Από το Λονδίνο στην Αθήνα: Η ιστορία των ‘Mad Men’ των νοτίων προαστίων
Ο Δημήτρης Κασιδόκωστας, ανιψιός του θρυλικού πρώην Δημάρχου Βουλιαγμένης, Γρηγορη Κασιδόκωστα, και ο -επίσης νότιος- Κωνσταντίνος Μαρμαράς είναι οι δημιουργοί της K&M CREATIVE, του boutique marketing agency που έχει ήδη καταφέρει να καθιερωθεί όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, εκπροσωπώντας μερικά από τα δημοφιλέστερα luxury brands.
- 11/01/2021
- Κείμενο: NouPou.gr
Από το Λονδίνο στην Αθήνα, οι Δημήτρης Κασιδόκωστας και Κωνσταντίνος Μαρμαράς -ή αλλιώς K&M CREATIVE- έχουν αναγάγει το digital marketing σε υψηλή τέχνη, σχεδιάζοντας και εκτελώντας διαφημιστικές καμπάνιες κορυφαίων brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Αν και η εταιρεία δραστηριοποιείται με φυσική παρουσία σε Αθήνα, Λονδίνο και Θεσσαλονίκη, το μεγαλύτερο μέρος της δημιουργικής δουλειάς εκτελείται στο creative studio της K&M, στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας.
Η ιδέα για τη δημιουργία της εταιρείας γεννήθηκε το 2012 στο Λονδίνο. Ο Δημήτρης Κασιδόκωστας, ανιψιός του θρυλικού πρώην Δημάρχου Βουλιαγμένης, Γρηγόρη Κασιδόκωστα, εργαζόταν τότε στο κομμάτι των δημοσίων σχέσεων με κορυφαία υπερπολυτελή brands όπως το Johnnie Walker Blue Label, η Aston Martin και η Jaguar, τα ρολόγια Omega και τα πολυτελή κινητά Virtue. Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, τα brands πολυτελείας δεν είχαν ακόμα ξεκινήσει να υιοθετούν το digital marketing ως αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής τους. Το internet και κυρίως τα social media ήταν κάτι που ακόμα εκείνη την εποχή ξένιζε όχι μόνο τα κλασικά brands αλλά μέχρι και τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών σε VIPs και ανθρώπους υψηλής οικονομικής επιφάνειας.
Την ίδια ώρα, στην Αθήνα και εν μέσω των σοβαρών επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης, ο Κωνσταντίνος Μαρμαράς διέγραφε μια πολλά υποσχόμενη καριέρα στον τομέα της διαφήμισης και των πωλήσεων. Προερχόμενος από τον χώρο της εστίασης, ο Κωνσταντίνος Μαρμαράς δεν άργησε να εντοπίσει την ανάγκη για ενσωμάτωση του ψηφιακού marketing σε ακόμα περισσότερους κλάδους – αλλά και ειδικά αυτούς που σχετίζονται με τον χώρο της φιλοξενίας, του τουρισμού και του lifestyle.
Οι δυο φίλοι και παλιοί συμμαθητές αποφάσισαν τελικά να ενώσουν τις δυνάμεις τους το 2013, δημιουργώντας ένα multinational boutique marketing agency με εξειδίκευση στο digital marketing για brands πολυτελείας και εταιρείες που απευθύνονται σε ένα περισσότερο δυσπρόσιτο και εκλεπτυσμένο κενό. Η ιδέα αποδείχθηκε τελικά τόσο επιτυχημένη που η εταιρεία έφτασε μέχρι και να τραβήξει την προσοχή της ακριβότερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο – κερδίζοντας το 2020 πρόσκληση συμμετοχής στο digital marketing pitch για την προώθηση της Bugatti Chiron αλλά και ολόκληρου του brand Bugatti.
