Το ReasonsToVisitGreece σου θυμίζει όλα εκείνα που αγαπάς στην Ελλάδα
Το Nou-Pou.gr γνώρισε την ομάδα του ReasonsToVisitGreece και ήθελε να την γνωρίσεις και εσύ. Ο νότιος Γρηγόρης Βασιλείου, η Ιωάννα, η Ελευθερία, η Λένα και η Βάνα, ένωσαν τις δυνάμεις τους έτσι ώστε να δημιουργήσουν κάτι που αξίζει. Και τελικά, τα κατάφεραν, δύο χρόνια μετά.
- 23/08/2016
- Κείμενο: NouPou.gr
(Κεντρική Φωτογραφία: @mihail_v)
Τον τελευταίο καιρό, εδώ στον μικρό για τους άλλους μα μεγάλο για εμάς Νότο, κάθε μέρα μοιάζει να είναι και πιο σημαντική. Κάθε μέρα είμαστε και λίγο πιο ευτυχισμένοι για τα «παιδιά μας» και για όλά αυτά που δημιουργούν, ο καθένας στο δικό του κομμάτι.
Γέννημα θρέμα νοτίων προαστίων, απόφοιτος Management και εξερευνητής της Βρετανικής ζωής και κουλτούρας, ο Γρηγόρης Βασιλείου μπορεί να μοιάζει πως άνοιξε νωρίς τα φτερά του για το εξωτερικό αλλά ποτέ δεν ξέχασε τις εικόνες που γεμίζουν το μυαλό του νοσταλγικές και ξέγνοιαστες αναμνήσεις. Όλες εκείνες που του χάρισε το μπλε και το λευκό της Ελλάδας.
«Σε μια περίοδο που τα social media έχουν «πάρει φωτιά», και έχουν φτιαχτεί πολλά accounts που ανεβάζουν φωτογραφίες της Ελλάδας, ένα account που αξίζει να ξεχωρίσεις στη συλλογή σου, είναι το ReasonsToVisitGreece. Σίγουρα θα το έχεις δει ή ακούσει κάπου. Λογικά είτε εσύ είτε κάποιος φίλος σου έχει ανεβάσει φωτογραφία στο Instagram βάζοντας #ReasonsToVisitGreece για περιγραφή. Άλλωστε ξεχωρίζει από το μακροσκελές, ασυνήθιστο, όνομα. Με μια πρώτη ματιά, είναι ένα account σαν όλα τα άλλα, παρολ΄αυτά ακολουθώντας το και παρατηρώντας το καθημερινά, μπορεί κάποιος να καταλάβει ότι αυτό που βγαίνει προς τα έξω γίνεται με πολύ μεράκι και αγάπη. Η λειτουργία του είναι απλή και φιλική προς τον οποιοδήποτε χρήστη. Το ακολουθείς, και αυτό σου ομορφαίνει καθημερινά το home page σου! Φωτογραφίες από διάσημα και άσημα spots της Ελλάδας. Γιατί η Ελλάδα μας δεν είναι μόνο Μύκονος και Σαντορίνη, είναι και το κρασί με όμορφη παρέα στο ηλιοβασίλεμα, είναι και ένα θαλάσσιο σπορ, είναι και η σημαία μας, και η φιλοξενία μας και το φαγητό μας! Η Ελλάδα είναι όμορφη και τις 4 εποχές, και αυτό φαίνεται από τις φωτογραφίες του RTVG.»
