Το Hall of Brands και το Saintsoles φέρνουν φρέσκο αέρα στην πλατεία Εσπερίδων
Το luxury athletic superstore που άνοιξε στον χώρο του θρυλικού Άννα Ντορ γίνεται το νέο σημείο αναφοράς στην αγορά της Γλυφάδας και όχι μόνο.
- 30/10/2019
- Κείμενο: NouPou.gr
Από τις 10 Σεπτεμβρίου κάτι έχει αλλάξει στην πλατεία Εσπερίδων. Θα το αντιληφθείς όποια ώρα κι αν περάσεις, αλλά ειδικά μετά το σούρουπο η εικόνα είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Τα φώτα του Hall of Brands και του Saintsoles, του ολοκαίνουριου αθλητικού και casual superstore της Γλυφάδας, δίνουν σε ολόκληρη την περιοχή τον τόνο μιας νέας εποχής. Η οδός Γιαννιτσοπούλου πλημμυρίζει καθημερινά από ανθρώπους που κρατούν τις χαρακτηριστικές λευκές και μαύρες τσάντες με το λογότυπο του καταστήματος. Οι περαστικοί ρίχνουν κλεφτές ματιές στο εσωτερικό του. Κάποιοι μπαίνουν μέσα από περιέργεια, απλώς και μόνο για να το εξερευνήσουν. Στην κορυφή του, επίσης φωτισμένη, στέκει ακόμα η ιστορική επιγραφή: ΑΝΝΑ ΝΤΟΡ.
Το εμβληματικό κτίριο του παλιού κινηματογράφου χωρίζεται στην πραγματικότητα σε δύο καταστήματα.
1. Το Hall of Brands το κατάστημα στο οποίο θα μπεις απευθείας αν διαλέξεις την αριστερή είσοδο, είναι αφιερωμένο στο performance και athleisure στυλ, με γυναικείο, ανδρικό και παιδικό τμήμα αλλά και εξειδικευμένα corners για μπάσκετ, ποδόσφαιρο, τένις, κολύμβηση, indoor και outdoor. Η καρδιά του βέβαια θα έλεγε κανείς πως χτυπά στην οροφή του. Εκεί, πάνω από την αναδιαμορφωμένη πλατεία και τον εξώστη του Άννα Ντορ, βρίσκεται το τεράστιο led wall (το πρώτο οβάλ led wall οροφής στα Βαλκάνια) που σίγουρα θα χαζέψεις για αρκετή ώρα αν μπαίνεις για πρώτη φορά στον ανακαινισμένο χώρο.
2. Το Saint Soles, το κατάστημα στο οποίο θα μπεις απευθείας αν διαλέξεις τη δεξιά είσοδο, είναι αυτό στο οποίο θα βρεις όλες τις τελευταίες streetwear συλλογές και μια τεράστια ποικιλία από sneakers.
Μαζί με το Hall of Brands, καλύπτουν κάθε ανάγκη σε αθλητικά και casual ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. Και στα δύο, θα ανακαλύψεις premium σειρές και limited edition κομμάτια των πιο γνωστών brands.
Όσοι μεγάλωσαν στη Γλυφάδα, θυμούνται σίγουρα με νοσταλγία τα βράδια στις κόκκινες καρέκλες του θρυλικού σινεμά. Μπαίνοντας στο υπερσύγχρονο πολυκατάστημα, δεν γίνεται να μην αντιληφθείς πόσο προσπάθησαν οι άνθρωποί του να κρατήσουν ζωντανή αυτήν την ανάμνηση. Η ανακαίνιση του κτιρίου, που σεβάστηκε το παρελθόν του κινηματογράφου και διατήρησε πολλά από τα στοιχεία του, διήρκεσε εννέα ολόκληρους μήνες. Τα παλιά reels, που βάφτηκαν και βρίσκονται πλέον στις βιτρίνες, και οι δύο πλήρως αναπαλαιωμένες μηχανές προβολής του Άννα Ντορ είναι οι πρώτες αποδείξεις αυτής της προσπάθειας. Κινητήριος δύναμη του τεράστιου project το όραμα της οικογένειας Σιόντη που το 1974 ξεκίνησε από ένα μαγαζί με αθλητικά είδη στα Γιάννενα και σήμερα -με τη δεύτερη πια γενιά να τρέχει την επιχείρηση- έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο δεκατεσσάρων (14) φυσικών και δύο(2) ηλεκτρονικών καταστημάτων και είναι μία από τις τρεις μεγαλύτερες αλυσίδες αθλητικών ειδών στην Ελλάδα με στόχο την επομένη τριετία να γίνει η μεγαλύτερη και πιο ενημερωμένη αλυσίδα αθλητικών ειδών πανελλαδικά.
