Νίκος Σάββας: Ο δημιουργός της Advertrise θέλει να σπάσει τις νόρμες του digital marketing
Το μεγαλύτερο αφιέρωμα που έγινε ποτέ για τη ΓλυφάδαΤο γλυφαδιώτικο agency με την τεράστια γκάμα υπηρεσιών υποστηρίζει το καινοτόμο του όραμα για το μέλλον της αγοράς, με ένα δυνατό portfolio γεμάτο φρέσκες ιδέες.
- 27/03/2024
- Κείμενο: Κατερίνα Αντωνίου
- Φωτογραφίες: Κατερίνα Καπετάνη
Προσέγγιση «360», με μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών που περιλαμβάνει από το branding μιας επιχείρησης μέχρι τη διαχείριση των social media και από το SEO μιας ιστοσελίδας μέχρι τις αναγκαίες φωτογραφικές παραγωγές. Ενδιαφέρουσες ιδέες που έχουν ήδη οδηγήσει ένα πλούσιο portfolio που συμπληρώνεται διαρκώς. Σημαντικές συνεργασίες και ικανοποιημένοι συνεργάτες. Και, φυσικά, ένα φιλόδοξο όραμα για το μέλλον, που κάθε άλλο παρά άπιαστο μοιάζει, με βάση τις μέχρι τώρα επιτυχίες της. Αυτό είναι το DNA της Advertrise, του γλυφαδιώτικου advertising agency που μέσα σε τρία χρόνια από την ίδρυσή του έχει ήδη καταφέρει πολλά -και ετοιμάζεται για πολλά, πολλά περισσότερα.
Έχοντας «γεννηθεί» εξαιτίας της αγάπης του ιδρυτή της, Νίκου Σάββα, για τη διαφήμιση και το marketing, η Advertrise μοιάζει να αντανακλά δύο από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του: τον συνδυασμό της νεότητας και της φρεσκάδας που αυτή συνεπάγεται, με την εμπειρία, τη βαθιά γνώση και καταξίωση. Η συνταγή αποδεικνύεται επιτυχημένη, είτε εξετάσει κανείς τις σημαντικές συνεργασίες που έχει επιτύχει η εταιρεία μέσα στα μόλις τρία χρόνια λειτουργίας της, είτε αφιερώσει λίγο χρόνο για να διαβάσει τις κριτικές που έχουν αφήσει ικανοποιημένοι συνεργάτες στην ιστοσελίδα της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Advertrise (@advertrise_official)
Υπάρχουν άλλα μυστικά πίσω από την ταχύτατη εξέλιξή της; Στην προσπάθειά μας να τα ανακαλύψουμε, συναντήσαμε τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη της Νίκο Σάββα και το αποτέλεσμα ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.
Προσφέρετε ένα εξαιρετικά διευρυμένο σύνολο υπηρεσιών -από τη βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας, μέχρι φωτογραφικές παραγωγές, διαχείριση social media, branding και χάραξη στρατηγικής. Πώς αποφασίσατε να επενδύσετε σε μια 360 προσέγγιση και με ποιους τρόπους πιστεύετε ότι είναι επωφελής για τους πελάτες σας;
Κύρια σκέψη ήταν να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας μια συνολική διαφημιστική προβολή, με σκοπό να ανταπεξέλθουμε στην ανταγωνιστική εποχή του digital marketing. Πλέον, εκτός από τις υπηρεσίες που αναφέρετε συνεργαζόμαστε και με εξωτερικούς συνεργάτες για outdoor & influencer marketing. Το 360 marketing μας εγγυάται μια ολιστική προσέγγιση, η οποία είναι πολύ επωφελής για τους συνεργάτες μας, γιατί στην Advertrise βρίσκουν όλα όσα χρειάζονται.
Τι μπορεί να περιμένει από την Advertrise μια επιχείρηση; Τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από άλλα agencies;
Αρχικά, όπως είπαμε και παραπάνω η τόσο ευρεία γκάμα υπηρεσιών που προσφέρουμε. Ουσιαστικά, όμως, αυτό που μας διαφοροποιεί είναι η αμεσότητα, η προσωποποιημένη προσέγγιση, η εμπειρία διαχείρισης διαφορετικών industries και μια φρέσκια, out of the box προσέγγιση, που ακολουθεί τα trends, αλλά σέβεται το εκάστοτε brand.
Υπάρχει μια κοινή γραμμή που να συνδέει τις πολύ ενδιαφέρουσες δουλειές που βρίσκει κανείς στο portfolio σας;
Προσπαθούμε πάντα να κρατάμε το επίπεδο των υπηρεσιών μας υψηλό και είμαστε εκεί για να στηρίξουμε τον συνεργάτη που μας εμπιστεύεται, στην ανάδειξη του brand του με τον πιο σωστό τρόπο. Κατά τα άλλα δουλεύουμε εξατομικευμένα, ακούγοντας τις ανάγκες των πελατών μας, αλλά ανακατευθύνοντας στρατηγικά, όταν χρειάζεται, για να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για το brand τους. Προτεραιότητα μας είναι να δημιουργούμε χαρακτηριστική ταυτότητα για κάθε συνεργάτη.
Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι δυσκολίες του χώρου και τι θα συμβουλεύατε κάποιον που θέλει να ξεκινήσει τώρα το δικό του digital agency;
Αρχικά όταν ξεκινάς το οτιδήποτε δικό σου, ανεξαρτήτως κλάδου, πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για την δουλειά που πρέπει να ρίξεις, το ασταθές εισόδημα και το συνεχές άγχος. Επιπλέον, βασική δυσκολία στον κλάδο του digital marketing θεωρώ τον έντονο ανταγωνισμό. Και ο καταναλωτής και ο πελάτης δέχονται καθημερινά πολλές διαφορετικές προσλαμβάνουσες. Αυτό που θα συμβούλευα, λοιπόν, κάποιον που θέλει να ξεκινήσει το δικό του digital agency είναι ότι πρέπει να διαφοροποιηθεί. Διαφοροποίηση στις υπηρεσίες που παρέχει, στα industries τα οποία αναλαμβάνει, στο τρόπο που θέλει να επηρεάσει τον κόσμο και στις περιοχές τις οποίες θέλει να δραστηριοποιείται.
Πώς μοιάζει το σωστό branding εν έτει 2024;
Δεν έχει τόσους «κανόνες», ρισκάρει, αλλά είναι κοντά σε αυτό που θέλει να δει ο καταναλωτής. Πλέον το κοινό θέλει ειλικρίνεια. Οι καταναλωτές επιζητούν πραγματική σύνδεση με τα brands. Επιπλέον, ο κόσμος θέλει να βλέπει την κοινωνική πλευρά των επιχειρήσεων, τις δράσεις που κάνουν για να αλλάξει ο κόσμος μας προς το καλύτερο.
Παράλληλα, η τεχνολογία απαιτεί τεράστια προσαρμοστικότητα και ταχύτητα, ώστε να προλαβαίνεις τις εξελίξεις και να τις ακολουθείς και τέλος, ανεξαρτήτως εποχής, απαιτείται επικοινωνία με το κοινό. Εξατομικευμένα και με προσοχή. Άρα θα έλεγα πως το branding πλέον δε σταματά στη δημιουργία της εικόνας, αλλά απαιτεί και συνεχή παρακολούθηση – να ακούς το κοινό, να το αφουγκράζεσαι, να το προλαβαίνεις.
Ποια είναι η σύνδεση της εταιρείας σας με τη Γλυφάδα και τα νότια προάστια;
Αν και προσωπικά δεν έχω γεννηθεί ή μεγαλώσει στη Γλυφάδα, η προσωπική αλλά και η επαγγελματική μου βάση βρίσκεται εδώ, όπως και αρκετά από τα accounts με τα οποία συνεργαζόμαστε. Τα νότια προάστια αναπτύσσονται σε όλους του τομείς και έχουν πολλές ανάγκες, ειδικά στον κλάδο του digital marketing.
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες επιτυχίες της Advertrise στα τρία πρώτα χρόνια από την ίδρυσή της και ποια είναι τα επόμενα βήματα;
Μεγαλύτερες επιτυχίες… Σίγουρα κάποιες «διαφορετικές» συνεργασίες μας. Μια από τις πρώτες που μου έρχονται στο μυαλό, είναι η καμπάνια για τον Καρκίνο του Μαστού, στα πρώτα μας βήματα, σε συνεργασία με το Humanity και την κλινική ΡΕΑ. Άλλη μια μεγάλη επιτυχία είναι ότι αναλάβαμε τον σχεδιασμό των εκθεσιακών περιπτέρων για λογαριασμό συνεργάτη μας στην παρουσίαση των προϊόντων και υπηρεσιών του για το Metropolitan Expo, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει και η συνεργασία με εξέχοντα άτομα στον χώρο της τηλεόρασης και της δημοσιογραφίας. Τέλος, επιτυχία θεωρώ την ένταξη νέων ατόμων τον τελευταίο χρόνο στην ομάδα της Advertrise, κίνηση που έγινε στο πλαίσιο του γενικότερου expanding μας τη δεδομένη στιγμή, με απώτερο και μελλοντικό στόχο και άλλα άτομα να γίνουν μέλη της οικογένειας της Advertrise.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Advertrise (@advertrise_official)
Ποιο είναι το όραμα της Advertrise; Πώς βλέπετε να εξελίσσεται τα επόμενα 5 χρόνια;
Στα επόμενα βήματα είναι η συνεχόμενη εξέλιξη μας. Στόχος είναι η Advertrise να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα brands επηρεάζουν τον κόσμο, σπάζοντας τα κοινωνικά ή οποιοδήποτε άλλου είδους στερεότυπα και νόρμες στο χώρο του digital marketing.
Το μεγαλύτερο αφιέρωμα που έγινε ποτέ για τη Γλυφάδα τρέχει τώρα στο NouPou: Πρόσωπα, Stories, Ρεπορτάζ και ένας πλήρης Οδηγός Πόλης σε ένα δυναμικό αφιέρωμα που ανανεώνεται διαρκώς.