το χαμηλότερο κόστος. Γι’ αυτό προτείνουμε στους επιχειρηματίες να είναι πολύ προσεκτικοί πριν την επιλογή συνεργασίας με εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες leafleting.
Ποια τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;
Δεν σταματάμε να επενδύουμε για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Ετοιμάζουμε την ανάπτυξη εφαρμογής που ο συνεργάτης μας θα μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της καμπάνιας του, να την ελέγχει, να λαμβάνει χρήσιμα στατιστικά στοιχεία. Όταν ολοκληρωθεί θα χαρούμε να σας την παρουσιάσουμε.
Υπάρχουν σχέδια για καινούργια πεδία δραστηριοποίησης;
Βρισκόμαστε συνεχώς σε εγρήγορση και παρακολουθούμε τις τάσεις της αγοράς και της κοινωνίας. Η επιχείρηση είναι ζωντανός οργανισμός που πρέπει να εξελίσσεται. Στοχεύουμε την επέκταση μας στον χώρο του digital marketing, σε smart και καινοτόμες ιδέες ώστε να δίνουμε πάντα κάτι νέο, ολοκληρωμένο και διαφορετικό στους συνεργάτες μας.
Info:
Αργυρούπολη Ηλεκτρουπόλεως 31& Εθνάρχου Μακαρίου, τηλ. 2109645203
Φωτογραφίες: Αγγελική Καλαμαρά