«Αναζητούμε ιστορικούς και ιδιαίτερους χώρους, χώρους που να φιλοξενούν την επιχείρηση μας. Μπορεί να μην είμαι Αθηναίος, αλλά γνώριζα από φοιτητής που ήμουν στην Αθήνα, ότι το Άννα Ντορ ήταν ένας εμβληματικός, ιστορικός κινηματογράφος για τα νότια προάστια. Μου είχε κάνει λοιπόν εντύπωση που τόσα χρόνια έμενε κλειστός. Είχα έρθει αρκετές φορές για καφέ/ποτό ή για ψώνια στην αγορά της Γλυφάδας και πάντα, όταν περνούσα από την πλατεία Εσπερίδων, έβλεπα το κτίριο που κάποτε είχε γράψει ιστορία να μένει κλειστό, σκοτεινό και εγκαταλελειμμένο» λέει ο εμπνευστής και δημιουργός του Hall of Brands, Νίκος Σιόντης. «Έψαξα λοιπόν και βρήκα τους ιδιοκτήτες του σινεμά. Κάναμε μια πάρα πολύ ωραία συζήτηση και είδαμε ότι υπάρχει μια ταύτιση ιδεών και επιθυμιών. Έτσι, αποφασίσαμε να πάρουμε τον χώρο και να τον ξαναζωντανέψουμε. Κάναμε μια ολική ανακαίνιση, κρατώντας στοιχεία του σινεμά, όπως οι μηχανές προβολής που έχουμε αναπαλαιώσει και στήσαμε στις δύο εισόδους του χώρου. Ψάξαμε να βρούμε και τις παλιές καρέκλες, αλλά δυστυχώς δεν το καταφέραμε. Θέλουμε όμως να προβάλουμε ακόμα περισσότερο το στοιχείο της ιστορικότητας του χώρου, οπότε προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε φωτογραφικό υλικό από τις εποχές που λειτουργούσε ο κινηματογράφος ενώ παράλληλα κάνουμε προσπάθειες να γίνονται κατά καιρούς προβολές στο θερινό σινεμά στην ταράτσα του κτιρίου. Θέλουμε να προβάλουμε αυτό το υλικό, για να θυμίζουμε στους παλιούς όσα έζησαν εδώ και να δείχνουμε στους νέους πώς ήταν αυτός ο χώρος τις δεκαετίες του 60 ‘ , 70’ , του ’80 ή του ‘90. Θέλουμε ο κόσμος που έρχεται εδώ να έχει την ευκαιρία να θυμηθεί. Αυτός είναι ένας από τους βασικούς μας στόχους».
Ο πατέρας του Νίκου, Γιώργος Σιόντης, ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και αρχηγός της ομάδας του ιστορικού Ajax της Ηπείρου, ΠΑΣ Γιάννενα, τη δεκαετία του ’70, άνοιξε το πρώτο κατάστημα της επιχείρησης το 1974 στα Ιωάννινα. Ήταν ένα από τα πρώτα καταστήματα αθλητικών ειδών πανελλαδικά. Το 2001, η επιχείρηση πέρασε στα χέρια της δεύτερης γενιάς και επεκτάθηκε στον χώρο και της casual ένδυσης-υπόδησης Το Hall of Brands και το Saint Soles της οδού Γιαννιτσοπούλου είναι (μετά τα Γιάννενα, την Άρτα, τη Θεσσαλονίκη, τη Μύκονο, το κέντρο της Αθήνας και το Ψυχικό) ο νέος σταθμός της ήδη επιτυχημένης πορείας- και, σύμφωνα με τον Νίκο Σιόντη, η ναυαρχίδα της εταιρίας. Μιας εταιρίας, που παρά την αλματώδη της ανάπτυξη επιμένει να λειτουργεί όπως κάποτε. «Θα ακουστεί σαν κλισέ αλλά με το προσωπικό είμαστε μια οικογένεια, δεν θέλουμε να είμαστε απρόσωποι, θέλουμε να έχουμε μια πολύ ζεστή σχέση με τα παιδιά που δουλεύουν στα καταστήματά μας. Εδώ δεν υπάρχουν αφεντικά και υπάλληλοι. Είμαστε μια παρέα, περνάμε καλά αν και κουραστικά κάποιες φορές, γι’ αυτό και κάνουμε ωραία πράγματα. Μας αρέσει να παρακολουθούμε τις τάσεις, να ταξιδεύουμε, να βλέπουμε όσα γίνονται στο εξωτερικό και να προσπαθούμε να δημιουργήσουμε κάτι αντίστοιχο ή και ακόμα καλύτερο».
Ανεβαίνοντας στην ταράτσα, στον δεύτερο όροφο, θα συναντήσεις μια ακόμα έκπληξη – και ίσως τη μεγαλύτερη απόδειξη της άρρηκτης σχέσης ανάμεσα στο συναισθηματικό παρελθόν και το φαντασμαγορικό παρόν αυτού του κτιρίου: Το θερινό σινεμά του Άννα Ντορ είναι ακόμα εδώ. Η μεγάλη οθόνη βρίσκεται επίσης στη θέση της, όπου θα διοργανώνονται όλο τον χρόνο special events και παρουσιάσεις.
Βγαίνοντας και πάλι στην οδό Γιαννιτσοπούλου, θα ακούσεις σίγουρα κάποιον να σχολιάζει το ανακαινισμένο κτίριο. «Άνοιξε πάλι το Άννα Ντορ». «Κοίτα πόσο ωραίο το έκαναν». «Θέλεις να μπούμε λίγο μέσα;». Δεν συμβαίνει συχνά αυτό, μια νέα επιχείρηση να γίνεται πόλος έλξης και αντικείμενο συζήτησης μέσα σε λίγες μόνο μέρες από το άνοιγμά της. Εδώ όμως δεν μιλάμε απλώς για μία επιχείρηση, αλλά για την αναβίωση ενός μέρους που κουβαλάει σχεδόν πέντε δεκαετίες αναμνήσεων. Δώδεκα χρόνια μετά το τελευταίο «The End», η ιστορία της πλατείας Εσπερίδων ξαναγράφεται. Και δεν γινόταν αυτό να μην αγγίξει τις καρδιές των νοτίων.