(Φωτογραφία: @alex_lampsias)
Κάνοντας ένα rewind στην ελληνική του καθημερινότητα, φτάνουμε στη μέρα που γεννήθηκε η ιδέα πίσω απο το ReasonsToVisitGreece. Θέλοντας να αναδείξει της ομορφιές της Ελλάδας, ξεκίνησε δειλά-δειλά κάνοντας repost φωτογραφίες άλλων χρηστών. Όμως σταδιακά, με καθημερινή δουλειά και πολύ πάθος, κατάφερε να φτάσει το ReasonsToVisitGreece σε μια καλή βάση followers με σταθερούς fans της σελίδας. Λίγο πιο μετά, συνειδητοποιώντας πως έπρεπε να δημιουργήσει συνεπής δεσμούς με το κοινό ζήτησε τη βοήθεια της Ιωάννας, της οποίας οι σπουδές Marketing όπως και η ενασχόλησή με το χώρο του τουρισμού, καθώς εργάζεται σε γνωστή αλυσίδα ξενοδοχείων, ανέβασαν το RTVG άλλο ένα σκαλοπατάκι. Σήμερα το RTVG έχει 40,5Κ followers, και αυτό, όπως ο ίδιος ο Γρηγόρης επισημαίνει, οφείλεται στην ενεργή συμμετοχή και υποστήριξη όλης της ομάδας, η οποία πλεόν αποτελέιται και απο τη Λένα, την Ελευθερία και πρόσφατα τη Βάνα. Η καθεμιά τους προέρχεται από διαφορετικό χώρο, με ξεχωριστές σπουδές και ενδιαφέροντα. Ο κοινός παρονομαστής όλων των παιδιών; Η όρεξη να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν και φυσικά, η σωστή επιλογή φωτογραφίας, η καλή ανάλυση, η στοχευμένη λεζάντα και η δίψα της ομάδας για καινοτομία συνθέτουν το επιτυχημένο account του ReasonsToVisitGreece, το οποίο διεγείρει όλες τις ταξιδιωτικές αισθήσεις.
(Φωτογραφία: @mihail_v)
«Το ReasonsToVisitGreece γεννήθηκε μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού, Αύγουστο μήνα του 2014 (ναι, γιορτάζει τα 2 χρόνια παρουσίας του) θέλοντας να βάλει ένα μικρό ή μεγάλο λιθαράκι στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Εξ΄άλλου, η Ελλάδα είναι γνωστή για το καλοκαίρι της, τη θάλασσά της, τα ηλιοβασιλέματα και ότι σου έρχεται αυτή τη στιγμή στο μυαλό και σε κάνει να χαμογελάς!»
(Φωτογραφία: @kelly_mag)
Από την χρονική στιγμή που το Instagram έκανε την είσοδό του στα social media, το ReasonsToVisitGreece δεν διάλεξε τυχαία να αναπτυχθεί μέσα απ΄αυτό.«Ξεκίνησε από το Instagram, γιατί τότε ήταν κάτι φρέσκο και διαφορετικό από τα υπόλοιπα social media. Δεν είναι όπως το page στο Facebook που πρέπει να πληρώνεις διαφημίσεις για να φτιάξεις κοινό. Αυτό που μετρούσε και μετράει είναι η φωτογραφία. Είναι αυτό που λέμε ότι μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις… Το Instagram είναι σχέση «δούναι και λαβείν», όσο προσπαθείς και του αφιερώνεις χρόνο τόσο στο ανταποδίδει με περισσότερους followers, likes, reposts και hashtags. Τίποτα δε γίνεται υπό πίεση. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε χρήστη να ακολουθήσει το account και να κάνει like σε όποια φωτογραφία του αρέσει.»
(Φωτογραφία: @beach.phlease)
Η έμπνευση του Γρηγόρη, όπως και κάθε ανθρώπου στον κόσμο, αλλάζει με τα χρόνια. Σήμερα, μπορεί να μην εμπνέεται από τα ίδια πράγματα από τα οποία πήρε την ώθηση για να ξεκινήσει το RTVG μα έχει σίγουρα καταλάβει το ότι στον χώρο της επιχειρματικότητας δεν μετράει μόνο το κέρδος. «Όταν ακούς ένα δυνατό account από άποψη ονόματος και followers, το πρώτο πράγμα που ίσως σου έρχεται στο μυαλό είναι το κέρδος… Οπότε και εγώ στην αρχή είχα σαν στόχο την προσέγγιση επιχειρηματιών του χώρου, χτίζοντας σχέσεις και συνεργασίες μέσω διαφημίσεων. Τώρα όμως, έχοντας συναναστραφεί με σπουδαίους ανθρώπους, έχοντας γνωρίσει άλλες κουλτούρες και όντας μακριά από την πατρίδα, με εμπνέει η ίδια η Ελλάδα. Με εμπνέουν τα άρθρα επιτυχημένων νέων επιχειρηματιών που εξάγουν τα τοπικά προϊόντα τους στο εξωτερικό, οι γαλάζιες σημαίες στις ελληνικές παραλίες, οι αμμουδερές παραλίες, το απέραντο γαλάζιο και ο λαμπερός ήλιος. Έτσι και η ομάδα του RTVG στοχεύει στο να εμπνεύσει και τους followers της με αυτά τα μικρά αλλά σημαντικά πράγματα.»
