Πώς θα εκτοξεύσεις το brand σου μέσα από το digital marketing!
90,4% των Millennials, 77,5% των GenX, 3,2 δις χρήστες…
- 20/09/2019
- Κείμενο: NouPou.gr
Σας λένε κάτι αυτοί οι αριθμοί; Ναι, είναι ο αριθμός των χρηστών των social media ανά γενιά και στο σύνολο!!! Κάθε φορά που κάποιος έχει τα μάτια του στραμμένα προς το κινητό του αδιαφορώντας για οτιδήποτε εκτυλίσσεται τριγύρω του, πιθανότατα απλά χρησιμοποιεί την οθόνη του ως παράθυρο στον κόσμο (του). Σε αυτόν τον κόσμο δίνει πρόσβαση μέσω του περιεχομένου αλλά και των διαφημίσεων με πετυχημένο τρόπο μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρία από τη Θεσσαλονίκη, η Flipside Digital Marketing.
Τα πάντα ξεκινούν από τον επιχειρηματία. Το πως αυτός σκέφτεται να δημιουργήσει και να δυναμώσει το brand του…Και μετά έρχονται οι κατάλληλοι συνεργάτες για να του προτείνουν ιδέες και φυσικά να τις υλοποιήσουν. Οι συνιδιοκτήτες της Flipside Digital Marketing, Στέφανος Σκλαβενίτης και Γιάννης Βαφειάδης μας εξηγούν τους τρόπους που μπορεί κανείς να φέρει την επιχείρησή του στα μάτια των (υποψήφιων) πελατών τους με τον πιο αποδοτικό τρόπο.
“Σε μια εποχή όπου το Digital Marketing είναι η νέα πραγματικότητα, όπου τα πάντα γίνονται online, η ανάγκη της κάθε επιχείρησης, μικρής, μεσαίας ή μεγάλης να βρεθεί και να ξεχωρίσει στον digital κόσμο είναι επιτακτική. Ακόμα πιο σημαντικό, όμως, είναι να βρει τους κατάλληλους κι εξιδεικευμένους συνεργάτες που θα αναλάβουν την άλλη πλευρά του παραδοσιακού μάρκετινγκ και θα την βοηθήσουν στον δρόμο προς την επιτυχία. Μέσα από αυτήν την ανάγκη γεννήθηκε η Flipside“ μας εξηγεί ο Γιάννης Βαφειάδης, που πιστεύει πολύ στα απτά αποτελέσματα.
“Η εταιρία μας ξεκίνησε το 2010 και ενώ στα πρώτα μας βήματα είχαμε ως αιχμή του δόρατος τα social media και το content στις digital υπηρεσίες μας στη συνέχεια με τους σωστούς συνεργάτες κινηθήκαμε σε πιο 360 πρακτικές εντάσσοντας το design, το development, το SEO, το video και το…kung fu marketing” αναφέρει ο Στέφανος Σκλαβενίτης που οραματίστηκε το έργο αυτής της ομάδας αρκετά νωρίς. “Το expertise μας είναι το βαθύ know-how της αγοράς, σε συνδυασμό με τον απόλυτο σεβασμό προς τον συνεργάτη μας. Έτσι έχουν προκύψει επιτυχημένες συνεργασίες με πελάτες με διαφορετικό προφίλ όπως η Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας, η Lucia’s Farm, η Fibran, η Andeli Mototouring, το Action Bikes και το Hyatt Regency Θεσσαλονίκης.
