DKNY: Η Νέα Υόρκη και η Kaia Gerber στο επίκεντρο της νέας της καμπάνιας
Η DKNY επιστρέφει με μία δυναμική καμπάνια για τη χειμερινή συλλογή της, συνδυάζοντας το εμβληματικό στυλ της Νέας Υόρκης με τη φρεσκάδα της Kaia Gerber. Το brand γιορτάζει την 35η επέτειό του, προβάλλοντας τη διαχρονική κομψότητα μέσα από μοντέρνα στοιχεία.
- 24/10/2024
- Κείμενο: NouPou.gr
Η DKNY συνεχίζει να εξελίσσεται στον κόσμο της μόδας, με την πρόσφατη χειμερινή της καμπάνια να αποτυπώνει το πνεύμα της Νέας Υόρκης και την ενέργεια της πόλης. Στο επίκεντρο βρίσκεται και πάλι η Kaia Gerber, η οποία φέρνει το δικό της νεανικό ύφος και την αγάπη της για τη λογοτεχνία, δημιουργώντας έναν άμεσο δεσμό με το κοινό.
Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον διάσημο Mikael Jansson και στυλιζαρίστηκε από τον Alastair McKimm, εμπνευσμένη από λογοτεχνικά κλασικά έργα που διαδραματίζονται στη Νέα Υόρκη, όπως το «The Great Gatsby» και το «Just Kids». Η πόλη χρησιμοποιείται ως φόντο, αναδεικνύοντας τα μοντέρνα κομμάτια της νέας συλλογής της DKNY.
Η Kaia Gerber, κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, εκπέμπει φρεσκάδα και αυτοπεποίθηση σε κάθε φωτογραφία, ενσωματώνοντας το πνεύμα της πόλης. Η αγάπη της για τη λογοτεχνία προσθέτει μια αυθεντικότητα, κάνοντας τη σύνδεση με τις πολιτιστικές επιρροές της Νέας Υόρκης ακόμα πιο έντονη. Η καμπάνια παρουσιάζει κομμάτια που ισορροπούν ανάμεσα στο streetwear και την εκλεπτυσμένη μόδα, αναδεικνύοντας την ιστορική επιρροή της DKNY στον κόσμο του στυλ.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπάνια παίζει η DKNY est. 1989. Η επετειακή συλλογή του brand για την 35η επέτειό του, προβάλλοντας τη δύναμη της κομψότητας που περνάει από τη μία γενιά στην επόμενη. Αντλώντας έμπνευση από την ιστορία της DKNY, η συλλογή αποτελείται από statement κομμάτια, με μια σύγχρονη προσέγγιση. Από τα μοναδικά παλτό που αποτελούν την επιτομή του streetwear, μέχρι τα cropped puffers που συνδυάζονται με πλισέ φούστες, η DKNY δίνει στη στιλιστική αυτοέκφραση τη δύναμη που της αξίζει και στο κοινό της την ευκαιρία να ανακαλύψει ξανά το brand.
Η συλλογή περιλαμβάνει κομμάτια όπως oversized παλτό και cropped puffers, συνδυασμένα με κλασικές πλισέ φούστες, που αναδεικνύουν την αισθητική του brand. Μέσα από αυτό το concept, η DKNY παρουσιάζει ένα σύγχρονο στυλ, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πειραματιστούν με τις εμφανίσεις τους και να εκφραστούν ελεύθερα.
Η νέα συλλογή της DKNY είναι διαθέσιμη στο DKNY Store (τηλ. 211 10 88 122) στον ισόγειο
χώρο του Golden Hall, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.