Τα μαγειρευτά του Λουιζίδη έχουν μεγαλώσει τρεις γενιές νοτίων
Όσα χρόνια και αν περάσουν οι μοναδικές γεύσεις και τα χρωματιστά λουλούδια της κας Αθηνάς, θα κερδίζουν πάντα την καρδιά του πελάτη..
- 27/01/2015
- Κείμενο: NouPou.gr
Παππούδες, γιαγιάδες, θείοι, θείες, ξαδέρφια, οικογενειακοί φίλοι από το εξωτερικό, όλοι με την ίδια κοινή αντίδραση ενθουσιασμού κάθε φορά που δοκίμαζαν τις εξαιρετικές του γεύσεις. Γεύσεις που κατάφεραν και παρέμειναν αναλλοίωτες με το πέρασμα του χρόνου. Οι συνταγές άλλωστε ήταν και εξακολουθούν να είναι της κας Αθηνάς, της μητέρας του Γιώργου Λουιζίδη, που, ακόμα και σήμερα, αν και διανύει την όγδοη δεκαετία της ζωής της, είναι εκεί και καθοδηγεί τον εκάστοτε σεφ ή μάγειρα.
«Οι συνταγές είναι αυτές και δεν αλλάζουν» μας τονίζει ο ίδιος ο Γιώργος Λουιζίδης και σκέφτομαι πως αυτό ίσως και να είναι το μυστικό της διαχρονικής επιτυχίας του.
Μπορεί τα χρόνια πέρασαν, το μαγαζί να ανακαινίστηκε, ο Λουιζίδης όμως παραμένει και θα εξακολουθεί να παραμένει σταθερή αξία στη ζωή μου. Με παρέες, με φίλους, με σχέσεις, με τα αδέρφια και τα ανίψια μου, με τη γιαγιά που πάντα το ζητάει με την ίδια λαχτάρα, ακόμα και τώρα στα 90 της. Όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας τον προτιμούν και ακολουθούν πάντα με χαρά…
Πόσοι ξένοι δεν έσπευσαν στον Λουιζίδη για να δοκιμάσουν τον περιβόητο μουσακά του; Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Αλβέρτος του Μονακό. Από τότε τους θυμάμαι να μένουν έκπληκτοι από την πρώτη κιόλας μπουκιά. Αν δοκίμαζες μία φορά θα ερχόσουν ξανά και θα το βροντοφώναζες και παντού. Αυτό ήταν και είναι κανόνας. Αυτός είναι και ο λόγος που το μαγαζί αυτό, δεν χρειάστηκε πότε διαφήμιση.
«Η άριστη ποιότητα των προϊόντων και των πρώτων υλών είναι για εμάς το πρώτο και το κύριο. Δεν μας ενδιαφέρει το κόστος ούτε κοιτάμε την τιμή. Θέλουμε μόνο ό,τι καλύτερο και δε συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο».
«Έχουμε πελάτες 30-40 χρόνια, με κάποιους μεγαλώσαμε μαζί. Με έβλεπαν από μωρό στο καροτσάκι.. Όλη μας η ζωή βρίσκεται εδώ», θυμάται.
Πώς θα μπορούσε λοιπόν να μην αναπτύξει μαζί τους φιλικές και προσωπικές σχέσεις; Ο τρόπος προσέγγισης είναι ανθρώπινος, ζεστός, αληθινός και άμεσος. Και αυτός είναι ένας ακόμη λόγος που εξηγεί την τόσο μεγάλη αγάπη και εμπιστοσύνη που του δείχνει ο κόσμος τόσα χρόνια.
Δεν είναι τυχαίο ότι η φήμη του έφτασε μέχρι τους “New York Times”. To γεγονός μάλιστα το πληροφορήθηκε από πελάτη του, κατόπιν ταξιδιού που είχε κάνει στη Βενεζουέλα. Ενώ πρόσφατα και το Travel Channel θέλησε να του κάνει αφιέρωμα.
Όσο μεγάλη και αν είναι η επιτυχία που έχει γνωρίσει τόσα χρόνια, είναι εντυπωσιακή η απλότητα και η αυθεντικότητά του, που παραμένει ακριβώς η ίδια. Η συνταγή όντως δεν άλλαξε ποτέ…