Τα πρόσωπα της επόμενης δεκαετίας: Έλια Κεντρωτά, director of communications & public relations του Four Seasons Athens
Τα πρόσωπα της επόμενης δεκαετίαςΜε αφορμή τα 10α γενέθλιά του, το NouPou κοιτάζει πίσω, θυμάται, νοσταλγεί και καταγράφει όσα ξεχώρισε τα τελευταία δέκα χρόνια. Κοιτάζει όμως και μπροστά, στην επόμενη μέρα - γιατί όχι και στην επόμενη δεκαετία - των Νοτίων Προαστίων και παρουσιάζει τα πρόσωπα που θα τη διαμορφώσουν.
- 19/07/2023
- Κείμενο: Γιώτα Παναγιώτου
Το διαμάντι στο στέμμα της Αθηναϊκής Ριβιέρας είναι αναμφίβολα το Four Seasons Athens. Στην άκρη µιας απίστευτης πευκόφυτης χερσονήσου, αποτελεί πόλο έλξης των jet setters και κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Αυτός ο λόγος θα αρκούσε για να εξηγήσει για ποιο λόγο επιλέξαμε την Έλια Κεντρωτά, Director of Communications & Public Relations του πολυτελούς city resort, προκειμένου να φτιάξουμε τη λίστα με τα πρόσωπα της επόμενης δεκαετίας, που από την θέση του ο καθένας πρόκειται να επηρεάσουν το μέλλον και την εικόνα των νοτίων προαστίων. Υπήρχε όμως και κάτι άλλο, πολύ σημαντικό. Αναρωτηθήκαμε ποιος άνθρωπος μπορεί να μας μιλήσει για το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας για την οποία έχει αποδειχθεί εκ των πραγμάτων ότι η παρουσία των γυναικών σε θέσεις κλειδιά αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία – η γυναικεία εφευρετικότητα, η εξωστρέφεια, η ενσυνείδηση και η δεκτικότητα σε νέες εµπειρίες, μεταξύ άλλων, αποτελούν αναμφισβήτητα τα καλύτερα «όπλα» σε κάθε εργασιακό πεδίο «μάχης». Η απάντηση στο ερώτημά μας ήταν προφανής.
Η ‘Ελια Κεντρωτά, αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Cardiff Wales University στον τομέα των Μedia, ξεκίνησε την καριέρα της σε μεγάλη διαφημιστική εταιρεία και ένα χρόνο μετά, έγινε μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 – αυτή ήταν και η πρώτη της επαφή με τον κόσμο των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας. Υπήρξε για έντεκα χρόνια PR & Communications Manager για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια της γνωστής εταιρείας καλλυντικών ΜAC Cosmetics (μέλος του Ομίλου Estee Lauder Companies). Πριν από πέντε χρόνια αποδέχτηκε την πρόταση από το χώρο του Hospitality και τη Four Seasons, κάνοντας στροφή σε ένα εντελώς διαφορετικό industry.
Απευθυνθήκαμε, λοιπόν, σε εκείνη προκειμένου να μάθουμε πως θα εξελιχθεί το δίπολο “τουρισμός- φιλοξενία” στα νότια προάστια την επόμενη δεκαετία. «Τα σημάδια είναι εξαιρετικά θετικά με την έλευση πολυτελών brand στην παραλιακή ζώνη. Προφανώς όλοι οι επενδυτές βλέπουν αυτό που πρώτα η Four Seasons ανακάλυψε. Ένα νέο προορισμό στο χάρτη της Ελλάδας την Αθηναϊκή Ριβιέρα. Το μόνο που εύχομαι είναι να κρατήσουμε το άρωμα και το χαρακτήρα της Ελλάδας, να μην γίνουμε άλλο ένα Dubai, που δε διαφωνώ καλό είναι και αυτό επενδυτικά, απλά να θυμόμαστε ότι η παραλία πρέπει να ανήκει και στους Αθηναίους» δήλωσε η Έλια Κεντρωτά, η οποία μας αποκάλυψε κι ένα κομμάτι των μελλοντικών σχεδίων του Four Seasons Athens «Μετά την πενταετή επιτυχημένη πορεία του Four Seasons στην Αθηναϊκή Ριβιέρα βάζουμε πλώρη για το νησί των Ανέμων. Άλλωστε ένα τόσο luxury και εδραιωμένο brand συνώνυμο με την άρτια εξυπηρέτηση και τη μοναδική παροχή υπηρεσιών δε θα μπορούσε να λείπει από ένα κοσμοπολίτικο νησί. Όμως η Four Seasons δε σταματά εκεί καθώς αναζητά συνεχώς γωνιές της Ελλάδας που ενδεχομένων δεν έχουν αξιοποιηθεί τουριστικά, καθώς υπάρχει μια μεγάλη ανάπτυξη στη χώρα και προφανώς η ζήτηση του –ιδιαίτερα- απαιτητικού κοινού της Four Seasons, ωθεί το brand στην αναζήτηση νέων εμπειριών και καινούριων προορισμών».