Παραμένοντας πιστή στο όραμά της για παροχή εξεζητημένων υπηρεσιών digital marketing, η K&M CREATIVE έχει πλέον επεκτείνει τη δραστηριοποίησή της και στον τομέα της υγείας – κυρίως μέσα από τη συνεργασία της με τον Όμιλο Hellenic Healthcare και τα υπερσύγχρονα θεραπευτήρια Metropolitan Hospital και Metropolitan General. Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει να σχεδιάζει και να εκτελεί καμπάνιες για διεθνή και εγχώρια brands όπως private member clubs και γραφεία concierge του Λονδίνου, εταιρείες ιδιωτικών jets, superyachts, φιλανθρωπικές οργανώσεις και ανερχόμενα brands σε μέρη όπως το Dubai, η Γενεύη – ακόμα και η Νέα Υόρκη.
Μετά από αρκετά χρόνια παρουσίας στο Λονδίνο και όντας και οι δυο γέννημα θρέμμα των νοτίων προαστίων, οι K&M επέλεξαν τη Γλυφάδα ως επίκεντρο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους – κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητας ζωής που προσφέρει καθώς και με γνώμονα τη μακροπρόθεσμη καθιέρωση της Αθηναϊκής Ριβιέρας ως προορισμό υψηλών προδιαγραφών. Μάλιστα, το δίδυμο των νότιων «Mad Men» είναι ιδιαίτερα πεπεισμένο πως εντός της δεκαετίας των ‘20s η Αθηναϊκή Ριβιέρα αναμένεται να εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό για ταξιδιώτες υψηλής οικονομικής επιφάνειας – κοντράροντας στα ίσια καθιερωμένους προορισμούς όπως το Dubai αλλά ακόμα και τη Γαλλική Ριβιέρα.
Το παραλιακό μέτωπο της Αθήνας – σύμφωνα με τους ίδιους – έχει το πλεονέκτημα μιας μοναδικής τοποθεσίας με ένα καταπληκτικό κλίμα και ηλιοφάνεια σχεδόν όλο το χρόνο, ξέφρενη διασκέδαση και νυχτερινή ζωή, οργανωμένες παραλίες υψηλών προδιαγραφών καθώς και εύκολη πρόσβαση στο ιστορικό κέντρο των Αθηνών. Κανένα luxury city destination στον κόσμο δεν έχει την ευκαιρία να συνδυάσει όλα αυτά τα θετικά στοιχεία, παραμένοντας ταυτόχρονα και μια από τις ιστορικότερες πόλεις στον κόσμο.
Στο πνεύμα της παραπάνω φιλοσοφίας, η ομάδα της K&M αποφάσισε το 2015 να ιδρύσει μια αδερφή εταιρεία με τίτλο: Κ&Μ VILLAS. Η K&M VILLAS αποτελεί ένα γραφείο διαχείρισης πολυτελών κατοικιών στην ευρύτερη περιοχή των νοτίων προαστίων που αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας σε διακεκριμένες προσωπικότητες – από παίκτες του NBA και δισεκατομμυριούχους μέχρι μέλη βασιλικών οικογενειών της Μέσης Ανατολής.
Μεγαλωμένος στον Αστέρα Βουλιαγμένης και με πρότυπο τον θείο του, Γρηγόρη Κασιδόκωστα, ο Δημήτρης Κασιδόκωστας οραματίζεται να συνεισφέρει στην επιστροφή της αίγλης των παλιών ημερών δόξας της Αθηναϊκής Ριβιέρας – τότε που μέλη της οικογένειάς του έκαναν μαθήματα σκι σε διακεκριμένες προσωπικότητες του διεθνούς jet-set όπως η Brigitte Bardot, ο Frank Sinatra και ο Neil Armstrong.
Και οι δυο νεαροί επιχειρηματίες, σχεδιάζουν να συνεισφέρουν ακόμα περισσότερο στην ανάδειξη της Αθηναϊκής Ριβιέρας ως προορισμό μετά και το πέρας της πανδημίας, τόσο σε επίπεδο επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, όσο και μέσα από δράσεις που ωφελούν την κοινότητα συλλογικά.
Γιατί, σύμφωνα με τους ίδιους, μπορεί η δεκαετία των ‘20s να μην ξεκίνησε όπως θα θέλαμε, το μέλλον όμως – και ιδιαίτερα το μέλλον των νοτίων προαστίων – εκτείνεται μπροστά μας και το ταξίδι μόλις ξεκίνησε.