“Το εύρος των υπηρεσιών μας κινείται παράλληλα με τις ανάγκες του πελάτη. Από το πιο απλό μέχρι και πιο εξεζητημένα πράγματα, όπως πολυδαίδαλες καμπάνιες, που στοχεύουν σε κοινά σε οποιαδήποτε γωνιά του πλανήτη…”
“Η δική μας παρουσία οριοθετείται από τις online ανάγκες των πελατών μας”, μου λέει ο Γιάννης Βαφειάδης, μιλώντας για την customer centric λογική τους. “Ο πελάτης μας μπορεί να έχει ανάγκη να δημιουργήσει ένα website ή ένα e-shop, να το “τρέξει”, να το διατηρήσει, να το διαχειριστεί ή/και να το φιλοξενήσει κάπου, μέχρι να προωθήσει τη δουλειά του, το brand του και τελικά, τη φήμη του. Εκεί ερχόμαστε εμείς, είτε κάνοντας διαφημίσεις σε media, είτε αναπτύσσοντας περιεχόμενο για τα δικά του online account, είτε κάνοντας παράλληλες ενέργειες, όπως email marketing -αποστέλλοντας δηλαδή newsletters, sms, Viber κλπ, είτε κάνοντας καμπάνιες που έχουν και online και offline χαρακτηριστικά. Παράλληλα, αναλαμβάνουμε να χαράξουμε μία στρατηγική και να παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη στον πελάτη, ο οποίος μπορεί να έχει όλα τα παραπάνω κατά νου, αλλά να μην ξέρει τι να επιλέξει. Ή να έχει ανθρώπους μέσα στην εταιρία του που να μπορούν να τα διαχειριστούν, αλλά να χρειάζεται μία καθοδήγηση και μία αντίληψη που θα του δώσουμε, μέσα από την εμπειρία που έχουμε αποκομίσει από όλα τα projects μας τα τελευταία 10 χρόνια”.
Διαφορετικές εταιρίες, διαφορετικά μεγέθη, διαφορετικές ανάγκες, που όλες τους όμως λαμβάνουν την ύψιστη προσοχή. “Το γεγονός ότι είμαστε ευέλικτη ομάδα μας δίνει τη δυνατότητα να κινούμαστε γρήγορα. Αυτό μας διαφοροποιεί από πολυεθνικές οι οποίες πολλές φορές έχουν τη συνήθεια να βάζουν στην άκρη τους λίγο μικρότερους πελάτες, λόγω του φόρτου εργασίας, διαθέτοντας το περισσότερο μερίδιο του χρόνου τους στους αρκετά μεγαλύτερους” τονίζει ο Στέφανος Σκλαβενίτης, την ώρα που το κινητό του ακούγεται να χτυπά συνεχόμενα. Στην Flipside έχουν βρει τη χρυσή τομή, τόσο ποσοτικά, όσο και ποιοτικά, μιας και μιλάμε για μια εξειδικευμένη ομάδα με τεχνογνωσία σε ό,τι αφορά το digital. “Οι σχέσεις μας είναι προσωπικές με τους πελάτες. Μας ενδιαφέρει η άμεση εξυπηρέτησή τους αλλά και η διαφάνεια”.
“Αν δεις εγκαίρως κάποιο πρόβλημα, τότε θα μπορέσεις να το διορθώσεις και γρηγορότερα. Γι’αυτό και όλες οι ενέργειες συνοδεύονται από το αντίστοιχο monitoring και reporting. Συνήθως το πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι αποφεύγουν τα νούμερα. Εμείς όχι”.
Ρωτώντας για τις πιο hot τάσεις αυτήν την στιγμή, στο επίκεντρο της συζήτησής μας έρχεται ο απόλυτος πρωταγωνιστής. “Eίμαστε πολύ υπέρμαχοι του βίντεο. Είναι το νούμερο ένα εργαλείο προκειμένου να μπορέσει να εξηγήσεις αυτό το οποίο θέλεις και να πουλήσεις το προϊόν σου”. Είτε μιλάμε για mini video για Instagram stories, IGTV, είτε μιλάμε για βίντεο στο YouTube vlogs, facebook video, τα μάτια του πελάτη είναι πια πολύ απαιτητικά…
Το σίγουρο είναι ότι “η άλλη πλευρά (flipside) του μάρκετινγκ” έχει κομβική σημασία για το brand σου. Ίσως αξίζει, λοιπόν να την ανακαλύψεις με ανθρώπους που μοιράζονται το όραμά σου.