Το εμβληματικό νεοϋορκέζικο brand DKNY παρουσίασε τη νέα φθινοπωρινή καμπάνια του σε ένα ιδιαίτερο event
Ένα ιδιαίτερο event αφιερωμένο στη μόδα και εμπνευσμένο από τη νέα καμπάνια της DKNY, “Do Your Thing” έλαβε χώρα στον χώρο του Metaphor Athens, στο κέντρο της Αθήνας. Urban σκηνικό, live artworks, signature cocktails αλλά και finger food "συνόδεψαν" την παρουσίαση της νέας συλλογής σε display αλλά και μέσω influencers.
- 12/11/2021
- Κείμενο: NouPou.gr
Μία βραδιά αφιερωμένη στη μόδα, εμπνευσμένη από τη νέα καμπάνια της DKNY, “DO YOUR THING”, φιλοξενήθηκε στον χώρο του Metaphor Athens, στο κέντρο της Αθήνας.
Το εμβληματικό New York brand έχει εδραιωθεί ως συνώνυμο του ανεπιτήδευτου στυλ. Στα τελευταία 30 χρόνια της ιστορίας της, η DKNY κατάφερε να αλλάξει τους κανόνες της μόδας, δημιουργώντας τη δική της αισθητική σχολή. Και το ίδιο κάνει και τώρα, σχεδιάζοντας ένα συναρπαστικό αύριο με τη νέα της εικόνα. Η νέα φθινοπωρινή καμπάνια της DKNY, κάτω από το motto “DO YOUR THING”, έχει ως πηγή έμπνευσης ανθρώπους καθημερινούς, για τους οποίους όμως, η αυθεντικότητα είναι τρόπος ζωής. Αυτή η πολυσυλλεκτική ομάδα επιδραστικών ατόμων έχει περισσότερα κοινά παρά διαφορές και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Κάνουν απλά αυτό που αγαπούν.
Ο χώρος του Metaphor Athens, μεταμορφώθηκε σε ένα ιδιαίτερο urban σκηνικό, που φιλοξένησε το πρωτότυπο DKNY fashion event. Παρουσίαση της νέας συλλογής σε display αλλά και μέσω influencers, αναδεικνύοντας τα ρούχα, τα υποδήματα και τις τσάντες του οίκου. Δεν έλειπαν live artworks, αλλά και signature cocktails και finger food σε νεοϋορκέζικο στιλ.
Ο επισκέπτης μπορούσε να περιηγηθεί στον χώρο ανακαλύπτοντας τη νέα συλλογή, ενώ μπορούσε να φωτογραφηθεί στους εντυπωσιακούς καμβάδες των street artists Μελίνα Κοάν και Gospel. Στο διαδραστικό και γεμάτο χρώματα έργο της Μελίνας Κοάν, ο επισκέπτης είχε τη δυνατότητα να επιλέξει το αγαπημένο του σχέδιο «συναρμολογώντας» live τον δικό του μοναδικό καμβά. Από την άλλη, το έργο του Gospel με τις έντονες αντιθέσεις, αποτυπώνει τρεις γυναίκες πιασμένες χέρι-χέρι, να χορεύουν γύρω από το λογότυπο της DKNY. Και οι δύο artists αποτύπωσαν με ακρίβεια τον δικό τους χαρακτήρα πρεσβεύοντας επάξια την “DO YOUR THING” καμπάνια, και κάνοντας αυτό που πραγματικά αγαπούν.
Η νέα συλλογή που παρουσιάστηκε, τόσο σε casual όσο σε fashion επιλογές, βασίζεται σε έξυπνες σιλουέτες, σύγχρονα υποδήματα και ιδιαίτερες τσάντες και αξεσουάρ, όλα σχεδιασμένα με τη σωστή ισορροπία σε ό,τι αφορά τις τάσεις, με σκοπό να συμπληρώσουν με διαχρονικά κομμάτια τα κενά που τυχόν υπάρχουν στη ντουλάπα μας. Αναγεννημένα από την ξεχωριστή φιλοσοφία της μάρκας, αυτά τα έξυπνα, βασικά κομμάτια δημιουργούν έναν ευέλικτο χαρακτήρα που προσαρμόζεται σε κάθε στιλ, καθώς συνδυάζονται εύκολα ενώ παραμένουν διαχρονικά.
Στο event βρέθηκαν και local influencers της νέας καμπάνιας, που περπάτησαν υπό τους ήχους δυνατής μουσικής του Dj Tony και ανέδειξαν ζωντανά τη νέα συλλογή δίνοντας τον δικό τους ρυθμό. H χορεύτρια-μοντέλο Άννα Τσακουρίδου, η χορεύτρια και χορογράφος Κλειώ Αρβανίτη, η σχεδιάστρια μόδας-μοντέλο Κωνσταντίνα Κωνσταντινίδη, η fashion blogger Ευαγγελία Αλπίδου, η blogger & Youtuber Καλλίστη Μπερταχά, η μπαλαρίνα-μοντέλο Έλλη Τσιτσιπά, η blogger Ιωάννα Σπανού και το μοντέλο Εύα Φούσκα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αποτελώντας τις καλύτερες πρέσβειρες της καμπάνιας “DO YOUR THING” αλλά και αναδεικνύοντας και τιμώντας τη διαφορετικότητα. Και οι οκτώ, ακολουθούν τα ταλέντα τους κάνοντας πραγματικά αυτό που αγαπούν και που τις κάνει να ξεχωρίζουν.
Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν σημαντικοί εκπρόσωποι των media, συνεργάτες και φίλοι του brand.