(Φωτογραφία: @mihail_v)
Όμως, παρόλο που το RTVG ξεκίνησε δείχνοντας τα ωραία τοπία της Ελλάδας, έχουν προσθεθεί και άλλα σχέδια στον βασικό του στόχο. Εκείνο που θέλουν πιο πολύ να επιτύχουν για τώρα, «είναι μέχρι το τέλος του 2016 να έχουμε ιδρύσει έναν Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό, ο οποίος θα στοχεύει στην προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό μέσα από διαφημίσεις, events, εκθέσεις και άλλες ενέργειες». Κάτι που πραγματικά είναι αξιοθαύμαστο και πολλά υποσχόμενο για το που μπορεί να φτάσει κάποιος με την υλοποίηση μιας ιδέας που ο αρχικός της στόχος είναι εκατομμύρια μίλια πίσω της.
(Φωτογραφία: @kelly_mag)
«Μέχρι πρότινος δεν ήξεραν πολλοί φίλοι και γνωστοί ότι πίσω από το RTVG ήμουν εγώ και η ομάδα μου. Οπότε, όταν σε συζητήσεις μας τους το ανέφερα εντυπωσιάζονταν. Η μεγαλύτερη ευγνωμοσύνη όμως έρχεται από τα μηνύματα και τα comments που λαμβάνουμε για τα τοπία της Ελλάδας, όπως επίσης και για τις 80Κ και κάτι φωτογραφίες που έχουν ανέβει με το hashtag #ReasonsToVisitGreece. Είναι ωραίο να εμπνέεις κόσμο και να συμβάλεις στο χαμόγελό τους. Ελπίζω να τα καταφέρουμε και σαν ΜΚΟ δίνοντας στην Ελλάδα την αναγνώριση που της αξίζει!»
(Φωτογραφία: @mihail_v)
Και φτάνεις στο σημείο να μην ξέρεις αν όλη η ιδέα και η υλοποίησή της μπορούν να σου δώσουν περισσότερη έμπνευση από την συζήτηση που κάναμε με το Γρηγόρη. Απ’ όλα εκείνα που τον έκαναν να δημιουργήσει ένα μικρό θησαυρό με πράγματα που ήδη υπήρχαν εκεί. Έτσι, κλείνοντας τα δυο του χρονιά λειτουργίας θέλησα να του κάνω μια τελευταία ερώτηση. Ίσα ίσα για να δω πόσο διαφορετικά μπορεί να βλέπει τα πράγματα κάποιος που δεν ζει το RTVG αλλά υποθέτει πως ξέρει περί τίνος πρόκειται, και να του δώσω την απάντηση εκ των έσω. Τι έχεις πάρει μέσα από το RTVG;
«Πέρασαν πιο γρήγορα από ότι σκέφτομαι τα δύο χρόνια. Το RTVG το βλέπω ως το παιδί μου. Οπότε αυτό που έχω λάβει είναι περισσότερο χαρά που το έχω δει να μεγαλώνει και να είναι αναγνωρίσιμο και αγαπητό σε ανθρώπους απο κάθε γωνιά του πλανήτη, που επιλέγουν να αλληλεπιδρούν μαζί μας καιρό αφότου γυρίσουν πίσω στις πατρίδες τους. Επίσης, με κάνει υπερήφανο το πως ακόμα και άνθρωποι της show biz κάνουν tag την φωτογραφία τους με το RTVG, δείχνοντας έτσι τη συλλογή φωτογραφιών μας σε ακόμη περισσότερο κόσμο!
Αυτό που έχω κερδίσει όμως περισσότερο είναι η εμπειρία να συνεργάζομαι virtually με μία ομάδα που είναι στην Ελλάδα ενώ εγώ βρίσκομαι στην Αγγλία. Το πιο σημαντικό όμως είναι να βλέπεις την ομάδα σου, που εργάζεται εθελοντικά για το Project που έχεις δημιουργήσει, να έχει το RTVG στο καθημερινό πρόγραμμά της, πέρα από τις υποχρεώσεις της και να «κατεβάζει» ιδέες και προτάσεις για την εξέλιξή του.»
(Φωτογραφία: @mihail_v)
Που θα ήθελε να φτάσει; «Even the sky is not the limit».